Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

туалетний папір, рушники паперові та серветки
Очікувана вартість
464 840,00 UAH
UA-2019-11-14-003211-b d57eed28d1f44e82a37fce29dc5fac21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 19:30
Початок аукціону: 02 грудня 2019 12:38
Очікувана вартість: 464 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 324,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Строк поставки - 10 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
туалетний папір, рушники паперові та серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, просп. Глушкова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 18:37
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
14 листопада 2019 18:37
туалетний папір ЛИСТОПАД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 10:39
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації. 3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Уточнення позиція №3
Дата подання: 15 листопада 2019 11:46
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:04
Доброго дня. 95 відривів має бути в 1 рулоні? І чи дозволите запропонувати в індивідуальному фасуванні в кількості 1200 шт? Дякуємо
Відповідь: Здрастуйте, так, 95 відривів має бути в одному рулоні. Щодо індивідуального фасування замість упаковок по дві штуки при збереженні загальної кількості рулонів - так, допускається
Уточнення позиція №6
Дата подання: 15 листопада 2019 12:05
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:11
Доброго дня. На початку опису вказано "Папір туалетний з вторинної сировини", В технічних характеристиках зазначено "Папір туалетний з вторинної сировини, однашаровий, СІРИЙ, на гільзі 19 см, 80-90 м (90МЕТРІВ). Гільза 70 мм . діаметр рулону 19 см. ВТОРИННА ВІДБІЛЕНА СИРОВИНА. То все ж таки - він має бути сірий чи білий? (Білий - рецедент, рециклінг - відбілена макулатура) Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Здрастуйте, відповідно характеристик продукції, встановлених умовами тендерної документації, вимагається папір сірий. Проте, враховуючи, що у вимогах сировини допускається відбілена сировина, то також і білий папір може бути припустим еквівалентом. Разом з тим, щоб запобігти подальшим конфліктним ситуаціям, тендерним комітетом буде розглянуте питання внесення змін до тендерної документації та вилучення вимоги, що сировина має бути відбілена. Дякуємо за питання
Діаметр гільзи
Дата подання: 15 листопада 2019 12:08
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:16
Доброго дня. Діаметр гільзи в межах 60 мм можливий для позиції №5 та №6? Дякуємо
Відповідь: Здрастуйте. Ні, бажано забезпечити постачання товару з характеристиками відповідно до вимог тендерної документації
Щодо закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2019 11:24
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:36
Доброго дня! 1. Просимо внести уточнення у тендерну документацію, а саме: технічне завдання Просимо уточнити метраж рулонів, так як кількість відривів - це не орієнтир для паперових виробів у рулонах . Відриви бувають різні, і недобросовісні учасники можуть цим скористатися , пропонуючи менший метраж 2. Чи будете розглядати пропозиції де фасування буде не 4 шт./уп., а , наприклад 20 рул./уп. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Здрастуйте, у нас був негативний досвід попередніх тендерів, коли вказувалася й кількість відривів, і довжина рулону. Потім виникала невідповідність між цими характеристиками в пропозиціях учасників та вимогах документації, що призводило до конфлкіту й скарг від учасників. У зв'язку з цим, встановили вимогу лише по кількості відривів. При цьому виходили з припущення, що довжина відриву буде не менше 11 см. Це питання додатково вивчається й за необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації, де буде чітко зафіксовано мінімальну довжину відриву. Щодо фасування, то збільшувати кількість в упаковці до 20 не можна.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-003211-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РіА-Трейд", Код ЄДРПОУ:32818139
Дата подання: 06 грудня 2019 16:09
Неправомірне визнання переможця
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що учасник торгів, предметом закупівлі яких є 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір, рушники паперові та серветки) (номер в ЦБД UA-2019-11-14-003211-b) ТОВ "Лаверна" у складі своєї Тендерної пропозиції не надав довідку про досвід виконання аналогічного договору, а також сам аналогічний договір.
Виходячи з Вашої тендерної документації (Додаток 2 таблиця 1) ясно була викладена Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме:
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору копія аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років.
Та згідно розділу 5 п.2 Вашої тендерної документації:
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі:
- якщо учасник:
не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону.
Тому вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЛАВЕРНА" таку яка не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Якщо Ви не відреагуєте на вимогу протягом 3-х днів ми будемо змушені подати скаргу в антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 18:36
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом. Ухвалене рішення її відхилити. Докладніша інформація у файлі. що додається.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" 357 933,60
UAH з ПДВ
335 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КВІН-ТРЕЙД" 372 188,98
