Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Самоклеючі етикетки
Очікувана вартість
83 500,00 UAH
UA-2019-11-14-003121-b ● 8fe903191714400b8587ff06d2ca2f4e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Дарина Бондар +380442540108 daryna.bondar@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 11:16 |
Очікувана вартість: | 83 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Місце поставки товарів: відповідно додатку 2 до тендерної документації.
Джерело фінасування: кошти Національного банку України
Місце поставки товарів: відповідно додатку 2 до тендерної документації.
Джерело фінасування: кошти Національного банку України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 штука
Самоклеюча етикетка (28х28)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київ, Київ, вул. Пухівська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
530000 штука
Самоклеюча етикетка (перфорована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київ, Київ, вул. Пухівська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за кожну партію товару протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту приймання-передавання товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 17:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 17:45 |
Додаток 8_Проект договору.docx | |
14 листопада 2019 17:45 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:07
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, повідомляємо: Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, товар має відповідати вимогам, які визначені у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товарів”. На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від вказаної торгової марки або моделі, за умови їх відповідності технічним характеристикам та вимогам до товару, вказаним в Додатку 1 до тендерної документації. Також повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати (завантажити) заповнений документ “Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації”, складений і заповнений за формою, наведеною у Додатку 7 до тендерної документації, у якому необхідно зазначити технічні характеристики та вимоги до товарів, що пропонуються учасником. Також, у складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати документ, який підтверджує якість запропонованого учасником товару (наприклад: сертифікат якості, лист у довільній формі, тощо) із зазначенням характеристик товару.
Щодо питання допущення до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розгляду їх цінових пропозицій, повідомляємо: Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
Щодо питання допущення до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розгляду їх цінових пропозицій, повідомляємо: Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МП "Екопрод" |
82 410,00
UAH з ПДВ
|
81 610,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ФЛЕКСОСЕРВІС" |
83 400,00
UAH з ПДВ
|
82 405,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ХИТРИЙ КИРИЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ |
82 500,00
UAH з ПДВ
|
82 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МП "Екопрод" #13717018 |
Переможець |
81 610,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:20
|
Додатковий договір №101715 від 23.12.19.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 14:41
|
Договір №101683 від 17.12.2019.pdf | укладений |
17 грудня 2019 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження зміни ціни в бік зменшення (сума договору складатиме 81 601,80 грн) |
Номер договору про закупівлю: | 101683 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 101715 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |