«Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» (розробка проєктної документації та її експертиза)»
Очікувана вартість
26 513 938,07 UAH
UA-2019-11-14-003183-b 2b9c818315064cbda6bf570332f856c0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 13:30
Очікувана вартість: 26 513 938,07 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 132 569,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132 569,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» (розробка проєктної документації та її експертиза)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості виконання проєктних робіт I етапу, здійснюється протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; Оплата 70% від вартості виконання проєктних робіт IІ етапу впродовж 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем на експертизу необхідного комплекту проєктно-кошторисної документації та підписання Договору на проведення її експертизи на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; Оплата 30% від вартості виконання проєктних робіт IІ етапу та 100% вартості ІІІ етапу, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем Замовнику позитивного експертного звіту щодо розгляду проєктної документації за всіма необхідними напрямами та узгодженого всіма уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими органами (організаціями), на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Детальний план
Дата подання: 15 листопада 2019 11:23
Дата відповіді: 20 листопада 2019 17:05
Детальний план вже затверджено? тоді прошу додати його в тендерну документацію. Адже проходить ось така закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-05-002893-b
Відповідь: Детальний план території (2013-го року) враховує реконструкцію аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ». ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» не є замовником по закупівлі UA-2019-11-05-002893-b. Наявність чи відсутність детального плану в тендерній документації, не впливає на зміст, обсяг та строки поточної закупівлі.
особиста передача документів а не через ProZorro
Дата подання: 15 листопада 2019 11:25
Дата відповіді: 20 листопада 2019 17:06
Чим обумовлено, що ви просити особисто передавати документи або через пошту а не завантажувати їх в систему? Ви можете внести зміни в тендерну документацію, та прибрати такі випадки? " За результатами аукціону (у разі зміни цінової пропозиції), Учасник, пропозиція якого розглядається, з метою підтвердження договорної ціни, протягом двох робочих днів, повинен загрузити в електронну систему закупівель або надіслати на електронну адресу Замовника tender.fininpro@gmail.com скан-копії документів, з урахуванням змін за результатами аукціону "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дискримінація по рока
Дата подання: 15 листопада 2019 11:28
Дата відповіді: 20 листопада 2019 17:08
Чому аналогічні договори треба надавати за період 2011-2019 років? Пропоную внести зміни в ТД, та прибрати згадку про роки, адже це дискримінація. "Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний у 2011-2019 роках в повному обсязі договір з розробки проєктно-кошторисної документації з будівництва аеродромних комплексів (об’єкти класу наслідків (відповідальності))"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У своїй діяльності Замовник керується в тому числі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Обмеження періоду підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів зумовлене суттєвими змінами нормативно-правової бази, яка регламентує виконання такого виду робіт та вимоги до результату цієї закупівлі, зокрема:
• затверджено Постановою КМУ №554 від 23.05.2011 р. «Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури»;
• набув чинності ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»;
• внесено зміни до ЗУ «Про архітектурну діяльність»;
• внесено зміни до Правил сертифікації цивільних аеродромів України.
Крім цього, в період з 2013 по 2018 роки включно внесено зміни до стандартів та рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), яким повинна відповідати розроблена проєктна документація «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» (стадія «Проект»).
Відсутність в потенційного учасника за умов зміни нормативно-правової бази підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з 2011 по 2019 роки (тобто впродовж дев’яти років!!!) свідчить не про дискримінацію зі сторони Замовника, а про відсутність в Учасника досвіду в проектуванні об’єктів відповідно до предмету закупівлі.
Офіс в Україні
Дата подання: 15 листопада 2019 11:34
Дата відповіді: 20 листопада 2019 17:09
Чим обумовлена необхідність мати офіс в Україні, ви хочете дискримінувати іноземних учасників та не допустити їх до участі? Прошу змінити, або пояснити необхідність такого пункту. "документально підтверджена наявність у Учасника офісного (адміністративного) приміщення, що знаходиться на території України, шляхом надання одного з наступних документів: - документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення, яке зазначено у довідці; - діючий договір оренди/суборенди, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративним) приміщенням, яке зазначено у довідці, у разі користування орендованого офісного (адміністративного) приміщення Учасником надати документ(-и), що підтверджують право власності орендодавця "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Невідповідність вимогам Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680
Дата подання: 15 листопада 2019 14:49
Дата відповіді: 20 листопада 2019 17:11
Доброго дня! Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, тендерна документація має містити, зокрема додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Чи планує замовник вносити зміни з метою дотримання вимог зазначеного Наказу в частині завантаження додатків окремими файлами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ № 680) передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі “1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
У Наказі № 680 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації, на думку Замовника торгів, являється зручним та дозволить максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання тендерних пропозицій.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 18 листопада 2019 15:29
Дата відповіді: 20 листопада 2019 17:14
Просимо надати пояснення стосовно того, які саме усі частини, етапи (стадії) проєктної документації повинно містити документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору?
Відповідь: Відповідно до інформації, наведеної в розділі 3 Додатку 3 до Тендерної документації «…Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору повинно містити усі частини, етапи (стадії) проєктної документації відповідно до предмету закупівлі.» Опис предмету закупівлі наведено в Додатку 5 до тендерної документації.
Для уніфікації подання інформації про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасникам пропонується заповнити Таблицю №2 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів)» та Таблицю №3 «Орієнтовний склад проєкту».
Аналогічний договір
Дата подання: 18 листопада 2019 15:34
Дата відповіді: 20 листопада 2019 17:15
Тендерною документацією визначено, що аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний у 2011-2019 роках в повному обсязі договір з розробки проєктно-кошторисної документації з будівництва аеродромних комплексів... Просимо надати пояснення, що саме мається на увазі під визначенням "Будівництво", це тільки нове будівництво чи також реконструкція та капітальний ремонт аеродромних комплексів? Просимо відкорегувати тендерну документацію задля того аби всі учасники розімили правильно дане визначення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації Замовником вжито термін «Будівництво» з урахуванням специфіки предмету закупівлі, а саме – у відповідності до п.3.2 Розділу 3 «Терміни та визначення понять» ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво.
Субпідрядники
Дата подання: 21 листопада 2019 11:39
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:56
Згідно з умовами тендерної документації у випадку залучення для виконання окремих розділів проєктної документації субпідрядників до них застосовуються такі ж вимоги про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (в межах окремого розділу проєктної документації). Тобто субпідряна організація повинена мати та надати всі без виключення документи, що вимагаються в п. 3 Додатку 3, зокрема копію позитивного звіту експертизи розробленої проєктної документації. Ми як потенційний учасник плануємо залучити до виконання робіт за предметом закупівлі субпідряну організацію, яка надавала аналогічні послуги(роботи) з розробки відповідного розділу проекту багатьом генеральним проектувальникам, тобто досвід виконання аналогічного договору має. Субпідрядній організації, що виконала свій розділ проектної документації генеральним проектувальником або державною експертизою або замовником не надається звіт експертизи. Тому вважаємо дану вимогу щодо надання копії позитивного звіту експертизи розробленої проєктної документації від залученої субпідрядної організації такою, що позбавляє можливості взяти участь в закупівлі нас, як потенціійного учасника. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Для проектної документації на будівництво об’єктів класу наслідків СС-3 (категорії складності – V) експертиза здійснюється за усіма напрямками. Тендерною документацією передбачено для субпідрядників «…вимоги про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (в межах окремого розділу проєктної документації)». Оскільки експертний звіт не видається на окремий розділ проектної документації, то і його подання субпідрядником не вимагається. Однак, якщо Замовник отримає підтвердження, що проектна документація, в складі якої субпідрядником розроблено окремий розділ, представлений, як підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, не була рекомендована експертною організацією до затвердження (отримала негативний висновок), це може бути причиною відхилення пропозиції Учасника.
Передпроектні проробки ТОВ "АРКСТОУН"
Дата подання: 21 листопада 2019 12:01
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:59
Управлінням містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області в данний час проводиться закупівля робіт з розроблення проекту змін до затвердженого детального плану території Міжнародного аеропорту "Дніпропетровськ" за межами населеного пункту на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (UA-2019-11-05-002893-b). Згідно з п. 13 Технічного завдання до даної закупівлі вихідними даними для розроблення детального плану, що надаються замовником, у т.ч. топогеодезична основа, є зокрема: 5.Інвестиційні наміри забудовників, які доцільно урахувати у детальному плані території та передпроектні пропозиції щодо: - розміщення злітно- посадкових смуг, руліжних доріжок, перонів та місць стоянки літаків, - об’єктів радіо-маячного комплексу, -об’єктів обслуговування повітряних суден, складів паливно-мастильних матеріалів, -об’єктів інженерного забезпечення комплексу аеропорту та прилеглої виробничої зони, - аеровокзалів(пасажирських терміналів), готелів та інших споруд обслуговування пасажирів, - розвитку інших підприємств на приаеродромній території, - стоянок автомашин. 6.