Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-11-15-000153-c 8fafcbd7706b435f9841009dc5302697
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03

044-502-37-03 kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03
044-502-37-03
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 09:30
Початок аукціону: 25 листопада 2019 15:28
Початок аукціону: 25 листопада 2019 15:28
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплект
30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; Періодична; Періодична Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Да, ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ будемо згідно чинного законодавства, а саме: розглядатимемо його ціну як остаточну.
Всі учасники повинні надавати свої пропозиції у відповідності до специфікації та технічного завдання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 199 800,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 199 770,00
UAH з ПДВ
199 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 17:09
Авторизаційний лист.pdf
21 листопада 2019 17:09
Досвід 2000.rar
21 листопада 2019 17:09
Документы Компаком 2000_1.rar
21 листопада 2019 17:09
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 23:01
Електронний підпис
21 листопада 2019 22:57
Гарантійний лист на товар.pdf
21 листопада 2019 22:57
гарантійний лист.pdf
21 листопада 2019 22:57
СЕС Canon 2019.pdf
21 листопада 2019 22:57
Microsoft AEPCertificate .pdf
21 листопада 2019 22:57
авт. лист ММD.pdf
21 листопада 2019 22:57
ДВ ВСІ Philips монітори.pdf
21 листопада 2019 22:57
СЕС Philips.pdf
21 листопада 2019 22:57
пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 198 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:11
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 199 770,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:14

Документи

26 листопада 2019 16:11
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:11
протокол 174.pdf

Документи

26 листопада 2019 16:14
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:14
протокол 175.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
199 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 16:14
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:14
протокол 175.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
04 грудня 2019 16:46
Договір.pdf укладений
04 грудня 2019 16:46