Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп"ютери
Очікувана вартість
153 000,00 UAH
UA-2019-11-14-003282-b ● 64fe8f63daca47168a5ed56324e942f2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 20551088 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 |
Контактна особа: |
Дутчак Василь Іванович +380503736649 gu@if.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 20:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 153 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Персональні комп"ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Персональні комп"ютери
Джерело фінансування - кошти бюджету Пенсійного фонду України.
Джерело фінансування - кошти бюджету Пенсійного фонду України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після фактичної поставки товару та підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 21:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 20:41 |
Тендер_РС_11_2019-2.pdf | |
14 листопада 2019 20:41 |
протокол 113 2019 закуп1вля 2019.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-14-003282-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3231003275
Дата подання: 06 грудня 2019 11:27
Скасувати статус переможця ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у сфері публічних закупівель ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету № 141 від 5 грудня 2019 року було прийняте рішення про переможця за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
На це заперечую наступне:
Тендерним комітетом не взялось до уваги, що тендерна пропозиція ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" порушив вимоги тендерної документації, а саме:
У вимогах тендерної документації в “Тендер_РС_11_2019-2.pdf” на закупівлю чітко прописано: Додаток 1 до Тендерної документації. Загальні вимоги, пункт 3.
Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даними торгами учасники торгів повинні надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від
виробника персональних комп’ютерів або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати запропоновані персональні комп’ютери на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу). Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. У разі надання авторизаційного листа від офіційного представника необхідно надати підтвердження повноважень офіційного представника на території України. У разі надання оригіналу листа про повноваження від виробників іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (електронну копію) (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником обладнання сервісних центрів.
При подачі пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не дотримався тендерних вимог, а саме:
Учасником відкритих торгів, НЕ надано авторизованого листа про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні без зазначення найменування Замовника, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro, який має підтверджувати право учасника торгів поставляти монітори Philips у відповідності до пропозиції.
Відповідно до вимоги: UA-2019-09-09-001918-b.b1, від учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", код ЄДРПОУ:30256061, дата подання: 27 вересня 2019 19:11, тендерний комітет Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, задовільнив вимогу учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" про скасування статусу переможця ФОП Матвіїв Володимир Ігорович щодо закупівлі портативних комп"ютерів (ноутбуків) за ідентичне порушення.
Наведений факт свідчить про те, що ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не правомірно подав пропозицію, чим спотворив результати тендеру.
Виходячи з вищевказаного, Тендерний комітет неналежним чином здійснив перевірку на відповідність вимогам тендерної документації Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Даними діями тендерний комітет не забезпечив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції Учасника. Незастосування тендерним комітетом однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку тендерного комітету. Дії тендерного комітету порушують ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, а саме максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Висновок:
Виходячи з вищевказаного, Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" порушенні вимоги подання тендерної документації. Тому, вважаю обрання переможцем ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету № 141 від 5 грудня 2019 року було рішення про переможця за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних
(апаратна частина) ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" незаконним, оскільки за результатами розгляду, пропозиція не відповідає вимогам тендерній документації.
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету № 141 від 5 грудня 2019 року про переможця за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
2. Дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" за невідповідність вимогам кваліфікаційної критерії ст. 16 Закону.
3. Перейти до наступного учасника та розглянути його тендерну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
На це заперечую наступне:
Тендерним комітетом не взялось до уваги, що тендерна пропозиція ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" порушив вимоги тендерної документації, а саме:
У вимогах тендерної документації в “Тендер_РС_11_2019-2.pdf” на закупівлю чітко прописано: Додаток 1 до Тендерної документації. Загальні вимоги, пункт 3.
Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даними торгами учасники торгів повинні надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від
виробника персональних комп’ютерів або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати запропоновані персональні комп’ютери на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу). Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. У разі надання авторизаційного листа від офіційного представника необхідно надати підтвердження повноважень офіційного представника на території України. У разі надання оригіналу листа про повноваження від виробників іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (електронну копію) (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником обладнання сервісних центрів.
При подачі пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не дотримався тендерних вимог, а саме:
Учасником відкритих торгів, НЕ надано авторизованого листа про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні без зазначення найменування Замовника, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro, який має підтверджувати право учасника торгів поставляти монітори Philips у відповідності до пропозиції.
Відповідно до вимоги: UA-2019-09-09-001918-b.b1, від учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", код ЄДРПОУ:30256061, дата подання: 27 вересня 2019 19:11, тендерний комітет Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, задовільнив вимогу учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" про скасування статусу переможця ФОП Матвіїв Володимир Ігорович щодо закупівлі портативних комп"ютерів (ноутбуків) за ідентичне порушення.
Наведений факт свідчить про те, що ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не правомірно подав пропозицію, чим спотворив результати тендеру.
Виходячи з вищевказаного, Тендерний комітет неналежним чином здійснив перевірку на відповідність вимогам тендерної документації Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Даними діями тендерний комітет не забезпечив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції Учасника. Незастосування тендерним комітетом однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку тендерного комітету. Дії тендерного комітету порушують ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, а саме максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Висновок:
Виходячи з вищевказаного, Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" порушенні вимоги подання тендерної документації. Тому, вважаю обрання переможцем ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету № 141 від 5 грудня 2019 року було рішення про переможця за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних
(апаратна частина) ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" незаконним, оскільки за результатами розгляду, пропозиція не відповідає вимогам тендерній документації.
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету № 141 від 5 грудня 2019 року про переможця за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
2. Дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" за невідповідність вимогам кваліфікаційної критерії ст. 16 Закону.
3. Перейти до наступного учасника та розглянути його тендерну пропозицію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 20:07
Відповідь на вимогу ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, закупівля персональних комп’ютерів (UA-2019-11-14-003282-b).
Головне управління розглянуло подану Вами вимогу щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (закупівля UA-2019-11-14-003282-b).
За результатами розгляду повідомляємо, що згідно наданих у складі тендерної документації документів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» є ВИРОБНИКОМ персональних комп’ютерів, якість яких підтверджена відповідними сертифікатами (подані у складів документів тендерної пропозиції) та підтверджує відповідність запропонованого товару його технічним специфікаціям, що відповідають вимогам щодо предмету закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надав також авторизаційного листа від виробника моніторів торгової марки, яка запропонована у складів тендерної пропозиції, яким підтверджено ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» як офіційного партнера та підтверджено право на продаж та технічну підтримку відповідної продукції на території України. Крім того, додатково надані декларації про підтвердження електричної сумісності запропонованого товару.
Враховуючи вищезазначене, у тендерного комітету відсутні підстави вважати, що надана ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» пропозиція не відповідає вимогам до предмету закупівлі.
Враховуючи наведене вище, тендерним комітетом прийняте рішення:
1. У задоволенні вимоги щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (закупівля UA-2019-11-14-003282-b) відмовити;
2. Залишити у статусі переможця торгів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (закупівля UA-2019-11-14-003282-b).
З повагою,
Тендерний комітет
Головне управління розглянуло подану Вами вимогу щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (закупівля UA-2019-11-14-003282-b).
За результатами розгляду повідомляємо, що згідно наданих у складі тендерної документації документів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» є ВИРОБНИКОМ персональних комп’ютерів, якість яких підтверджена відповідними сертифікатами (подані у складів документів тендерної пропозиції) та підтверджує відповідність запропонованого товару його технічним специфікаціям, що відповідають вимогам щодо предмету закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надав також авторизаційного листа від виробника моніторів торгової марки, яка запропонована у складів тендерної пропозиції, яким підтверджено ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» як офіційного партнера та підтверджено право на продаж та технічну підтримку відповідної продукції на території України. Крім того, додатково надані декларації про підтвердження електричної сумісності запропонованого товару.
Враховуючи вищезазначене, у тендерного комітету відсутні підстави вважати, що надана ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» пропозиція не відповідає вимогам до предмету закупівлі.
Враховуючи наведене вище, тендерним комітетом прийняте рішення:
1. У задоволенні вимоги щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (закупівля UA-2019-11-14-003282-b) відмовити;
2. Залишити у статусі переможця торгів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (закупівля UA-2019-11-14-003282-b).
З повагою,
Тендерний комітет
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
129 870,00
UAH з ПДВ
|
125 370,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
133 999,92
UAH з ПДВ
|
126 869,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
136 775,97
UAH з ПДВ
|
136 775,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ |
139 140,00
UAH з ПДВ
|
139 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
125 370,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 20:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 12:53
|
договір компи д1авест 19 12 2019.pdf | укладений |
19 грудня 2019 12:49
|