Передпроектні проробки щодо реконструкції аеровокзального комплексу за межами населеного пункту на території Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області. ТОВ «АРКСТОУН», 2019р. Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель ProZorro, ЖОДНИМ замовником не закуповувались роботи з предпроектних проробок у ТОВ "АРКСТОУН", а також в тендерній документації до вашої закупівлі відсутні так звані "Інвестиційні наміри забудовників". Скажіть, будь ласка, чи є сенс приймати участь у закупівлі UA-2019-11-14-003183-b, чи ТОВ "АРКСТОУН" вже розробила і проектну документацію і лише чекає на оплату?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник не має договірних відносин з ТОВ "АРКСТОУН". Згідно інформації, наведеної у Вашому запитанні, ТОВ "АРКСТОУН розробило передпроектні пропозиції щодо «…реконструкції аеровокзального комплексу…». Предметом даної закупівлі є розробка проєктної документації на будівництво аеродрому. Рішення щодо прийняття участі в закупівлі, учасником приймається особисто.
Стосовно кваліфікаційних сертифікатів
Дата подання: 21 листопада 2019 15:43
Дата відповіді: 22 листопада 2019 16:00
Згідно п. 2 Додатку 3 тендерної документації Учасники повинні надати зокрема копії діючих кваліфікаційних сертифікатів Головного архітектора проєкту (Головного інженера проєкту), інженерів-проєктувальників, які залучаються до виконання проєктних робіт, інших спеціалістів, зазначених у зведеній довідці (за наявності відповідних сертифікатів). Якщо у працівників, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат (яким присвоєно категорія - інженер-проектувальник), посада згідно штатного розпису не інженер-проектувальник, а наприклад керівник проекту чи інженер проекту. Чи буде відповідати вимогам підтвердження наявності працівників з відмінною посадою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За визначенням, наведеним у пункті 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, головний інженер проекту (далі – ГІП) – інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації.
ГІП визначається розпорядчим документом генпроектувальника, підписує та скріплює печаткою титульний аркуш проекту.
Посада, яку займає сертифікований інженер-проектувальник згідно штатного розпису не впливає на рішення Замовника про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-003183-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СЕЛІН ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3082605733
Дата подання: 15 листопада 2019 10:51
прошу прибрати згадування про роки відносно аналогічних договорів, тяк як така умова дискримінаційна: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний у 2011-2019 роках в повному обсязі договір
Дискримінаційні вимоги щодо встановлення термінів виконання аналогічного договору
Замовником в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору
При цьому Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний у 2011-2019 роках в повному обсязі договір з розробки проєктно-кошторисної документації з будівництва аеродромних комплексів (об’єкти класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3) або V категорії складності) та отриманий за результатами розроблення проєктно-кошторисної документації позитивний експертний звіт щодо розгляду зазначеної документації. Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору повинно містити усі частини, етапи (стадії) проєктної документації відповідно до предмету закупівлі.
Подібні вимоги щодо тривалості досвіду роботи учасників були розглянуті Адміністративною Колегією АМКУ, згідно чого було винесене рішення про їх надмірність та безпідставність, їх визнано такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. (Рішення АМКУ від 19.01.2018 №453 щодо вимог досвіду роботи).
Просимо прибрати з тендерної документації часові обмеження щодо досвіду виконання аналогічного договору.
В своїй тендерній документації, Замовником не обґрунтовано необхідність встановити самі ці вимоги, тобто їх треба вважати дискримінаційними та такими, що порушують норми чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 19:01
Шановний учаснику! Обмеження періоду підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів зумовлене суттєвими змінами нормативно-правової бази, яка регламентує виконання такого виду робіт та вимоги до результату цієї закупівлі, зокрема:
• затверджено Постановою КМУ №554 від 23.05.2011 р. «Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури»;
• набув чинності ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»;
• внесено зміни до ЗУ «Про архітектурну діяльність»;
• внесено зміни до Правил сертифікації цивільних аеродромів України.
Крім цього, в період з 2013 по 2018 роки включно внесено зміни до стандартів та рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), яким повинна відповідати розроблена проєктна документація «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» (стадія «Проект»).
Відсутність в потенційного учасника за умов зміни нормативно-правової бази підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з 2011 по 2019 роки (тобто впродовж дев’яти років!!!) свідчить не про дискримінацію зі сторони Замовника, а про відсутність в Учасника досвіду в проектуванні об’єктів відповідно до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-003183-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СЕЛІН ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3082605733
Дата подання: 15 листопада 2019 10:53
Особиста подача документів (всі документи мають бути завантажені через систему ProZorro а не особисто вам надсилатися/передаватися або на пошту)
Прошу прибрати варінати надання частини документів на пошту або особисто в руки.

Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Згідно з ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Просимо прибрати з Тендерної документації неправомірну вимогу, а саме:
“Розрахунок договірної ціни учасник-переможець надає поштою, електронною поштою або особисто за адресами замовника, зазначених у тендерній документації.
Ненадання Учасником у строк, передбачений Законом для підписання договору, розрахунку договірної ціни згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” (із змінами) прирівнюється до відмови Учасника від підписання договору про закупівлю.”, а також змінити вимогу Додатку №2 до ТД, видаливши можливість надсилання документів електронною поштою:
“За результатами аукціону (у разі зміни цінової пропозиції), Учасник, пропозиція якого розглядається, з метою підтвердження договорної ціни, протягом двох робочих днів, повинен загрузити в електронну систему закупівель або надіслати на електронну адресу Замовника tender.fininpro@gmail.com скан-копії документів, з урахуванням змін за результатами аукціону, а саме:
- цінову пропозицію;
- зведений кошторис;
- кошториси на виконання інженерно-геодезичних, інженерно-геологічних та іншіх необхідних вишукувань;
- кошториси на проєктні роботи та науково-технічний супровід;
- кошторис на замовлення та проходження експертизи проєктної документації.”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 19:00
Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-003183-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СЕЛІН ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3082605733
Дата подання: 15 листопада 2019 10:55
. Захист персональних даних
Просимо видозмінити або прибрати вимогу щодо надання трудових книжок в повному обсязі

