Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп’ютер: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система
Очікувана вартість
435 993,00 UAH
UA-2019-11-14-002962-b ● 0ebbd57c6c07402da73c5c9bf1a1868b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна казначейська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 37567646 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Анастасія Озерова +380442814933 zakup@treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 14:24 |
Очікувана вартість: | 435 993,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 одиниця
Персональний комп’ютер: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київ, м.Київ, вул.Бастіонна 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 17:02 |
ТД_ВТ_ПК_14.11.19.docx | |
14 листопада 2019 17:02 |
Оголошення про проведення ВТ- Персон.комп.pdf | |
14 листопада 2019 17:02 |
Витяг з Протоколу тендерного комітету № 69 від 14.11.2019_Питання 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:14
Дата відповіді: 18 листопада 2019 15:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Державна казначейська служба України розглянула Ваші питання та повідомляє. 1) Щодо еквіваленту. Еквівалентні моделі від інших виробників будуть розглядатися Замовником, у випадку, якщо буде виконана умова Замовника щодо характеристик обладнання, які визначені у пункті 2 розділу 2 Додатку № 2 Тендерної документації. 2) Щодо моделі запропонованого товару. Вимогами тендерної документації встановлено форму та структуру тендерної пропозиції, в якій передбачено заповнення назви товару із зазначенням конкретної торгової марки чи моделі. 3) У вимогах Тендерної документації відсутні будь-які обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій, зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників - платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій, зазначеними Учасниками.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" |
375 990,00
UAH з ПДВ
|
375 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
413 815,50
UAH з ПДВ
|
411 634,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
423 999,00
UAH з ПДВ
|
413 815,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
427 800,00
UAH з ПДВ
|
427 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
434 970,00
UAH з ПДВ
|
434 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" |
435 637,50
UAH з ПДВ
|
435 637,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" #41783730 |
Відхилено |
375 990,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 15:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" #38791851 |
Переможець |
411 634,50
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 18:22
|
5.3_Звіт про виконання_РП_ПК_25 шт.pdf | укладений |
02 січня 2020 18:21
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 11:20
|
dog290-19.pdf | укладений |
18 грудня 2019 11:18
|