Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-11-14-002611-b ● efcdfa154291478795cbc221efc3b7a9
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42902258 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5 |
Контактна особа: |
Ігор Дубина +380638249394 tender_sso@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 54000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 штука
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук) (джерело фінансування - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
—
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 16:09 |
ТД НОУТБУК 75 шт..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
HDD або SSD
Дата подання: 15 листопада 2019 13:58
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:20
Доброго дня! Шановний замовник, прошу Вас повідими наскільки важливим є критерій 4 технічного завдання, а саме - Жорсткий диск: - ємність не менше 1000 ГБ? Чи можливий варіант поставки ноутбуків з SSD накопичувачем ємністю 256 ГБ і без HDD? Чи обов'язково повинен бути наявним накопичувач HDD ємністю не менше 1000 ГБ?
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за питання. Обов’язково повинен бути наявним накопичувач HDD ємністю не менше 1000 ГБ.
Документація
Дата подання: 15 листопада 2019 15:17
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:20
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за питання. Відповідно до тендерної документації, а саме Додатку 5 п. 5 (постачання Товару) підпункту 5.4 вказано, що: «Датою поставки Товару вважається дата доставки та за вимогою Замовника підключення (монтажу) Товару у приміщенні місця постачання та підписання Акту відповідним Отримувачем.»
Документація
Дата подання: 15 листопада 2019 15:18
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:22
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за питання. Відповідно до тендерної документації, а саме Додатку 5 п. 5 (постачання Товару) підпункту 5.4 вказано, що: «Датою поставки Товару вважається дата доставки та за вимогою Замовника підключення (монтажу) Товару у приміщенні місця постачання та підписання Акту відповідним Отримувачем.»
Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за питання. З метою запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM Ваше повідомлення буде прийнято до уваги при виборі переможця закупівлі.
Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за питання. З метою запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM Ваше повідомлення буде прийнято до уваги при виборі переможця закупівлі.
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 18 листопада 2019 20:51
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:33
Шановний Замовнику та члени тендерного комітету!
Вивчивши Вашу тендерну документацію, нами виявлені деякі невідповідності Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) в частині визначення технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити – інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля
Але, Вами у додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (КОМП’ЮТЕРНИЙ ПЛАНШЕТ)» встановлено такі технічні параметри (характеристики), які в сукупності підходять лише під одну конкретну модель (марку) одного виробника, що унеможливлює участь у закупівлі учасників з продукцією, які мають можливість запропонувати іншу продукцію не гіршу, за якістю, ніж вимагається Вами.
З метою уникнення непорозумінь з боку потенційних учасників, необхідно внести зміни до тенденої документації щодо визначення Ваги ноутбуків від 1,9 до 2,2 кг (включно) або надати визначення Еквіваленту (що може вважатись аналогічним товаром).
Підсумовуючи викладене та на підставі ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо внести Зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за питання. Вносити зміни до технічних, якісних характеристик предмета закупівлі щодо масових показників не доцільно, у зв'язку з наявністю на ринку України декількох виробників обладнання, які відповідають зазначеним у тендерній документації технічним вимогам, наприклад еквівалент: HP250G7, ASUS X543.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-14-002611-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ", Код ЄДРПОУ:38674860
Дата подання: 06 грудня 2019 10:13
Невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що запропонована учасником ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" модель ноутбука ASUS X543 не має з’єднування RJ-45. Вимога задовольняється лише за допомогою додаткового адаптера, який учасник ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" не запропонував в своїй тендерній пропозиції. Отже, пропозиція не відповідає умовам тендерної документації і мала б бути відхилена. Крім того, учасником в складі пропозиції надано лист від представництва компанії ASUS, який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не містить назву предмета закупівлі. Просимо Вас перевірити надану інформацію, скасувати прийняте рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 14:35
Шановний учаснику, доброго дня! Модель ноутбука ASUS X543 комплектується адаптером RJ-45. Ця інформація підтверджується Учасником, що відображено в Додатку 3 Таблиці (опис товару, що пропонується Учасником).
Щодо другої частини вимоги, зазначаємо наступне. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 за № 454. Відповідно до Наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, за показником четвертої цифри основного словника або із зазначенням конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до цього, конкретна назва предмету закупівлі у листі від представництва компанії ASUS вказана, що відповідає вимогам Замовника.
Щодо другої частини вимоги, зазначаємо наступне. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 за № 454. Відповідно до Наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, за показником четвертої цифри основного словника або із зазначенням конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до цього, конкретна назва предмету закупівлі у листі від представництва компанії ASUS вказана, що відповідає вимогам Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-14-002611-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 13 грудня 2019 18:30
Дата подання: 13 грудня 2019 18:30
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тендерна пропозиція ТОВ "Систематика Україна" була відхилена на підставі ст. 30 Закону. Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням та вважає його безпідставним з огляду на викладене у Скарзі у додатку.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Вважаємо скаргу неналежно оформленою та безпідставною.
Дата: 17 грудня 2019 17:09
Рішення від 17.12.2019 № 18692 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 19:37
Рішення від 03.01.2020 № 175.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 17:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
1 360 999,50
UAH з ПДВ
|
1 289 969,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
1 440 990,00
UAH з ПДВ
|
1 289 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" |
1 413 000,00
UAH з ПДВ
|
1 413 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" |
1 795 500,00
UAH з ПДВ
|
1 777 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 797 300,00
UAH з ПДВ
|
1 779 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Відхилено |
1 289 969,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:48
|
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Відхилено |
1 289 970,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 17:14
|
|
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000 |
Переможець |
1 413 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 16:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 грудня 2019 18:00 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку зі скороченням видатків на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно частини 2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) |
Документи:
18 грудня 2019 18:00
|
Електронний підпис |
18 грудня 2019 18:00
|
312.pdf |