Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (обладнання для розподільного збору твердих побутових відходів, спеціалізовані контейнери об’ємом 1,1 м3)
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000346-b 21fc1f47190a4120a321d502f71be08f
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Удовиченко

+380955126650 liliyudav@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАЙГОРОДОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04341784
Місцезнаходження: 84150, Україна , Донецька обл., смт. Райгородок, вул. Східна, 4
Контактна особа: Лілія Удовиченко
+380955126650
liliyudav@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 14:21
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 штука
ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (обладнання для розподільного збору твердих побутових відходів, спеціалізовані контейнери об’ємом 1,1 м3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84150, Україна, Донецька область, Слов'янський район, смт. Райгородок, вул. Східна , 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:10
перелік змін.docx
20 листопада 2019 14:10
Тендерна документація - зі змінами.doc
20 листопада 2019 14:10
тендерна документація зі змінами (скан).pdf
20 листопада 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:10
перелік змін.docx
20 листопада 2019 14:10
Тендерна документація - зі змінами.doc
15 листопада 2019 10:03
Тендерна документація.doc
20 листопада 2019 14:10
тендерна документація зі змінами (скан).pdf
15 листопада 2019 10:03
тендерна документація (скан).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зазначення яке не стосується предмету закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2019 18:45
Дата відповіді: 19 листопада 2019 23:03
Зазначення на сторінці № 7 тендерної документації «Переможець торгів не може залучати субпідрядника до здійснення передачі товару, переможець повинен володіти обладнанням, яке закуповується Замовником» є недоречним. Пояснюємо це тим, що предметом закупівлі згідно даної тендерної документації є товар а не обладнання. Тому зазначення Замовника що « переможець повинен володіти обладнанням…» є такою, що суперечить самій закупівлі. Просимо внести зміни до даного пункту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за слушні зауваження, ми обов’язково приймемо їх до уваги.
Вимога щодо упакування
Дата подання: 19 листопада 2019 18:45
Дата відповіді: 19 листопада 2019 23:03
Зазначення у проекті договору, що «6.6. Товар, що надійшов до Покупця розпакованим, або у неналежній упаковці підприємства-виробника, без належного маркування, документів, що засвідчують якість та безпеку, без зазначення строку придатності до використання або зі строком придатності до використання, що минув, прийманню не підлягає.» є недоречним. Оскільки виробниками не передбачається упакування даного виду товару. Крім того чинне законодавство України також не передбачає обов’язковість упакування даного виду товару. Тому просимо виключити дану вимогу із проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за слушні зауваження, ми обов’язково приймемо їх до уваги.
Розбіжності у тендерній документації щодо забезпечення виконання зобовязань
Дата подання: 19 листопада 2019 18:46
Дата відповіді: 19 листопада 2019 23:04
Розділ 13 проекту договору містить зазначення про здійснення забезпечення виконання зобов’язань за договором , а тендерна документація на ст. 10 містить зазначення що «Надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.». Отже тендерна документація розміщена Замовником містить розбіжності. Просимо усунути розбіжності шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за слушні зауваження, ми обов’язково приймемо їх до уваги.
Розбіжності у строках поставки
Дата подання: 19 листопада 2019 18:47
Дата відповіді: 19 листопада 2019 23:04
У тендерній документації зазачено, що «Доставка всього товару до 22.12.2019 року», а проект договору «1.1. Постачальник зобов’язується в порядку та на умовах визначених цим Договором протягом 2019 року поставити та передати у власність Покупця товар», « 6.3. Строк (термін) поставки Товару: згідно заявок, до_____2019р.» З метою однакового розуміння вимог Замовника просимо усунути розбіжності та встановити строк протягом якого здійснюватиметься поставка. Оскільки строк поставки є істотною умовою договору згідно Господарського кодексу України. Його чітке розуміння дає можливість Учаснику визначити можливість здійснення поставки до закінчення цього троку. Оскільки у тендерній документації є розбіжності визначити це неможливо. Тому просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за слушні зауваження, ми обов’язково приймемо їх до уваги.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-15-000346-b.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ", Код ЄДРПОУ:36926941
Дата подання: 26 листопада 2019 21:30
СКАРГА на умови тендерної документації
опис у файлі
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 20:15
рішення від 28.11.2019 № 17599.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 20:15
рішення від 17.12.2019 № 18800.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2019 22:53

Документи подані скаржником

26 листопада 2019 21:30
Скарга.pdf
26 листопада 2019 21:30
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

29 листопада 2019 13:23
лист 29.11.2019.doc
29 листопада 2019 13:23
лист 29.11.2019.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 09:42
Коментар щодо відміни: Враховуючи річний план закупівлі на 2019 рік UA-P-2019-11-14-000588-b та у зв'язку зі скаргою товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ» від 26.11.2019 № UA-2019-11-15-000346-b.b1, відбулись зміни у термінах проведення процедури закупівлі, тому у 2019 році відсутня подальша потреба в закупівлі UA-2019-11-15-000346-b.
Документи:
19 грудня 2019 09:42
Електронний підпис
19 грудня 2019 09:40
протокол 44.pdf