Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання комп'ютерів та принтерів.
Очікувана вартість
56 203,31 UAH
UA-2019-11-15-000579-a ● cd6879c8007648d6a04d4910aa9d0b1b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відділ культури Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 22202968 |
Вебсайт: | http://www.kulturabr.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, бульв.Незалежності, 4 |
Контактна особа: |
Петюк Юлія Володимирівна +380459451061 kulturabr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 14:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2019 14:06 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 13:07 |
Очікувана вартість: | 56 203,31 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 281,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Придбання комп'ютерів та принтерів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, м. Бровари, бульв. Незалежності, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 14:02 |
Тендерна документація комп.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:06
Дата відповіді: 19 листопада 2019 14:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Якщо при описі технічних характеристик зазначається певна торгова марка, слід читати відповідний опис у значенні “або еквівалент”. Це означає, що відповідні характеристики деталі (виробу) повинні бути не гірші, ніж у вказаної деталі (виробу), тобто, мається на увазі виріб з еквівалентними або кращими характеристиками.
2. Додаток 2 до тендерної документації, абз. ІІ пункт 2, 3
2. Учасник процедури закупівлі має право запропонувати замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.
3. У складі тендерної пропозиції Учасник має надати:
3.1 довідку в довільній формі в якій зазначити порівняльну таблицю з зазначенням технічних, якісних, кількісних характеристик товару, що вимагаються Замовником та запропонованими технічними, якісними, кількісними характеристиками товару, що пропонується Учасником до постачання;
3.2. для комплектів комп’ютерного обладнання:
- авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням відповідності запропонованого обладнання технічним характеристикам, визначеним в тендерній документації;
- авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням статусних та гарантійних зобов’язань стосовно Учасника та з обов’язковим зазначенням Замовника, предмету закупівлі, номеру оголошення про закупівлю;
3.3. сертифікати відповідності/якості або декларації про відповідність на товар, що пропонується (у разі, коли продукція не підлягає обов’язковій сертифікації, Учасник повинен надати відповідний лист-пояснення).
3. До участі в закупівлі допускає система, визначає прерможця також система. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
2. Додаток 2 до тендерної документації, абз. ІІ пункт 2, 3
2. Учасник процедури закупівлі має право запропонувати замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару не будуть гіршими від наведених у тендерній документації.
3. У складі тендерної пропозиції Учасник має надати:
3.1 довідку в довільній формі в якій зазначити порівняльну таблицю з зазначенням технічних, якісних, кількісних характеристик товару, що вимагаються Замовником та запропонованими технічними, якісними, кількісними характеристиками товару, що пропонується Учасником до постачання;
3.2. для комплектів комп’ютерного обладнання:
- авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням відповідності запропонованого обладнання технічним характеристикам, визначеним в тендерній документації;
- авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням статусних та гарантійних зобов’язань стосовно Учасника та з обов’язковим зазначенням Замовника, предмету закупівлі, номеру оголошення про закупівлю;
3.3. сертифікати відповідності/якості або декларації про відповідність на товар, що пропонується (у разі, коли продукція не підлягає обов’язковій сертифікації, Учасник повинен надати відповідний лист-пояснення).
3. До участі в закупівлі допускає система, визначає прерможця також система. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" |
56 055,60
UAH з ПДВ
|
56 055,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ" |
56 167,20
UAH з ПДВ
|
56 167,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" #39189678 |
Переможець |
56 055,60
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 09:43
|
Звіт | укладений |
22 січня 2020 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 14:35
|
Договор | укладений |
19 грудня 2019 14:30
|