Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
туалетний папір, рушники паперові та серветки
Очікувана вартість
464 840,00 UAH
UA-2019-11-14-003211-b ● d57eed28d1f44e82a37fce29dc5fac21
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 19:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 19:30 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 12:38 |
Очікувана вартість: | 464 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 324,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Строк поставки - 10 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
туалетний папір, рушники паперові та серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, Київ, Київ, просп. Глушкова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | строк оплати - до 30 банківських днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 18:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 18:37 |
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc | |
14 листопада 2019 18:37 |
туалетний папір ЛИСТОПАД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 10:39
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації. 3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Уточнення позиція №3
Дата подання: 15 листопада 2019 11:46
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:04
Доброго дня. 95 відривів має бути в 1 рулоні? І чи дозволите запропонувати в індивідуальному фасуванні в кількості 1200 шт? Дякуємо
Відповідь: Здрастуйте, так, 95 відривів має бути в одному рулоні. Щодо індивідуального фасування замість упаковок по дві штуки при збереженні загальної кількості рулонів - так, допускається
Уточнення позиція №6
Дата подання: 15 листопада 2019 12:05
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:11
Доброго дня. На початку опису вказано "Папір туалетний з вторинної сировини", В технічних характеристиках зазначено "Папір туалетний з вторинної сировини, однашаровий, СІРИЙ, на гільзі 19 см, 80-90 м (90МЕТРІВ). Гільза 70 мм . діаметр рулону 19 см. ВТОРИННА ВІДБІЛЕНА СИРОВИНА. То все ж таки - він має бути сірий чи білий? (Білий - рецедент, рециклінг - відбілена макулатура) Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Здрастуйте, відповідно характеристик продукції, встановлених умовами тендерної документації, вимагається папір сірий. Проте, враховуючи, що у вимогах сировини допускається відбілена сировина, то також і білий папір може бути припустим еквівалентом. Разом з тим, щоб запобігти подальшим конфліктним ситуаціям, тендерним комітетом буде розглянуте питання внесення змін до тендерної документації та вилучення вимоги, що сировина має бути відбілена. Дякуємо за питання
Діаметр гільзи
Дата подання: 15 листопада 2019 12:08
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:16
Доброго дня. Діаметр гільзи в межах 60 мм можливий для позиції №5 та №6? Дякуємо
Відповідь: Здрастуйте. Ні, бажано забезпечити постачання товару з характеристиками відповідно до вимог тендерної документації
Щодо закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2019 11:24
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:36
Доброго дня!
1. Просимо внести уточнення у тендерну документацію, а саме: технічне завдання
Просимо уточнити метраж рулонів, так як кількість відривів - це не орієнтир для паперових виробів у рулонах . Відриви бувають різні, і недобросовісні учасники можуть цим скористатися , пропонуючи менший метраж
2. Чи будете розглядати пропозиції де фасування буде не 4 шт./уп., а , наприклад 20 рул./уп.
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Здрастуйте, у нас був негативний досвід попередніх тендерів, коли вказувалася й кількість відривів, і довжина рулону. Потім виникала невідповідність між цими характеристиками в пропозиціях учасників та вимогах документації, що призводило до конфлкіту й скарг від учасників. У зв'язку з цим, встановили вимогу лише по кількості відривів. При цьому виходили з припущення, що довжина відриву буде не менше 11 см. Це питання додатково вивчається й за необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації, де буде чітко зафіксовано мінімальну довжину відриву. Щодо фасування, то збільшувати кількість в упаковці до 20 не можна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-14-003211-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РіА-Трейд", Код ЄДРПОУ:32818139
Дата подання: 06 грудня 2019 16:09
Неправомірне визнання переможця
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що учасник торгів, предметом закупівлі яких є 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (туалетний папір, рушники паперові та серветки) (номер в ЦБД UA-2019-11-14-003211-b) ТОВ "Лаверна" у складі своєї Тендерної пропозиції не надав довідку про досвід виконання аналогічного договору, а також сам аналогічний договір.
Виходячи з Вашої тендерної документації (Додаток 2 таблиця 1) ясно була викладена Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме:
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору копія аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років.
Та згідно розділу 5 п.2 Вашої тендерної документації:
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі:
- якщо учасник:
не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону.
Тому вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЛАВЕРНА" таку яка не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Якщо Ви не відреагуєте на вимогу протягом 3-х днів ми будемо змушені подати скаргу в антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з Вашої тендерної документації (Додаток 2 таблиця 1) ясно була викладена Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме:
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору копія аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років.
Та згідно розділу 5 п.2 Вашої тендерної документації:
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі:
- якщо учасник:
не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону.
Тому вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЛАВЕРНА" таку яка не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Якщо Ви не відреагуєте на вимогу протягом 3-х днів ми будемо змушені подати скаргу в антимонопольний комітет України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 18:36
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом. Ухвалене рішення її відхилити. Докладніша інформація у файлі. що додається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" |
357 933,60
UAH з ПДВ
|
335 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КВІН-ТРЕЙД" |
372 188,98
UAH з ПДВ
|
336 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА" |
412 012,40
UAH з ПДВ
|
369 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РіА-Трейд" |
416 268,00
UAH з ПДВ
|
369 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
458 568,00
UAH з ПДВ
|
458 568,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" #19407661 |
Переможець |
335 999,60
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 18:38
|
К 250 ДУ1.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 18:37
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 18:22
|
К 250.pdf | укладений |
18 грудня 2019 18:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю товару та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | К 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | К 250 додаткова угода 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |