Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі для принтерів
Очікувана вартість
26 900,00 UAH
UA-2019-11-14-002909-b ● f6e6fac4ef6045ff8427824a15d76433
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новоград-Волинське управління Державної казначейської служби України Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 37808366 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, місто Новоград-Волинський |
Контактна особа: |
Сейко Тетяна Віталіївна +380414121996 office.novol@zt.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 26 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Джерело фінансування: Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Картриджі HP 87A (CF287A) для принтера HP LaserJet Enterprise M501dn
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11701, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Героїв АТО, 2, м. Новоград-Волинський, Житомирська обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Картриджі HP 87A (CF287A) для принтера HP LaserJet Enterprise M501dn | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 16:52 |
Оголошення доп.закуп..pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:15
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідаємо, на ваші запитання: 1. В оголошенні на проведення закупівлі чітко зазначено, що товари аналоги (еквівалент) до розгляду не приймаються.
2. Учасник має надати пропозицію, враховуючи технічні вимоги Замовника. У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі в повному обсязі виконати поставлені умови, пропозиція відхиляється.
3.До участі в закупівлі допускаються всі суб'єкти господарювання незалежно від форми господарювання та систем оподаткування, за якими вони працюють.Відбір та кваліфікація учасників буде проводиться відкрито та прозоро в режимі аукціону, без втручання Замовника. Після чого перевіряються отримані пропозиції Учасників за єдиним критерієм – ціни пропозиції, починаючи з найменшої запропонованої ціни до найвищої.
З повагою, голова тендерного комітету Аліна Левицька
2. Учасник має надати пропозицію, враховуючи технічні вимоги Замовника. У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі в повному обсязі виконати поставлені умови, пропозиція відхиляється.
3.До участі в закупівлі допускаються всі суб'єкти господарювання незалежно від форми господарювання та систем оподаткування, за якими вони працюють.Відбір та кваліфікація учасників буде проводиться відкрито та прозоро в режимі аукціону, без втручання Замовника. Після чого перевіряються отримані пропозиції Учасників за єдиним критерієм – ціни пропозиції, починаючи з найменшої запропонованої ціни до найвищої.
З повагою, голова тендерного комітету Аліна Левицька
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Переможець |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОД. УГ. ТОВ Люкс-Прінт.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 16:54
|
договір №22 від 29.11.2019 | укладений |
29 листопада 2019 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку з необхідністю збільшити придбання картриджів |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |