Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо- та відео обладнання (Медична рентгенівська плівка Agfa CP-BU NEW 30х40см по 100 аркушів (код за НК 024:2019 « 35437 - Касета з рентгенівською плівкою, з ручним завантаженням»);Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см по 100 арк. до принтеру DRYSTAR 5302 (код за НК 024:2019 « 40979 - Медична рентгенівська плівка, екранна»); Плівка флюорографічна медична ОНІКО ПФ-1 70мм х 30,5м. (код за НК 024:2019 « 40980 - Медична рентгенівська плівка, не екранна»).
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2019-11-14-002396-b 72d47d8c300c4f938a21f8bb9e41e64b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Анатоліївна Дубровських

+380688727282 marina301112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984636
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Контактна особа: Марина Анатоліївна Дубровських
+380688727282
marina301112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 16:30
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:15
Очікувана вартість: 98 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Див. Тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 одиниця
Медична рентгенівська плівка Agfa CP-BU NEW 30х40см по 100 аркушів (код за НК 024:219 "35437 -Касета з рентгенівського плівкою, з ручним завантаженням")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича, буд.65 (приміщення складу провізора лікарні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
2 одиниця
Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см по 100 арк. до принтеру DRYSTAR 5302 (код за НК 024:2019 "40979- Медична рентгенівська плівка, екранна")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича, буд.65 (приміщення складу провізора лікарні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
10 одиниця
Плівка флюорографічна медична ОНІКО ПФ-1 70мм х 30,5м. (код за НК 024:2019 "40980-Медична рентгенівська плівка, не екранна")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича, буд.65 (приміщення складу провізора лікарні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 15:45
Тендерна_документацiя_(рентген_плiвка)_14.11.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-002396-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 15 листопада 2019 12:52
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 2 є суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см по 100 арк. або еквівалент до принтеру DRYSTAR 5302.
Передусім відзначимо, що на відміну від медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення (зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка», в яких використовується плівка, зазначена в позиціях №№ 1, 3), медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в товарній позиції № 2, є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технології цифрового сухого друку Agfa DRYSTAR у порівнянні, напр., з технологією лазерного ((фото) термографічного) друку Carestream DRYVIEW. При цьому неможливість використання в системі одного бренду (виробника) будь-якої іншої плівки (іншої торгівельної марки/іншого виробника), та навпаки, зумовлюється не лише вищенаведеними факторами, а й встановленням виробниками на обладнанні та витратних матеріалах (плівці) спеціальних унікальних ідентифікаторів (чіпи, спеціальні виїмки тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Враховуючи зазначене, принтер для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).
Враховуючи викладене вище, слід визнати, що плівки для сухого друку в медичних системах цифрового (сухого) формування зображення (товарна позиція № 2) не мають нічого спільного з власне рентгенівською плівкою, та повинні класифікуватися згідно класифікатору ДК 021:2015 саме як засіб для запису зображень, напр., за кодом 32300000-6 – «Радіо- і телевізійні приймачі, апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», або ж за кодом 32584000-0 – «Носії із записаними даними». Додатково відзначимо, що вищезгадана відмінність плівок для сухого друку підтверджується і положеннями національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», згідно якого така суха (термографічна, лазерна) плівка відноситься до категорії (коду) 40983 «Фотоплівка для діагностичної візуалізації, що самопроявляється», вирізняльною характеристикою якої є те, що така плівка спеціально розроблена для застосування в спеціалізованій камері або для медичної або стоматологічної візуалізації, особливо в тих випадках, коли необхідно в процесі спостереження коригувати ситуацію. Плівка зазвичай має специфічні властивості зберігання, які визначають термін зберігання отриманого зображення. Тому, віднесення Вами в оголошенні продукції за позицією № 2 за НК 024:2019 до коду 40979 є помилковим кроком, або ж свідомим маніпулюванням для штучного розширення предмету закупівлі.
Єдиною визначальною умовою, яка зводить нанівець усі спроби Замовника приховати той факт, що плівка за позицією № 2 є унікальною та може бути представлена лише продукцією AGFA, є умова медико-технічних вимог про те, що така плівка повинна бути сумісна з медичними принтерами сухого друку Agfa Drystar 5302.
Відповідно до Декларації про відповідність № 01/2019 від 16.09.2019р. (наявна на веб-порталі Prozorro) виробником сухих медичних плівок типу DRYSTAR, а так само і принтерів серії DRYSTAR для автоматичного друку сухих медичних плівок, що випускаються під торгівельною маркою AGFA, - є компанія Agfa N.V. (Бельгія).
Шановний Замовнику, зверніться до керівництва з експлуатації зазначеного принтера, в якому ви знайдете чітку і вичерпну інформацію щодо того, яка плівка сумісна з таким принтером, – це плівка виробництва AGFA. Так, це може бути плівка Drystar DT 2B чи Drystar DT 5.000I B, однак в будь-якому випадку це плівка одного і того ж виробника - Agfa N.V. (Бельгія).