Тендерна документація містить вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції для штатних працівників - копій наказів про призначення на посаду та копій трудових книжок в повному обсязі.
Дана вимога суперечить нормам Закону “Про захист персональних даних”.
Просимо додати вимогу щодо надання згоди суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних кожною особою, щодо якої надана копія трудової книжки в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 18:59
Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-003183-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СЕЛІН ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3082605733
Дата подання: 15 листопада 2019 10:58
Дискримінація іноземних учасників
Просимо прибрати необхідність мати приміщення, що знаходиться на території України та в усіх довідках вказати що можно надавати аналогічні довідки які є в ЕС.

П. 5 розділу Загальні положення Тендерної документації Замовника визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Проте далі документацією встановлені вимоги, що суперечать вищезазначеній нормі, а саме:
іноземні учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати всі необхідні документи, які регламентують господарську діяльність на території України
документ, підтверджуючий систему оподаткування учасника в Україні;
документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п.2 цього розділу (Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу) - /чи надається банківська гарантія іноземним учасникам? те ж саме стосується і забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії/
документально підтверджена наявність у Учасника офісного (адміністративного) приміщення, що знаходиться на території України, шляхом надання одного з наступних документів:
- документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення, яке зазначено у довідці;
- діючий договір оренди/суборенди, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративним) приміщенням, яке зазначено у довідці, у разі користування орендованого офісного (адміністративного) приміщення Учасником надати документ(-и), що підтверджують право власності орендодавця
для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного(них) договору (рів) в тому числі наступними документами, що не є типовими для іноземних учасників, а саме:
- копію позитивного звіту експертизи розробленої проектної документації;
- схвальний лист-відгук від замовника, щодо виконання наданого аналогічного договору* із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; якості виконаних робіт; класу наслідків (відповідальності) (категорії складності) об’єкту будівництва; строків виконання договору та інформації щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов цього договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 18:57
Шановний учаснику! Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 5 «Загальних положень» тендерної документації зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Разом з цим документи, складання (подання) яких передбачено та урегульовано законодавством України, можуть не передбачатись законодавством країн, де зареєстровані іноземні учасники. Водночас згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Разом з тим, якщо учасниками процедури закупівлі є іноземні особи, такі учасники можуть надавати замовнику документи та інформацію на підтвердження відповідності встановленим у тендерній документації вимогам з урахуванням законодавства країни реєстрації такого учасника.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-003183-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Фізична особа-підприємець Челядіна Юлія Олександрівна", Код ЄДРПОУ:3016108162
Дата подання: 21 листопада 2019 11:32
Дискримінація іноземних учасників
З метою запобігання дискримінації іноземних учасників просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти нижченаведені пункти у наступній редакції:
1) п.1 Додатку №3 до Тендерної документації:
"1. Інформаційна довідка про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 5 до Тендерної документації) (довідка учасника у довільній формі з переліком (власного чи орендованого) офісного приміщення, обладнання, приладів, інструментів, програмного забезпечення).
Для підтвердження наявності офісного приміщення надати в складі пропозиції:
- документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення, яке зазначено у довідці;
- діючий договір оренди/суборенди, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративним) приміщенням, яке зазначено у довідці, у разі користування орендованого офісного (адміністративного) приміщення.

