Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп'ютерів та принтерів.
Очікувана вартість
56 203,31 UAH
UA-2019-11-15-000579-a cd6879c8007648d6a04d4910aa9d0b1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петюк Юлія Володимирівна

+380459451061 kulturabr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ культури Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 22202968
Вебсайт: http://www.kulturabr.kiev.ua/
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, бульв.Незалежності, 4
Контактна особа: Петюк Юлія Володимирівна
+380459451061
kulturabr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 14:06
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 14:06
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:07
Очікувана вартість: 56 203,31 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 281,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Придбання комп'ютерів та принтерів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, бульв. Незалежності, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:02
Тендерна документація комп.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:06
Дата відповіді: 19 листопада 2019 14:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Якщо при описі технічних характеристик зазначається певна торгова марка, слід читати відповідний опис у значенні “або еквівалент”. Це означає, що відповідні характеристики деталі (виробу) повинні бути не гірші, ніж у вказаної деталі (виробу), тобто, мається на увазі виріб з еквівалентними або кращими характеристиками.
2. Додаток 2 до тендерної документації, абз. ІІ пункт 2, 3
2. Учасник процедури закупівлі має право запропонувати замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.
3. У складі тендерної пропозиції Учасник має надати:
3.1 довідку в довільній формі в якій зазначити порівняльну таблицю з зазначенням технічних, якісних, кількісних характеристик товару, що вимагаються Замовником та запропонованими технічними, якісними, кількісними характеристиками товару, що пропонується Учасником до постачання;
3.2. для комплектів комп’ютерного обладнання:
- авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням відповідності запропонованого обладнання технічним характеристикам, визначеним в тендерній документації;
- авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням статусних та гарантійних зобов’язань стосовно Учасника та з обов’язковим зазначенням Замовника, предмету закупівлі, номеру оголошення про закупівлю;
3.3. сертифікати відповідності/якості або декларації про відповідність на товар, що пропонується (у разі, коли продукція не підлягає обов’язковій сертифікації, Учасник повинен надати відповідний лист-пояснення).
3. До участі в закупівлі допускає система, визначає прерможця також система. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" 56 055,60
UAH з ПДВ
56 055,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ" 56 167,20
UAH з ПДВ
56 167,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 13:33
Електронний підпис
09 грудня 2019 12:59
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:19
5_Згода з проектом договору.pdf
29 листопада 2019 12:19
4_Технічна частина ТП.pdf
29 листопада 2019 12:19
3_Кваліфікаційна частина ТП.pdf
29 листопада 2019 12:19
2_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 23:16
Електронний підпис
29 листопада 2019 23:16
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"
#39189678
Переможець 56 055,60
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"
#39189678
56 055,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 09:43
Звіт укладений
22 січня 2020 09:25
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 14:35
Договор укладений
19 грудня 2019 14:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 56 055,60
UAH (в тому числі ПДВ 9 342,60 UAH)