Таким чином, не дивлячись на наявність в технічній специфікації (медико-технічних вимогах) виразу "або еквівалент", за позицією № 2 не існує ні аналога, ні еквівалента в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки конкретну продукцію одного виробника Agfa N.V. (Бельгія) – суху медичну плівку AGFA DRYSTAR.
В той же час, рентгенівська плівка за рештою позицій з предмету закупівлі представлені значно більшою кількістю виробників.
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможуть взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі - сухої медичної плівки типу DRYSTAR DT 5.000I В відповідних розмірів до принтеру DRYSTAR 5302, або учасники, що пройшли авторизацію від цього виробника (представництва, філії виробника), як це випливає з загальних умов медико-технічних вимог, передбачених п. 2 Додатку № 6, тобто коло таких господарюючих суб’єктів, очевидно, обмежено.
Яскравим прикладом всього вищезазначеного є результати торгів за процедурою UA-2019-10-11-000269-c, в яких ніякого еквіваленту не було запропоновано (що і не дивно, оскільки такого еквіваленту немає), а відтак і кількість учасників мінімальна.
З огляду на зазначене, має невиправдане об’єднання в один предмет закупівлі унікального (ексклюзивного) товару (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією № 2 разом з іншим замінним товаром (№№ 1, 3), що в свою чергу призводить до того, що весь товар з предмету закупівлі може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, як зазначено вище, чим порушуються вимоги ч. 4 ст. 22 Закону про закупівлі та одні з ключових принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону про закупівлі, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
Таким чином, включення згаданої товарної позиції № 2 (Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см по 100 арк. або еквівалент до принтеру DRYSTAR 5302), що не має еквівалентів/аналогів до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробником або авторизованими представниками виробника продукції за позицією № 2, по відношенню до виробника такої продукції та/або його авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст.ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадану товарну позицію № 2 (Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см по 100 арк. або еквівалент до принтеру DRYSTAR 5302) з даної процедури закупівлі (або, щонайменше, виділити в окремий лот).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2019 16:10
Щановний Учасник, У відповідь на ваше звернення щодо виділення в окремий лот сухої медичної плівки типу DRYSTAR DT 5.000IВ відповідних розмірів (35х43см та 20х25см) по 100 арк. або еквіваленту до принтеру DRYSTAR 5302  повідомляємо наступне:
Комунальний заклад "Дніпровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради здійснює процедуру закупівлі з чітким дотриманням вимог законодавства України в сфері публічних закупівель. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок), Замовник визначив предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання(Медична рентгенівська плівка).
Відповідно до вимог п.1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. 
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Отже, Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання(Медична рентгенівська плівка). У Додатку 6 до Тендерної Документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ДК 021:2015: 32350000-1 – «Частини до аудіо- та відео обладнання (медична рентгенівська плівка:) наведені відповідні характеристики товару з урахуванням наявного у Замовника обладнання. При цьому у найменуванні товару зазначено «або еквівалент».
Аналізуючи ринок аналогічних плівок, зазначаємо, що аналогічні плівки виробляють та постачають мінімум два виробники: ТОВ «Поіск-Ніка» – Кровлекс ДТ-2Б та ПП «ФІРМА «ОНІКО» - ОНІКО ДТ-5000.
Учасник  у своєму зверненні не довів, що саме заважає йому укласти договір з виробниками на придбання зазначеної кількості сухої медичної плівки типу DRYSTAR DT 5.000IВ.
На підставі вищевикладеного члени тендерного комітету вважають за недоцільне виділяти позиції №3,4 в окремий лот.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-002396-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Леоненко Анатолій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2931520339
Дата подання: 19 листопада 2019 13:24
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовнику, аналіз ринку показує, що плівка Кровлекс ДТ-2Б від ТОВ «Поіск-Ніка» та ОНІКО ДТ-5000 від ПП «ФІРМА «ОНІКО» вже давно не виробляються та не постачаються. А запропонувати плівку DRYSTAR DT 5.000IВ та прийняти участь у цих торгах «заважає» умова ТД про оригінал авторизаційного листа виробника, бо як вбачається з самої назви, такий лист можуть отримати лише авторизовані суб’єкти господарювання, що пройшли спеціальну процедуру авторизації та визнанні виробником (а не будь-яка особа, яка звернулась). Таким чином, для того, щоб в даних торгах за позиціями з мокрою плівкою могли надати свої пропозиції не два учасника (що мають авторизацію по DRYSTAR DT 5.000IВ), а щонайменше чотири (як показує практика в інших дійсно конкурентних торгах), з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадану товарну позицію № 2 (Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см по 100 арк. або еквівалент до принтеру DRYSTAR 5302) з даної процедури закупівлі (або, щонайменше, виділити в окремий лот), або виключити умову про надання авторизаційного листа виробника (п. 2 Додатку 6).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 10:45
Шановний Учаснику.

