Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір Обухів
Очікувана вартість
47 232,00 UAH
UA-2019-11-15-000291-c ● bf18b3cf38d44892983f7c011d9187af
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СВКП "Київводфонд" |
Код ЄДРПОУ: | 37292855 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-а, корпус 1 |
Контактна особа: |
Ковалько Вікторія Валеріївна +380442289173 kovalkovictoriia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 10:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 10:14 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 10:14 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 14:06 |
Очікувана вартість: | 47 232,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7680 шт
Туалетний папір Обухів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставлених Товарів за видатковою накладною не пізніше ніж через 10 (десять) банківських днів після передачі Товару Покупцеві. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 10:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 10:09 |
Проект договору.doc | |
15 листопада 2019 10:09 |
Вимоги до учасників.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог (еквівалент)
Дата подання: 15 листопада 2019 10:40
Дата відповіді: 19 листопада 2019 08:30
ДОпускається на тендер аналоги Обухов зроблені за ДСТУ 4267:2003 ?
Відповідь: Шановний, учаснику! Товари, що відмінні від предмету закупівлі розглядатись не будуть, так як закупівля обумовлена необхідністю забезпечення належної адміністративно – господарської роботи підприємства. Дякуємо за Ваше звернення!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 19 листопада 2019 08:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, учаснику!
Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1) Закупівля обумовлена необхідністю забезпечення належної адміністративно – господарської роботи підприємства. Товари, що відмінні від предмету закупівлі розглядатись не будуть.
2) Згідно з вимогами до учасників на закупівлю Учасник подає у складі своєї пропозиції Цінової пропозицію, форма якої наведена в Додатку № 1, де визначена конкретна назва предмету закупівлі, яка зазначається в Додатку №1 до Проекту договору.
3.1.Допускаємо. Відповідно до п.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
3.2 Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиний критерій оцінки пропозиції по закупівлі – ціна, що не може перевищувати 47 232 грн з ПДВ
Дякуємо за Ваші запитання!
Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1) Закупівля обумовлена необхідністю забезпечення належної адміністративно – господарської роботи підприємства. Товари, що відмінні від предмету закупівлі розглядатись не будуть.
2) Згідно з вимогами до учасників на закупівлю Учасник подає у складі своєї пропозиції Цінової пропозицію, форма якої наведена в Додатку № 1, де визначена конкретна назва предмету закупівлі, яка зазначається в Додатку №1 до Проекту договору.
3.1.Допускаємо. Відповідно до п.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
3.2 Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиний критерій оцінки пропозиції по закупівлі – ціна, що не може перевищувати 47 232 грн з ПДВ
Дякуємо за Ваші запитання!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" |
33 177,60
UAH з ПДВ
|
33 177,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Свередюк А.І. |
36 249,60
UAH з ПДВ
|
34 944,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВОЛОШИН ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
41 856,00
UAH з ПДВ
|
35 018,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Чернігівторг |
39 168,00
UAH з ПДВ
|
35 019,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
36 864,00
UAH з ПДВ
|
35 020,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
38 246,40
UAH з ПДВ
|
35 481,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕМБІКС" |
39 813,12
UAH з ПДВ
|
39 813,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" #19407661 |
Переможець |
33 177,60
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 10:13
|
Договір | укладений |
11 грудня 2019 10:11
|