Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі для принтерів
Очікувана вартість
26 900,00 UAH
UA-2019-11-14-002909-b f6e6fac4ef6045ff8427824a15d76433
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сейко Тетяна Віталіївна

+380414121996 office.novol@zt.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоград-Волинське управління Державної казначейської служби України Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 37808366
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, місто Новоград-Волинський
Контактна особа: Сейко Тетяна Віталіївна
+380414121996
office.novol@zt.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 26 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 134,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Джерело фінансування: Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Картриджі HP 87A (CF287A) для принтера HP LaserJet Enterprise M501dn
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11701, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Героїв АТО, 2, м. Новоград-Волинський, Житомирська обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Картриджі HP 87A (CF287A) для принтера HP LaserJet Enterprise M501dn Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 16:52
Оголошення доп.закуп..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:15
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідаємо, на ваші запитання: 1. В оголошенні на проведення закупівлі чітко зазначено, що товари аналоги (еквівалент) до розгляду не приймаються.
2. Учасник має надати пропозицію, враховуючи технічні вимоги Замовника. У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі в повному обсязі виконати поставлені умови, пропозиція відхиляється.
3.До участі в закупівлі допускаються всі суб'єкти господарювання незалежно від форми господарювання та систем оподаткування, за якими вони працюють.Відбір та кваліфікація учасників буде проводиться відкрито та прозоро в режимі аукціону, без втручання Замовника. Після чого перевіряються отримані пропозиції Учасників за єдиним критерієм – ціни пропозиції, починаючи з найменшої запропонованої ціни до найвищої.
З повагою, голова тендерного комітету Аліна Левицька

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 16:43
Довідка про досвід.pdf
20 листопада 2019 16:43
Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2019 16:43
Видаткова аудитори.pdf
20 листопада 2019 16:43
Кваліфікація.pdf
20 листопада 2019 16:43
Гарантійний лист3.pdf
20 листопада 2019 16:43
Накладна і договір НБ.pdf
20 листопада 2019 16:43
Сертифікація 1.pdf
20 листопада 2019 16:43
Сертифікація 2.pdf
20 листопада 2019 16:43
8. Статут.pdf
20 листопада 2019 16:43
Гарантійний лист1.pdf
20 листопада 2019 16:43
Сертифікація 3.pdf
20 листопада 2019 16:43
9.2.Протокол.pdf
20 листопада 2019 16:43
Витяг.pdf
20 листопада 2019 16:43
Договір Комел.pdf
20 листопада 2019 16:43
Відомість про участника.pdf
20 листопада 2019 16:43
Гарантійний лист4.pdf
20 листопада 2019 16:43
Виписка.pdf
20 листопада 2019 16:43
Наказ _1К.jpg
20 листопада 2019 16:43
4. Витяг платника ПДВ.pdf
20 листопада 2019 16:43
Сертифікат НР.pdf
20 листопада 2019 16:43
Договір аудитори.pdf
20 листопада 2019 16:43
Гарантійний лист2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОД. УГ. ТОВ Люкс-Прінт.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 16:54
договір №22 від 29.11.2019 укладений
29 листопада 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з необхідністю збільшити придбання картриджів
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 000,00 UAH)