Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картриджі з тонером для копіювального обладнання
Очікувана вартість
30 126,00 UAH
UA-2019-11-15-000234-a 9648e63c887c4fa491b1c0b7691a3b09
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 11:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 11:07
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:03
Очікувана вартість: 30 126,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
картриджі з тонером для копіювального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту передачі Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 11:03
10.2019.Оголошення. Додаток.docx
15 листопада 2019 11:03
10.2019.Оголошення..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:25
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: картриджі з тонером для копіювального обладнання (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) Пенсійний фонд України інформує.
Згідно з вимогами до предмету закупівлі, наведеними у Додатку № 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі, подання пропозицій щодо аналогічних товарів не передбачено.
Фізичні особи-підприємці – неплатники ПДВ беруть участь у процедурі закупівлі на загальних підставах. Критерії вибору переможця зазначені у пункті 8 розділу «Інша інформація» Оголошення про проведення допорогової закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 28 796,00
UAH з ПДВ
28 796,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТС-СЕРВІС" 30 099,00
UAH з ПДВ
30 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 11:05
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:01
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:00
Цінова пропозиція 1.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 17:35
СТС-СЕРВІС.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю "СТС-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Відхилено 28 796,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТС-СЕРВІС"
#30002075
Переможець 30 099,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:53

Документи

04 грудня 2019 14:49
Електронний підпис

Документи

04 грудня 2019 14:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТС-СЕРВІС"
#30002075
30 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2019 14:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
28 грудня 2019 13:59
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 11:33
Підписаний контракт. укладений
09 грудня 2019 11:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 099,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 016,50 UAH)