* в разі, якщо надання таких документів для учасника-нерезидента заборонено законодавством його країни, учасник нерезидент надає відповідний лист з посиланнями на норми законодавства."

2) п. 3 Додатку №3 до Тендерної документації доповнити:
"**для учасників-нерезидентів під аналогічним договором вважається договір, в якому учасник виступав в якості виконавця робіт (надавача послуг) з розробки проєктно-кошторисної документації з будівництва аеродромних комплексів, в якій цей учасник зареєстрований та/або у якій відповідну документацію було розроблено.
*** для учасників-нерезидентів доказом виконання робіт (надання послуг) можуть бути офіційні повідомлення та листи, платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків з виконаних робіт (наданих послуг)."

3) п. 2 Додатку №7 до Тендерної документації:
"Учасники в складі тендерної пропозиції подають скановані копії:
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджується протоколом (випискою/витягом з протоколу) засновників, наказом про призначення, контрактом та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (керівника учасника або уповноваженої ним особи) на підписання тендерної пропозиції);
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо укладання договору (повноваження щодо укладення договору підтверджується протоколом (випискою/витягом з протоколу) засновників, наказом про призначення, контрактом та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (керівника учасника або уповноваженої ним особи) на укладення договору);
- документу, який містить інформацію про учасника як платника податків;
- довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- паспорту (для фізичних осіб)."

