Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери/Багато функціональна техніка
Очікувана вартість
698 048,40 UAH
UA-2019-11-15-000267-a 34f6031dbb1f440a90151245d4c0b976
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 13:01
Очікувана вартість: 698 048,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 112 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – 69063, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Залізнична, буд. 29, СП «Запорізька механізована дистанція вантажно-розвантажувальних робіт» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця».
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 шт
Принтери/Багато функціональна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару протягом 30 банківських днів з дня отримання товару, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання товару вважається день підписання уповноваженими представниками сторін накладної на приймання товару і підписання акта прийому-передачі товару, оформленого належним чином. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 11:16
ДОДАТОК 4.doc
15 листопада 2019 11:16
ДОДАТОК 3.doc
15 листопада 2019 11:16
ДОДАТОК 1.doc
15 листопада 2019 11:16
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:23
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, тому звісно на торги допускаються всі бажаючі учасники, але запропонований ними товар повинен відповідати технічним вимогам тендерної документації (Додаток 3);
- додаток 1 до тендерної документації форма «цінова пропозиція» передбачає графу «Марка, модель» в яку учасник вносить марку та тип запропонованого ним товару;
- додатком 3 до тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі ряду документів на підтвердження якості і відповідності продукції таких як сертифікат відповідності, декларація про відповідність, керівництво з експлуатації та інших, що забезпечує дотримання всіма учасниками закупівель «ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- до участі у торгах допускаються учасники ФОП, які не є платниками ПДВ;
- пропозиції учасників оцінюються в порядку, у якому їх пропонує до оцінки електрона система за результатом аукціону;
- відповідно до п.10 Оголошення тендерної документації цінова пропозиція учасника - неплатника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" 697 842,00
UAH з ПДВ
690 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 697 140,00
UAH з ПДВ
697 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 16:13
Електронний підпис

Публічні документи

02 грудня 2019 15:50
Технічна частина.pdf
02 грудня 2019 15:50
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
Переможець 690 852,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
690 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:04
191078.JPG укладений
03 січня 2020 08:03
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 11:52
191078.doc укладений
20 грудня 2019 11:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,02
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)