Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electrical energy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01130561 |
Місцезнаходження: | 69013, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4 |
Контактна особа: |
Єфімова Олена Сергіївна +380617214248 airport.zp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Utility Enterprise "International Airport Zaporizhzhya" |
National ID: | 01130561 |
Contact point: |
Yefimova Olena +380617214248 airport.zp@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 17 416 872,69 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Publication date: | 15 листопада 2019 10:20 |
Enquiries until: | 05 грудня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 11 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 грудня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 17 416 873 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | 1-й платіж – до 25 числа місяця, що передує розрахунковому місяцю, у розмірі 33% вартості очікуваного обсягу споживання електричної енергії на розрахунковий період | Аванс | 25 | Календарні | 33 |
Iнша подія | 2-й платіж - до 25 числа розрахункового місяця у розмірі 33 % вартості очікуваного обсягу споживання електричної енергії на розрахунковий період | Аванс | 25 | Календарні | 33 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок Споживача за електричну енергію за розрахунковий період здійснюється в строк до 08 числа місяця, наступного за розрахунковим, відповідно до фактично спожитого обсягу електричної енергії | Пiсляоплата | 8 | Календарні | 34 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 10:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 10:17 |
додаток 4.doc | |
15 листопада 2019 10:17 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На резервному вводі відстуня АСКОЕ. На основному вводі - наявність АСКОЕ знаходиться на підстанції опреатора розподілу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000005 ● 16f1e6c695b0455db2c3aaf2435ffb8b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 10:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.09.2020 №61
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4942-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.09.2020 №61
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-11-15-000143-a 15.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-24 10:54:42
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Електрична енергія Electrical energy» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-000143-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. На підставі яких документів Замовником прийнято рішення про збільшення ціни за одиницю товару на 10% з 01.06.2020 на електричну енергію відповідно до додаткової угоди від 30.06.2020 №1 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 20.01.2020 №1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-28 13:17:16
Електрична енергія
КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” за результатати процедури відкриті торги, (аукціон відбувся 27.12.2019) на закупівлю електроенергії уклав договір від 20.01.2020 №1 з ТОВ “ЕРНЕРІНГ” на суму 10 938 667,90 грн з ПДВ. Ціна за 1 кВт. Год електроенергії за цим договором становить разом з ПДВ 1,519861042 грн.
Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону України “Про Публічні Закупівлі” “Умови договору про закупівлю на повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиціїза результатами аукціону(у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції участника у разі застосування переговорної поцедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання забов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Згідно з п.2 ч. 13.3 розділу 13 Договору “ Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання забов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
У разі коливання ціни товару на ринку Постачальник (Учасник) письмово звертається до Споживача (Замовника) щодо зміни ціни за одиницю товару. Наявність факту коливання ціни товару на ринку підтвержується довідками або листами (завіреними копіями довідок/листів відповідних органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, щодо розміру цін на товар на момент укладення Договору та момент звернення до вказаних органів, установ , організацій.
ТОВ “ЕРНЕРІНГ” письмово звернулось до КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” лист № 6-ОП від 27.05.2020 з вимогою збільшити ціну за 1 кВТ не більше ніж на 10% та надав висновки ЧеркаськоїТоргово-промислової палати щодо коливання цін на ринку ( додаються), яка є уповноваженим органом надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни на ринку згідно із Законом України “Про торгово-промислові палати в Україні” від 02.12.1997 №671/97-ВР та “Про ринок електричної енергії” від 13.04.2017 №2019-V-III. Висновки додаються. КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” уклав додаткову угоду дотримуючись чинного законодавства України та чинного договору щодо зміни ціни не більше ніж на 10% у зв'язку з коливанням ціни на ринку. Ціна за 1 кВт. тановить 1,67189 грн з ПДВ. Зазначена зміна не призвела до збільшення суми, визначеної в договорі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стосовно висновку від 02.10.2020 надаємо аргументовані заперечення , а саме: 1) У п.13.статті 22 зазначено “ Тендерна документація повинна містити “зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій”. Тендерна документація на закупівлю товару “Електрична енергія (Electrical energy) ДК 021:2015: 09310000-5 електрична енергія (Electricity)” в п. 1 “Кінцевий строк подання тендерної пропозиції “розділу “Подання та розкриття тендерної пропозиції “ містить інформацію - “Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: згідно дати визначенної в електронній системі закупівель” Дата визначена в електронній системі закупівель15.12.2020 , визначена без порушень п.1 ст.10 . Закону України “Про Публічні закупівлі” Вважаємо що інформація щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій є доступною зрозумілою для Учасників процедури закупівлі та визначена без порушень п.1 ст.10 Закону України “Про Публічні закупівлі” 2 ) Частина 2 ст. 17 звучить “ Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).А частина 3 ст.17 містит вимогу “.....Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.” У Додатку 2 до тендерної документації зазначено щодо вимоги частини 2 ст.17 “Переможець торгів на виконання вимоги ч. 2 статті 17 Закону повинен надати інформацію, наведену нижче” Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстр, http://sfs.gov.ua./businesspartner. Тобто інформація щодо наявності заборгованісті із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи вищевикладене, КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” надало аргументовані заперечення до висновку.
2020-10-08 18:23:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01130561 |
Місцезнаходження: | 69013, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПАТ "ЕК "Барвінок" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "М ГАЗ ТРЕЙДІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
12 954 870,00
UAH з ПДВ
|
10 938 667,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС" |
14 034 442,50
UAH з ПДВ
|
10 939 667,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
13 026 841,50
UAH з ПДВ
|
10 939 668,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
12 745 410,13
UAH з ПДВ
|
11 505 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЄК ТЕХНОЛОДЖІ" |
14 241 720,42
UAH з ПДВ
|
11 506 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД" |
13 746 556,50
UAH з ПДВ
|
11 508 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "ЕК "Барвінок" |
15 870 500,00
UAH з ПДВ
|
11 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М ГАЗ ТРЕЙДІНГ" |
12 451 069,50
UAH з ПДВ
|
11 515 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
13 242 756,00
UAH з ПДВ
|
12 370 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АС" |
13 991 259,60
UAH з ПДВ
|
12 379 097,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" |
13 386 699,00
UAH з ПДВ
|
13 386 699,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" |
15 545 844,00
UAH з ПДВ
|
15 545 844,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" #39726263 |
Переможець |
10 938 667,90
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 20:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2020 10:35
|
Додаткова угода 2 від 06.10.2020pdf (1).pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2020 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 11:39
|
Доп угода №1 від 30 06 (1).pdf | зміни до договору |
01 липня 2020 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 13:33
|
Договір 1.pdf | укладений |
21 січня 2020 13:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відбулося коливання ціни одного кВт/год. на ринку. Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни до 10% за 1 кВт/год. згідно п.2 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |