Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісні меблі
Очікувана вартість
67 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000359-c f35023d946804534891b00b30a2b24f5
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карюк Юрій Олексійович

380442883263 kievgliera@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА
Код ЄДРПОУ: 02214923
Вебсайт: http://glierinstitute.org/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Контактна особа: Карюк Юрій Олексійович
380442883263
kievgliera@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 13:04
Очікувана вартість: 67 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, місто Київ, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше. Закупівля здійснюється відповідно до положень наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Умовами Закупівлі не передбачена конкретна марка або модель Товару. Пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам Закупівлі розглядатись не будуть. Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх Пропозицій.
По-друге. Відповідно до Наказу № 10 учасником є – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) Пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з Наказом № 10.
Відповідно до законодавства вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до Наказу № 10 кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Дата та час електронного аукціону призначаються ЕСЗ автоматично. Перед початком етапу електронного аукціону ЕСЗ автоматично розкривається інформація про ціни / приведені ціни пропозицій учасників. Інформація про учасників та їх пропозиції є закритою до закінчення етапу електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону ЕСЗ робить паузу 5 хвилин, після чого автоматично оголошує раунд. У кожному раунді учасники у порядку, що визначається від пропозиції з найвищої до найнижчої ціни / приведеної ціни, а для пропозицій з однаковими цінами / приведеними цінами - першою наданою пропозицією, протягом 2 хвилин мають можливість знизити ціну / приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни / приведеної ціни. Під час раунду до завершення часу подання ціни пропозиції учасник має можливість змінювати ціну / приведену ціну своєї пропозиції. У разі якщо учасником не здійснюються дії щодо зміни ціни / приведеної ціни його пропозиції, ЕСЗ зберігається попередня ціна / приведена ціна пропозиції учасника і надається можливість наступному учаснику подати ціну / приведену ціну його пропозиції.
Аукціон проводиться в три етапи (раунди), пауза між раундами складає 2 хвилини.
На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни
Отже, Пропозиції мають право подавати будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування. Оцінка проводиться автоматично ЕСЗ за кінцевою вартістю Пропозиції, незалежно від статусу платника податків особи та обраної ним системи оподаткування.
По-третє. Умови Закупівлі складені відповідно до Наказу № 10 та з урахуванням вимог Закону. Умовами Закупівлі передбачена необхідність зазначення учасниками в своїх Пропозиціях конкретне найменування пропонованого Товару, його виробника та торгову марку, а також необхідні технічні характеристики

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна" 35 000,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА" 66 314,00
UAH з ПДВ
66 314,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 16:50
14 ІПН.PDF
21 листопада 2019 16:50
13 Паспорт.PDF
21 листопада 2019 16:50
11 Виписка з ЄДР.PDF
21 листопада 2019 16:50
7 ДОДАТОК 2 Проект договору.PDF

Публічні документи

22 листопада 2019 11:03
кваліфікаційні документи.7z
22 листопада 2019 11:03
01 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна"

ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна"
#2766205268
Переможець 35 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 20:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 20:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Каблуцька Зоряна Василівна"
#2766205268
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 листопада 2019 15:08
Коментар щодо відміни: Відповідно до вимог пункту 5 наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель (далі – Система) у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та пункту 4 порядку і умов проведення Закупівлі документи, що вимагаються умовами Закупівлі учасник повинен розмістити (завантажити) в Системі до кінцевого строку подання Пропозиції у сканованому вигляді. Відповідно до пунктів 11, 13 Наказу № 10, документи Замовника з інформацією щодо переможця Закупівлі та/або відхилення найбільш економічно вигідної Пропозиції завантажуються ним в Систему окремим файлом. На етапі визначення переможця Закупівлі, у разі прийняття Замовником рішення про визначення переможця Закупівлі, в Системі публікується інформація про намір укласти договір з переможцем Закупівлі шляхом завантаження окремого файлу. Учасником – ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ КАБЛУЦЬКОЮ ЗОРЯНОЮ ВАСИЛІВНОЮ (реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2766205268) запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію, вартістю 35000,00 UAH без ПДВ. 27.11.2019 року Замовником прийнято рішення про визначення Учасника переможцем Закупівлі, а також оприлюднено в Системі повідомлення про намір укласти договір. Умовами Закупівлі передбачений строк поставки товару: до 01.12.2019 року. Відповідно до регламенту роботи Системи, що визначається положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування», від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається з переможцем Закупівлі не раніше ніж через 2 робочі дні після оприлюднення в Системі повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. Зважаючи на наведене Замовник може укласти договір з переможцем Закупівлі не раніше 02.12.2019 року, що порушує умови Закупівлі, оприлюднені в Системі. З метою дотримання принципів здійснення закупівель, визначених частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником прийняте рішення відмінити Закупівлю.