4) частину 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" доповнити:
"Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції заповнену форму пояснювальної записки із зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідних документів у відповідності до Додатків 3, 7 до Тендерної документації."

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2019 16:20
Шановний учаснику! Стосовно вимоги, щодо внесення змін до «п.1 Додатку №3 до Тендерної документації: "1. Інформаційна довідка про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 5 до Тендерної документації) (довідка учасника у довільній формі з переліком (власного чи орендованого) офісного приміщення, обладнання, приладів, інструментів, програмного забезпечення). Для підтвердження наявності офісного приміщення надати в складі пропозиції: - документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення, яке зазначено у довідці; - діючий договір оренди/суборенди, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративним) приміщенням, яке зазначено у довідці, у разі користування орендованого офісного (адміністративного) приміщення. * в разі, якщо надання таких документів для учасника-нерезидента заборонено законодавством його країни, учасник нерезидент надає відповідний лист з посиланнями на норми законодавства."», повідомляємо, що в Додатку №3 Тендерної документації, відсутня вимога, щодо надання інформаційної довідки про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання. Одночасно, Замовником будуть внесені доповнення до пункту 1, Додатку №3 тендерної документації. Щодо інших питань вимоги, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000095 ● 67b2e59a5e19439aa5ecd481db55f6bf
  • Статус: завершено ● Дата: 31 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03 15:41:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
71 UA-2019-11-14-003183-b 14.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів", 37264503, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» (розробка проєктної документації та її експертиза)», 26513938.07UAH, 71320000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 2b9c818315064cbda6bf570332f856c0, 2019-11-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Фінансування інфраструктурних проектів» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 14.11.2019№ 676, протокол засідання тендерного комітету від 17.12.2019 № 702, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕССТЕХ-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОГРЕССТЕХ-УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ»), державне підприємство «ПІВДЕННИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ АВІАЦІЙНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ» (далі – ДП «ПІВДЕННИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ АВІАЦІЙНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ»). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник правомірно відхилив тендерні пропозиції ТОВ «ПРОГРЕССТЕХ-УКРАЇНА», ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», ДП «ПІВДЕННИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ АВІАЦІЙНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ» як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. З огляду на зазначене Замовник відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону прийняв рішення про відміну торгів.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПРОГРЕССТЕХ-УКРАЇНА», ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ», ДП «ПІВДЕННИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ АВІАЦІЙНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ» – порушень не установлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОГРЕССТЕХ-УКРАЇНА 20 500 000,00
UAH з ПДВ
14 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 20 960 000,00
UAH з ПДВ
20 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" 26 400 000,00
UAH з ПДВ
26 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ" 26 500 000,00
UAH з ПДВ
26 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 12:59
19701.7z
02 грудня 2019 12:59
19701_DKBO_Гарантия.pdf
02 грудня 2019 12:35
Сертифікат Смоляренко.pdf
02 грудня 2019 12:35
Сертифікат Куц.pdf
02 грудня 2019 12:35
Сертифікат Волошина.pdf
02 грудня 2019 12:35
Сертификат Тунік.pdf
02 грудня 2019 12:35
ПРИКАЗ ГИП.pdf
02 грудня 2019 12:35
Перелік обладнання.docx
02 грудня 2019 12:35
листи.pdf
02 грудня 2019 12:35
Кошторис_відрядження.pdf
02 грудня 2019 12:35
Кошторис _1-8 ст.Р.pdf
02 грудня 2019 12:35
Кошторис _ 2 геологія.pdf
02 грудня 2019 12:35
Кошторис _ 1 геодезія.pdf
02 грудня 2019 12:35
Протокол _405 від 04.09.2019.pdf
02 грудня 2019 12:34
Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2019 12:34
ДОДАТОК _5_ТЗ (002).docx
02 грудня 2019 12:34
додаток 8.docx
02 грудня 2019 12:34
19701_DKBO_Гарантия.pdf
02 грудня 2019 12:34
Договір оренди Харків.pdf
02 грудня 2019 12:34
Договір Оренди Київ.pdf
02 грудня 2019 12:34
Форма 3-П_ОВНС _1-4.pdf
02 грудня 2019 12:34
Форма 3-П_ІТЗ ЦЗ _1-5.pdf
02 грудня 2019 12:34
авіаційний.pdf
02 грудня 2019 12:34
Форма 1-П_Зведений.pdf
02 грудня 2019 12:34
10.png
02 грудня 2019 12:34
9.png
02 грудня 2019 12:34
8.png
02 грудня 2019 12:34
7.png
02 грудня 2019 12:34
6.png
02 грудня 2019 12:33
Сертифікат Чорний.pdf
02 грудня 2019 12:33
5.png
02 грудня 2019 12:33
4.png
02 грудня 2019 12:33
3.png
02 грудня 2019 12:33
2.png
02 грудня 2019 12:33
1.png
02 грудня 2019 12:33
