Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп"ютери
Очікувана вартість
153 000,00 UAH
UA-2019-11-14-003282-b 64fe8f63daca47168a5ed56324e942f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дутчак Василь Іванович

+380503736649 gu@if.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 20551088
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Контактна особа: Дутчак Василь Іванович
+380503736649
gu@if.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 20:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 21:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 15:22
Очікувана вартість: 153 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп"ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Персональні комп"ютери
Джерело фінансування - кошти бюджету Пенсійного фонду України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після фактичної поставки товару та підписання видаткової накладної Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 21:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 20:41
Тендер_РС_11_2019-2.pdf
14 листопада 2019 20:41
протокол 113 2019 закуп1вля 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-003282-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3231003275
Дата подання: 06 грудня 2019 11:27
Скасувати статус переможця ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у сфері публічних закупівель ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету № 141 від 5 грудня 2019 року було прийняте рішення про переможця за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
На це заперечую наступне:
Тендерним комітетом не взялось до уваги, що тендерна пропозиція ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" порушив вимоги тендерної документації, а саме:
У вимогах тендерної документації в “Тендер_РС_11_2019-2.pdf” на закупівлю чітко прописано: Додаток 1 до Тендерної документації. Загальні вимоги, пункт 3.
Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даними торгами учасники торгів повинні надати оригінал авторизаційного листа (листів) про повноваження від
виробника персональних комп’ютерів або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати запропоновані персональні комп’ютери на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу). Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. У разі надання авторизаційного листа від офіційного представника необхідно надати підтвердження повноважень офіційного представника на території України. У разі надання оригіналу листа про повноваження від виробників іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (електронну копію) (форма довільна) з інформацією щодо авторизованих виробником обладнання сервісних центрів.
При подачі пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не дотримався тендерних вимог, а саме:
Учасником відкритих торгів, НЕ надано авторизованого листа про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні без зазначення найменування Замовника, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro, який має підтверджувати право учасника торгів поставляти монітори Philips у відповідності до пропозиції.
Відповідно до вимоги: UA-2019-09-09-001918-b.b1, від учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", код ЄДРПОУ:30256061, дата подання: 27 вересня 2019 19:11, тендерний комітет Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, задовільнив вимогу учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" про скасування статусу переможця ФОП Матвіїв Володимир Ігорович щодо закупівлі портативних комп"ютерів (ноутбуків) за ідентичне порушення.
Наведений факт свідчить про те, що ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не правомірно подав пропозицію, чим спотворив результати тендеру.
Виходячи з вищевказаного, Тендерний комітет неналежним чином здійснив перевірку на відповідність вимогам тендерної документації Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Даними діями тендерний комітет не забезпечив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції Учасника. Незастосування тендерним комітетом однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку тендерного комітету. Дії тендерного комітету порушують ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, а саме максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Висновок:
Виходячи з вищевказаного, Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" порушенні вимоги подання тендерної документації. Тому, вважаю обрання переможцем ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету № 141 від 5 грудня 2019 року було рішення про переможця за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних
(апаратна частина) ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" незаконним, оскільки за результатами розгляду, пропозиція не відповідає вимогам тендерній документації.
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету № 141 від 5 грудня 2019 року про переможця за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
2. Дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" за невідповідність вимогам кваліфікаційної критерії ст. 16 Закону.
3. Перейти до наступного учасника та розглянути його тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 20:07
Відповідь на вимогу ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, закупівля персональних комп’ютерів (UA-2019-11-14-003282-b).

Головне управління розглянуло подану Вами вимогу щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (закупівля UA-2019-11-14-003282-b).
За результатами розгляду повідомляємо, що згідно наданих у складі тендерної документації документів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» є ВИРОБНИКОМ персональних комп’ютерів, якість яких підтверджена відповідними сертифікатами (подані у складів документів тендерної пропозиції) та підтверджує відповідність запропонованого товару його технічним специфікаціям, що відповідають вимогам щодо предмету закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надав також авторизаційного листа від виробника моніторів торгової марки, яка запропонована у складів тендерної пропозиції, яким підтверджено ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» як офіційного партнера та підтверджено право на продаж та технічну підтримку відповідної продукції на території України. Крім того, додатково надані декларації про підтвердження електричної сумісності запропонованого товару.
Враховуючи вищезазначене, у тендерного комітету відсутні підстави вважати, що надана ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» пропозиція не відповідає вимогам до предмету закупівлі.
Враховуючи наведене вище, тендерним комітетом прийняте рішення:
1. У задоволенні вимоги щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (закупівля UA-2019-11-14-003282-b) відмовити;
2. Залишити у статусі переможця торгів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (закупівля UA-2019-11-14-003282-b).



З повагою,
Тендерний комітет

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 129 870,00
UAH з ПДВ
125 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 133 999,92
UAH з ПДВ
126 869,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 136 775,97
UAH з ПДВ
136 775,97
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ 139 140,00
UAH з ПДВ
139 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 18:25
ДФС 06.12.zip
09 грудня 2019 18:25
Довідка_ч2_cт.17.pdf
09 грудня 2019 18:25
МВС 04.12.zip
09 грудня 2019 13:05
ДФС 29.11.zip
29 листопада 2019 20:03
Гарантійний лист на товар.pdf
29 листопада 2019 20:03
авт. лист ММD.pdf
29 листопада 2019 20:03
ДВ ВСІ Philips монітори.pdf
29 листопада 2019 20:03
СЕС Philips.pdf
29 листопада 2019 20:03
лист-підтвердження.pdf
29 листопада 2019 20:03
Microsoft AEPCertificate .pdf
29 листопада 2019 20:03
проект Договору.pdf
29 листопада 2019 20:03
13575920 пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:17
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:14
Згода на обробку даних.pdf
29 листопада 2019 15:10
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 15:10
Оригінал паспортні дані.pdf
29 листопада 2019 15:10
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
29 листопада 2019 15:10
Лист про несертифікацію.pdf
29 листопада 2019 15:10
Інформаційна довідка.pdf
29 листопада 2019 15:10
інструкція ExpertPC.pdf
29 листопада 2019 15:10
Згода на обробку даних.pdf
29 листопада 2019 15:10
Згода з проектом договору.pdf
29 листопада 2019 15:10
завірена копія статуту.pdf
29 листопада 2019 15:10
Додаток №2 Проект договору.pdf
29 листопада 2019 15:10
Довідка щодо повноважень.pdf
29 листопада 2019 15:10
Довідка щодо ліцензування.pdf
29 листопада 2019 15:10
Довідка ст. 17 Закону.pdf
29 листопада 2019 15:10
Довідка про код.pdf
29 листопада 2019 15:10
Довідка про довкілля.pdf
29 листопада 2019 15:10
Гарантійний лист санкції.pdf
29 листопада 2019 15:10
Витяг з реєстру пдв.pdf
29 листопада 2019 15:10
Витяг з з ЄДР.pdf
29 листопада 2019 15:10
Frime висновок сес.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:21
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:20
AOC Monitors - TPV Wuhan ISO 14001.pdf
29 листопада 2019 16:20
Declaration_EMS_Philips-2019-2_signed.pdf
29 листопада 2019 16:20
Гарантійний лист.pdf
29 листопада 2019 16:20
Declaration_NV_Philips-2019-1_signed.pdf
29 листопада 2019 16:20
brain СЕС.pdf
29 листопада 2019 16:20
Право підпису.pdf
29 листопада 2019 16:20
ЄДР.pdf
29 листопада 2019 16:20
Заборгованість.pdf
29 листопада 2019 16:20
Declaration_EMS_Philips-2019-1_signed.pdf
29 листопада 2019 16:20
Тендерному комітету.pdf
29 листопада 2019 16:20
ISO 9001.pdf
29 листопада 2019 16:20
Цінова.pdf
29 листопада 2019 16:20
Згода дані.pdf
29 листопада 2019 16:20
Declaration_NV_Philips-2019-2_signed.pdf
29 листопада 2019 16:20
таблиця відповідності.pdf
29 листопада 2019 16:20
Сервісний центр.pdf
29 листопада 2019 16:20
СЕС Philips.pdf
29 листопада 2019 16:20
ст_17.pdf
29 листопада 2019 16:20
Досвід договір.pdf
29 листопада 2019 16:20
Завірені документи.pdf
29 листопада 2019 16:20
Договір.pdf
29 листопада 2019 16:20
Лист санкції.pdf
29 листопада 2019 16:20
Авторизація Vinga.JPEG
29 листопада 2019 16:20
AOC Monitors - TPV Wuhan ISO9001.pdf
29 листопада 2019 16:20
Гарантійний лист ПК.pdf
29 листопада 2019 16:20
Довкілля.pdf
29 листопада 2019 16:20
Authorized_letter_MMD_COMPANY_20191122.pdf
29 листопада 2019 16:20
ISO Philips 14000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 125 370,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 20:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 20:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
125 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:39
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 12:58
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 12:53
договір компи д1авест 19 12 2019.pdf укладений
19 грудня 2019 12:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 125 370,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 895,00 UAH)