Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Самоклеючі етикетки
Очікувана вартість
83 500,00 UAH
UA-2019-11-14-003121-b 8fe903191714400b8587ff06d2ca2f4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарина Бондар

+380442540108 daryna.bondar@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Дарина Бондар
+380442540108
daryna.bondar@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:16
Очікувана вартість: 83 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Місце поставки товарів: відповідно додатку 2 до тендерної документації.
Джерело фінасування: кошти Національного банку України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 штука
Самоклеюча етикетка (28х28)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київ, Київ, вул. Пухівська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
530000 штука
Самоклеюча етикетка (перфорована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київ, Київ, вул. Пухівська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за кожну партію товару протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту приймання-передавання товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 17:45
Додаток 8_Проект договору.docx
14 листопада 2019 17:45
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:07
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, повідомляємо: Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, товар має відповідати вимогам, які визначені у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товарів”. На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від вказаної торгової марки або моделі, за умови їх відповідності технічним характеристикам та вимогам до товару, вказаним в Додатку 1 до тендерної документації. Також повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати (завантажити) заповнений документ “Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації”, складений і заповнений за формою, наведеною у Додатку 7 до тендерної документації, у якому необхідно зазначити технічні характеристики та вимоги до товарів, що пропонуються учасником. Також, у складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати документ, який підтверджує якість запропонованого учасником товару (наприклад: сертифікат якості, лист у довільній формі, тощо) із зазначенням характеристик товару.

Щодо питання допущення до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розгляду їх цінових пропозицій, повідомляємо: Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МП "Екопрод" 82 410,00
UAH з ПДВ
81 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФЛЕКСОСЕРВІС" 83 400,00
UAH з ПДВ
82 405,00
UAH з ПДВ
Документи
ХИТРИЙ КИРИЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ 82 500,00
UAH з ПДВ
82 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 11:10
Довідка ДПС
05 грудня 2019 11:10
Довідка МВС
27 листопада 2019 14:02
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 14:02
Витяг з реєстру ПДВ 08.08.2019.pdf
27 листопада 2019 14:02
Таблиця цін.pdf
27 листопада 2019 14:02
Таблиця відповідності.pdf
27 листопада 2019 14:02
Статут 25.10.2018 (скан.).doc
27 листопада 2019 14:02
Сертифікати якості.pdf
27 листопада 2019 14:02
Опис реєстратора 06.11.2018.pdf
27 листопада 2019 14:02
Лист-гарантія ст. 17.pdf
27 листопада 2019 14:02
Довідка ст. 236 ГКУ.pdf
27 листопада 2019 14:02
Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:17
Лист-гарантія. Додаток 6.JPG
29 листопада 2019 15:17
Довідка. Додаток 5.JPG
29 листопада 2019 15:17
Відомості про учасника НБУ.JPG
29 листопада 2019 15:17
Таблиця цін.pdf
29 листопада 2019 15:17
СТАТУТ ФС.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:36
таблиця цін.pdf
29 листопада 2019 16:36
паспорт всі сторінки.pdf
29 листопада 2019 16:36
тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 16:36
код Хитрий Кирило.pdf
29 листопада 2019 16:36
довідка договорів.pdf
29 листопада 2019 16:36
таблиця відповідності.pdf
29 листопада 2019 16:36
ВИТЯГ З ПДВ.pdf
29 листопада 2019 16:36
Витяг Хитрий Кирило 28.11.2019р.pdf
29 листопада 2019 16:36
98-19 лист гарантія.pdf
29 листопада 2019 16:36
95-19 довідка.pdf
29 листопада 2019 16:36
97-19 лист гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МП "Екопрод"

ПП "ФЛЕКСОСЕРВІС"

ХИТРИЙ КИРИЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МП "Екопрод"
#13717018
Переможець 81 610,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 09:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МП "Екопрод"
#13717018
81 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 12:20
Додатковий договір №101715 від 23.12.19.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 12:18
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 14:41
Договір №101683 від 17.12.2019.pdf укладений
17 грудня 2019 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зміни ціни в бік зменшення (сума договору складатиме 81 601,80 грн)
Номер договору про закупівлю: 101683
Договір:
Номер додаткової угоди: 101715
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 81 601,80
UAH (в тому числі ПДВ 13 600,30 UAH)