1.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ УП-070 КП-00000232.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ УП-046 КП-000000154.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ УП-042 КП-00000169.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ УП-030 КП-0000000076.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ УП-019 КП- 0000000095.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ УП-013 КП- 0000000058.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ УП-008 КП-00000194.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ УП-008 КП-0000000084.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ УП-005 КП-00000156.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ 21 КП.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ 19 КП.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ 17-К.pdf
02 грудня 2019 12:33
НАКАЗ _ 17 КП.pdf
02 грудня 2019 12:32
НАКАЗ _ 16-К.pdf
02 грудня 2019 12:32
НАКАЗ _ 15-К.pdf
02 грудня 2019 12:32
додаток _3.pdf
02 грудня 2019 12:32
НАКАЗ _ 6.pdf
02 грудня 2019 12:32
Договір _09-2017-II.pdf
02 грудня 2019 12:32
Кошторис 1-7.pdf
02 грудня 2019 12:32
Кошторис 1-6.pdf
02 грудня 2019 12:32
Кошторис 1-5.pdf
02 грудня 2019 12:32
Кошторис 1-4.pdf
02 грудня 2019 12:32
Кошторис 1-3.pdf
02 грудня 2019 12:32
Кошторис 1-2.pdf
02 грудня 2019 12:32
Кошторис 1-1.pdf
02 грудня 2019 12:32
зведений кошторис.pdf
02 грудня 2019 12:32
геология1.pdf
02 грудня 2019 12:32
геодезия.pdf
02 грудня 2019 12:32
дог-р оренди Київ.pdf
02 грудня 2019 12:32
довідка1.pdf
02 грудня 2019 12:32
НАУ.pdf
02 грудня 2019 12:32
Кошторність Вартість.pdf
02 грудня 2019 12:32
авіаційний.pdf
02 грудня 2019 12:32
Документы Геоспектр.pdf
02 грудня 2019 12:32
додаток _3 (1).pdf
02 грудня 2019 12:32
Додаток 8.pdf
02 грудня 2019 12:32
10.png
02 грудня 2019 12:32
Геоспектр.pdf
02 грудня 2019 12:32
9.png
02 грудня 2019 12:32
геоспектр 7 договори.pdf
02 грудня 2019 12:32
8.png
02 грудня 2019 12:31
Витяг.pdf
02 грудня 2019 12:31
7.png
02 грудня 2019 12:31
вартості.pdf
02 грудня 2019 12:31
6.png
02 грудня 2019 12:31
5.png
02 грудня 2019 12:31
4.png
02 грудня 2019 12:31
3.png
02 грудня 2019 12:31
2.png
02 грудня 2019 12:31
1.png
02 грудня 2019 12:31
1.pdf
02 грудня 2019 12:31
Наявність досвіду.pdf
02 грудня 2019 12:31
Договір 09-2017-II.pdf
02 грудня 2019 12:31
Наказ ГІПа (1).pdf
02 грудня 2019 12:31
Лист (2).pdf
02 грудня 2019 12:31
Експертний звіт.PDF
02 грудня 2019 12:31
Лист (1).pdf
02 грудня 2019 12:31
рішення учасника _ 1.pdf
02 грудня 2019 12:31
ДС_1_12_03_12.PDF
02 грудня 2019 12:31
протокол 04.01 Договір.pdf
02 грудня 2019 12:31
Д_2632_Луганськ_11_10_11.PDF
02 грудня 2019 12:31
протокол 1-10.pdf
02 грудня 2019 12:31
Перелік обладання.pdf
02 грудня 2019 12:31
документ6.pdf
02 грудня 2019 12:31
контракт _28.1.pdf
02 грудня 2019 12:31
документ5.pdf
02 грудня 2019 12:31
ДУ_1 28.pdf
02 грудня 2019 12:31
документ4.pdf
02 грудня 2019 12:31
документ3.pdf
02 грудня 2019 12:31
документ2.pdf
02 грудня 2019 12:31
документ1.pdf
02 грудня 2019 12:31
повноваження.pdf
02 грудня 2019 12:31
документ 7.pdf
02 грудня 2019 12:31
Додаток 8.pdf
02 грудня 2019 12:31
дог-р оренди Харків.pdf
02 грудня 2019 12:31
20190808104414.pdf
02 грудня 2019 12:31
2_3 ст.pdf
02 грудня 2019 12:31
Протокол _405 від 04.09.2019.pdf
02 грудня 2019 12:31
Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2019 12:31
19701_DKBO_Гарантия.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 20:55
sign.p7s
29 листопада 2019 20:53
64_Перелік субпідрядників.pdf
29 листопада 2019 20:53
Довідка.zip
29 листопада 2019 20:53
16449 Інститут УКРДОРПРОЕКТ p7s.7z
29 листопада 2019 20:53
70_Довідка_РБ_11_2019.pdf
29 листопада 2019 20:53
68_Субпідрядник НАУ.pdf
29 листопада 2019 20:53
66_Субпідрядник ФОП Юрченко.pdf
29 листопада 2019 20:53
63_Сертифікат ISO.pdf
29 листопада 2019 20:53
62_Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 20:53
61_Копія статуту.pdf
29 листопада 2019 20:53
58_Копія Протоколу ЗЗУ № 3.pdf
29 листопада 2019 20:53
38_UA-ODS-01_Д11-А.П_ УДП_УАЕП_АКТ1.pdf
29 листопада 2019 20:53
20_Бєлов М.І._Свідоцтво 00518.pdf
29 листопада 2019 20:53
19_Бєлов М.І._Сертифікат 008695.pdf
29 листопада 2019 20:53
18_Бєлов М.І._ Свідоцтво 00549.pdf
29 листопада 2019 20:53
17_Бєлов М.І._Сертифікат 009034.pdf
29 листопада 2019 20:53
07_Наказ_1_11.19-ГІП.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 11:19
sign.p7s
02 грудня 2019 11:18
10-1_Статут.pdf
02 грудня 2019 11:18
05_Переклад договорів.pdf
02 грудня 2019 11:18
02-Обладнання.pdf
02 грудня 2019 11:18
01_Гарантійний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОГРЕССТЕХ-УКРАЇНА
#34880167
Відхилено 14 998 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:58
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Відхилено 20 499 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 17:00
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ"
#37355642
Відхилено 26 400 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 17:02
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ"
#14307759
Відхилено 26 500 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 17:04

Документи

17 грудня 2019 16:57
sign.p7s
06 грудня 2019 11:16
sign.p7s

Документи

17 грудня 2019 17:00
sign.p7s

Документи

17 грудня 2019 17:02
sign.p7s

Документи

17 грудня 2019 17:04
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
17 грудня 2019 17:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку