Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39130000 – 2 –Офісні меблі (офісна шафа для документів, офісна шафа для одягу
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-11-14-003017-b 892de469fa854bc99412782ab78f34d1
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Михницька

+380982995661
+380677087939
ujkgofgolosiivo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37414262
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київ обл., м. Київ, проспект Голосіївський, буд. 17-Б
Контактна особа: Марина Михницька
+380982995661,+380677087939
ujkgofgolosiivo@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 19:05
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
шафи офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київ, м.Київ, Проспект Голосіївський 17 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 17:13
Документація шафи 2019 рік.docx
14 листопада 2019 17:13
Проект договору поставки.docx
14 листопада 2019 17:13
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 15 листопада 2019 11:09
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:28
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Добрий день!
Ми розглядаємо пропозицію усіх учасників. Так як наша установа є бюджетною і не є платниками ПДВ, ціна в документації вказана з ПДВ і є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 19:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШКАФНИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 8 454,00
UAH з ПДВ
8 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 16:42
пропозиція.pdf
21 листопада 2019 14:52
Висновок СЕЕ.pdf
21 листопада 2019 14:52
витяг з пдв.pdf
21 листопада 2019 14:52
цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2019 14:52
виписка шкафник.pdf
21 листопада 2019 14:52
Статут Шкафник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШКАФНИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШКАФНИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40542915
Відхилено 8 454,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 17:17

Документи

26 листопада 2019 17:17
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:43
2 Rishennya_pro_vyznachennya_peremozhtsya.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 листопада 2019 17:51
Коментар щодо відміни: Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата: пропозиція учасника не відповідає документації, а саме Відповідно до пункту 2.1. Оформлення пропозиції, вимоги до оформлення: - постачання товарів підприємством по закупівлі необхідно здійснювати через представництва чи філії в Києві або Київській області (надати копію партнерського договору). Учасник, який подав пропозицію, знаходиться в Чернігівській області. - Додаток 2 до документації в комерційній пропозиції (цінова пропозиція) учасник зазначив товар, що
Документи:
26 листопада 2019 17:51
Електронний підпис
26 листопада 2019 17:51
Рішення- відмова.doc