UAH з ПДВ
336 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА" 412 012,40
UAH з ПДВ
369 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РіА-Трейд" 416 268,00
UAH з ПДВ
369 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 458 568,00
UAH з ПДВ
458 568,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 10:48
МВС.pdf
11 грудня 2019 10:48
Довідка.pdf
26 листопада 2019 16:46
ТЕХНIЧНI ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf
26 листопада 2019 16:46
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
26 листопада 2019 16:46
Статут нова редакція.pdf
26 листопада 2019 16:46
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
26 листопада 2019 16:46
Протокол на Директора.pdf
26 листопада 2019 16:46
Наказ на Директора.pdf
26 листопада 2019 16:46
ДОГОВIР.pdf
26 листопада 2019 16:46
ДОВIДКА ЧАСТИНИ 1 ТА 2 СТ 17.pdf
26 листопада 2019 16:46
ДОВIДКА СТ 17.pdf
26 листопада 2019 16:46
ДОВIДКА ПРАЦIВНИКИ.pdf
26 листопада 2019 16:46
ДОВIДКА МТБ.pdf
26 листопада 2019 16:46
ДОВIДКА ДОВКIЛЛЯ.pdf
26 листопада 2019 16:46
ДЕРЖСПОЖИВСТАНДАРТ ВГП.jpg
26 листопада 2019 16:46
Висновок СЕС ВГП.pdf
26 листопада 2019 16:46
Бумага целюлоза СЕС.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 14:47
СЕС_рушники_2 Papero.pdf
29 листопада 2019 14:47
СЕС рушники_1 Papero.pdf
29 листопада 2019 14:47
Метрологія ЛКПК.pdf
29 листопада 2019 13:08
Електронний підпис
29 листопада 2019 13:02
ЦІНОВА-ПРОПОЗИЦІЯ-.pdf
29 листопада 2019 13:02
ЛИСТ-ЗГОДА -.pdf
29 листопада 2019 13:02
Лист-корупція-.pdf
29 листопада 2019 13:02
Додаток 3 ТЗ-.pdf
29 листопада 2019 13:02
Довідка_довкілля-.pdf
29 листопада 2019 13:02
Довідка__персонал -.pdf
29 листопада 2019 13:02
Довідка-_сертифікати-.pdf
29 листопада 2019 11:34
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:32
СЕС Аметист.pdf
29 листопада 2019 11:32
Сертиф. ISO Рута до 12 12 20.pdf
29 листопада 2019 11:32
Висновок СЕС Рута.pdf
29 листопада 2019 11:32
Виписка ЄДР.PDF
29 листопада 2019 11:32
Витяг ПДВ.PDF
29 листопада 2019 11:32
Статут ПП КВІН-ТРЕЙД.pdf
29 листопада 2019 11:32
Установчі завірені+наказ.PDF
29 листопада 2019 11:32
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 листопада 2019 11:32
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
29 листопада 2019 11:32
Лист корупція.pdf
29 листопада 2019 11:32
Досвід_договір, накл..pdf
29 листопада 2019 11:32
Додаток 6. Проект договоруЗ.pdf
29 листопада 2019 11:32
Додаток 3 ТЗ.pdf
29 листопада 2019 11:32
Довідка довкілля.pdf
29 листопада 2019 11:32
Довідка _персонал.pdf
29 листопада 2019 11:32
Довідка (сертифікати).pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:55
дог.pdf
29 листопада 2019 16:55
Працівники.pdf
29 листопада 2019 16:55
мат тех база.pdf
29 листопада 2019 16:55
рахунок -заборгованість.pdf
29 листопада 2019 16:55
податок -виписка.pdf
29 листопада 2019 16:55
паспорт-код.pdf
29 листопада 2019 16:55
Сертифікація.pdf
29 листопада 2019 16:55
Підпис.pdf
29 листопада 2019 16:55
Гарантійний лист доставка.pdf
29 листопада 2019 16:55
відомості про уч.pdf
29 листопада 2019 16:55
17 СТАТТЯ.pdf
29 листопада 2019 16:55
16 СТАТТЯ.pdf
29 листопада 2019 16:55
цп папір.pdf
29 листопада 2019 16:55
технычні.pdf
29 листопада 2019 16:55
СЕС Висновок.pdf
29 листопада 2019 16:55
Рута 1_copy.pdf
29 листопада 2019 16:55
лист.pdf
29 листопада 2019 16:55
Висновок Рута_copy.pdf
29 листопада 2019 16:55
SES Рута_copy.pdf
29 листопада 2019 16:55
Ametust_copy.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 13:18
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:16
СТАТУТ.PDF
27 листопада 2019 13:16
Статистика.PDF
27 листопада 2019 13:16
Свидоцтво.PDF
27 листопада 2019 13:16
Свидоцтво про ПДВ.PDF
27 листопада 2019 13:16
НАКАЗ та ПРОТОКОЛ.PDF
27 листопада 2019 13:16
Довідка з банку.pdf
27 листопада 2019 13:16
Відомості про учасника.PDF
27 листопада 2019 13:16
Витяг з реєстру ПДВ 09.07.2019.PDF
27 листопада 2019 13:16
Витяг з ЄДР від 25.10.2019.PDF
27 листопада 2019 13:16
Виписка з ЄДР.PDF
27 листопада 2019 13:16
Висновки СЕС ПАТ КПК.PDF
27 листопада 2019 13:16
Висновок ДСЕЕ папір М65.PDF
27 листопада 2019 13:16
Документи якості ТМ РУТА.PDF
27 листопада 2019 13:16
Лист-відгук.PDF
27 листопада 2019 13:16
Аналогічний договір.PDF
27 листопада 2019 13:16
Довідка ст 17 Закону.PDF
27 листопада 2019 13:16
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 17:15
Техніна специфікація.pdf
29 листопада 2019 17:15
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 17:15
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 17:15
Довідка по ст. 17.pdf
29 листопада 2019 17:15
Аналогічний договір+рнк.pdf
29 листопада 2019 17:15
Довідка про персонал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА"

ПП "КВІН-ТРЕЙД"

ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"

ТОВ "РіА-Трейд"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА"
#19407661
Переможець 335 999,60
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА"
#19407661
335 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:12
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:38
К 250 ДУ1.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:37
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 18:22
К 250.pdf укладений
18 грудня 2019 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни за одиницю товару та суми договору
Номер договору про закупівлю: К 250
Договір:
Номер додаткової угоди: К 250 додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 335 994,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 999,00 UAH)