Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
картриджі з тонером для копіювального обладнання
Очікувана вартість
30 126,00 UAH
UA-2019-11-15-000234-a ● 9648e63c887c4fa491b1c0b7691a3b09
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пенсійний фонд України |
Код ЄДРПОУ: | 00035323 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9 |
Контактна особа: |
Крупіна Олена Юріївна +380442848724 lkrupina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 11:07 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 11:07 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 11:03 |
Очікувана вартість: | 30 126,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 155,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
картриджі з тонером для копіювального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту передачі Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 11:03 |
10.2019.Оголошення. Додаток.docx | |
15 листопада 2019 11:03 |
10.2019.Оголошення..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:25
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: картриджі з тонером для копіювального обладнання (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) Пенсійний фонд України інформує.
Згідно з вимогами до предмету закупівлі, наведеними у Додатку № 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі, подання пропозицій щодо аналогічних товарів не передбачено.
Фізичні особи-підприємці – неплатники ПДВ беруть участь у процедурі закупівлі на загальних підставах. Критерії вибору переможця зазначені у пункті 8 розділу «Інша інформація» Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Згідно з вимогами до предмету закупівлі, наведеними у Додатку № 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі, подання пропозицій щодо аналогічних товарів не передбачено.
Фізичні особи-підприємці – неплатники ПДВ беруть участь у процедурі закупівлі на загальних підставах. Критерії вибору переможця зазначені у пункті 8 розділу «Інша інформація» Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА #3394506905 |
Відхилено |
28 796,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 14:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТС-СЕРВІС" #30002075 |
Переможець |
30 099,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
28 грудня 2019 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 11:33
|
Підписаний контракт. | укладений |
09 грудня 2019 11:26
|