Аналіз ринку показує, що окрім плівки DRYSTAR DT 5.000IВ виробляється та постачається плівка ОНІКО ДТ-5000 від ПП «ФІРМА «ОНІКО». На підтвердження надаємо декларацію про відповідність, де вказана зазначена плівка.

Також на ринку України існує плівка термографічна для принтерів сухої обробки Кровлекс, що також підтверджується декларацією про відповідність.

Документи

22 листопада 2019 10:45
Declaration of Conformity_Class I.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 89 962,02
UAH з ПДВ
89 962,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВИЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА" 97 050,00
UAH з ПДВ
97 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кулак Євген Анатолійович 98 000,00
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 13:26
9. Проект договору _згода.pdf
29 листопада 2019 13:26
8. Довідки_ пояснення (тощо).pdf
29 листопада 2019 13:26
7. Статут _ р=ційні доки.pdf
29 листопада 2019 13:26
6. Повноваження.pdf
29 листопада 2019 13:26
5. Інформація про Учасника.pdf
29 листопада 2019 13:26
4. Тех-на частина.pdf
29 листопада 2019 13:26
3. ст. 17.pdf
29 листопада 2019 13:26
2. К-ційна частина.pdf
29 листопада 2019 13:26
1. Тендена пропозиція _згода.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 16:36
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:33
документи переможця.pdf
28 листопада 2019 09:54
Електронний підпис
28 листопада 2019 09:53
ФОП Ковилова.rar

Публічні документи

28 листопада 2019 10:05
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

ФОП "КОВИЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП Кулак Євген Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Відхилено 89 962,02
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 11:15
ФОП "КОВИЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2308617325
Переможець 97 050,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 11:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВИЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2308617325
97 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 13:48
Дод.угода№3_від14.01.2020_(прод.дог.на20%.).pdf зміни до договору
14 січня 2020 13:42
Дод.угода№3_від14.01.2020_(прод.дог.на20%.).pdf зміни до договору
14 січня 2020 13:38
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:44
Дод.угода№2_від27.12.19_(про намір прод.дог.).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:44
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:33
Договір№Т-28_від17.12.19_(плівка).pdf укладений
21 грудня 2019 15:33
Протокол№168_від21.12.2019_(внесення змін_2220).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 14:11
Дод.угода№1_від17.12.19_(плівка мед.рентген).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:11
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 14:02
Договір№Т-28_від17.12.19_(плівка).pdf укладений
17 грудня 2019 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Т-28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Т-28
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №168
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» на виконання п.7 п.п.7.2 Договору Сторони дійшли згоди подовжити термін дії договору з 01.01.2020 р. по 31.03.2020 р. або до повного його виконання. 2. Оплата за товар буде здійснена Замовником залежно від реального фінансування його видатків.
Номер договору про закупівлю: Т-28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: Т-28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 114 930,00
UAH