Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 016:2010 – 17.12.7 «Папір і картон оброблені», ДК 021:2015 - 30197630-1 Папір для друку, ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», 31521100-5 «Настільні світильники» 17.23.12-30.00 Конверти паперові чи картонні
Очікувана вартість
9 400,00 UAH
UA-2019-11-15-000505-b 690cceec926448b89663d33eae5ce449
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Михницька

+380982995661
+380677087939
ujkgofgolosiivo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37414262
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київ обл., м. Київ, проспект Голосіївський, буд. 17-Б
Контактна особа: Марина Михницька
+380982995661,+380677087939
ujkgofgolosiivo@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2019 09:05
Очікувана вартість: 9 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 найменувань
канцтовари та офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київ, м.Київ, Проспект Голосіївський 17 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 10:31
Проект договору поставки.docx
15 листопада 2019 10:31
Технічні вимоги.doc
15 листопада 2019 10:31
Документація..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2019 10:27
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:53
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Добрий день!
Сумма викладена в документації до закупівлі з ПДВ, та є остаточною.
Управління розглядає будь - якого учасника.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій