Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 30230000-0 — Комп`ютерне обладнання (лінгафонний кабінет)
Очікувана вартість
223 931,00 UAH
UA-2019-11-14-003237-b bde4c3c3e6f44bf1b4f8bbe6ca77483c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Іванівна Шафоростова

+380542696318 osvita_nssr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Нижньосироватської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41080894
Місцезнаходження: 42356, Україна , Сумська обл., с. Нижня Сироватка, вул. Сумська, 167
Контактна особа: Альона Іванівна Шафоростова
+380542696318
osvita_nssr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:14
Очікувана вартість: 223 931,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,22%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Код ДК 021:2015 - 30230000-0 — Комп`ютерне обладнання (лінгафонний кабінет) (джерело фінансування - державний бюджет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Код ДК 021:2015 - 30230000-0 — Комп`ютерне обладнання (лінгафонний кабінет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42356, Україна, Сумська область, село Нижня Сироватка, вулиця Сумська, будинок 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - державний бюджет Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 19:05
ТД_Лінгафонний кабінет 14.11.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! 1.Відповідно до умов тендерної документації усі посилання в даному Технічному завданні на торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент».». 2. Відповідно до умов тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати марку та моделі кожної складової, для можливості перевірки вказаних технічних характеристик. 3. Відповідно до умов тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Документація
Дата подання: 15 листопада 2019 11:53
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:14
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Так, потрібен монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 листопада 2019 16:12
Коментар щодо відміни: Замовник відміняє торги в разі наявності підстав, що передбачені згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
15 листопада 2019 16:12
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:11
Протокол_відміна торгів.pdf