Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система
Очікувана вартість
435 993,00 UAH
UA-2019-11-14-002962-b 0ebbd57c6c07402da73c5c9bf1a1868b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814933 zakup@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814933
zakup@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 14:24
Очікувана вартість: 435 993,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 одиниця
Персональний комп’ютер: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, м.Київ, вул.Бастіонна 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 17:02
ТД_ВТ_ПК_14.11.19.docx
14 листопада 2019 17:02
Оголошення про проведення ВТ- Персон.комп.pdf
14 листопада 2019 17:02
Витяг з Протоколу тендерного комітету № 69 від 14.11.2019_Питання 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:14
Дата відповіді: 18 листопада 2019 15:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Державна казначейська служба України розглянула Ваші питання та повідомляє. 1) Щодо еквіваленту. Еквівалентні моделі від інших виробників будуть розглядатися Замовником, у випадку, якщо буде виконана умова Замовника щодо характеристик обладнання, які визначені у пункті 2 розділу 2 Додатку № 2 Тендерної документації. 2) Щодо моделі запропонованого товару. Вимогами тендерної документації встановлено форму та структуру тендерної пропозиції, в якій передбачено заповнення назви товару із зазначенням конкретної торгової марки чи моделі. 3) У вимогах Тендерної документації відсутні будь-які обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій, зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників - платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій, зазначеними Учасниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 375 990,00
UAH з ПДВ
375 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 413 815,50
UAH з ПДВ
411 634,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 423 999,00
UAH з ПДВ
413 815,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 427 800,00
UAH з ПДВ
427 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 434 970,00
UAH з ПДВ
434 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 435 637,50
UAH з ПДВ
435 637,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 16:26
Довідка МВС.pdf
29 листопада 2019 17:17
Установчі документи.rar
29 листопада 2019 17:17
Технічні документи.rar
29 листопада 2019 17:17
17.Лист щодо ліцензування.pdf
29 листопада 2019 17:17
15.Лист про ліквідацію СЕС.pdf
29 листопада 2019 17:17
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 грудня 2019 22:03
Електронний підпис
01 грудня 2019 22:00
8_Інші документи_.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 14:32
6.Відповідність ст.17 Закону.pdf
29 листопада 2019 14:32
5.Згода з проектом договору.pdf
29 листопада 2019 14:32
4.Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 14:32
2.Технічні характеристики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Відхилено 375 990,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
#38791851
Переможець 411 634,50
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
#38791851
411 634,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:22
5.3_Звіт про виконання_РП_ПК_25 шт.pdf укладений
02 січня 2020 18:21
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 11:20
dog290-19.pdf укладений
18 грудня 2019 11:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 411 634,50
UAH (в тому числі ПДВ 68 605,75 UAH)