Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади (Водонагрівачі електричні)
Очікувана вартість
57 500,00 UAH
UA-2019-11-14-002103-b 667e7215fb9a4889b1fc010be9a79ea7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:37
Очікувана вартість: 57 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Електричні побутові прилади (Водонагрівачі електричні)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штука
Електричні побутові прилади (Водонагрівачі електричні)
Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлені документи:- видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється з дати підписання акту приймання-передачі Товару Cторонами. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 15:07
Дод 4 Проект договору.doc
14 листопада 2019 15:07
ТД.doc
14 листопада 2019 15:07
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
14 листопада 2019 15:07
Додаток №3.docx
14 листопада 2019 15:07
Додаток №1 Технічний опис.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:12
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII
Просимо виключити дискримінаційні вимоги
Дата подання: 18 листопада 2019 13:25
Дата відповіді: 18 листопада 2019 14:21
В п. 3 Додатку 3 до ТД, містиця вимога щодо надання учасником торгів листа відгуку датованого не раніше 2019 року. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує вимоги ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки унеможливлює участь учасників, які виконували договори в більш піздні дати та відповідно отримували листи відгукитакож до 2019 року. Окрім цього дата видачи листа відгука жодним нчином не впливає на факт виконання учасником своїх зобов'язань перед Замовником аналогічного договору!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дана вимога не може бути дискримінаційної оскільки вона стосується лише дати видачі листа-відгуку і нівкому разі не стосується року в якому учасник приймає участь в торгах. Дата та вихідний номер є одним із обовязковим реквізитом відповідно до вимог оформлення документів «Державна уніфікована система документації".
уточнення
Дата подання: 18 листопада 2019 14:33
Дата відповіді: 18 листопада 2019 14:51
Чи можуть учасники надавати листи відгуки рік реєстрацій яких є 2018, без ризику бути відхиленими за невідповідність вимогам ТД ЗАмовника
Відповідь: Тендерні пропозиції учасників мають відповідати умовам тендерної документації замовника.
уточнення
Дата подання: 18 листопада 2019 18:24
Дата відповіді: 19 листопада 2019 08:12
В технічному описі тендерної документації сказано: "Пропозиція повинна враховувати витрати на доставку, завантаження, розвантаження та у разі необхідності – установки товару", коли і при яких обставинах настає така послуга як " у разі необхідності – установки товару", адже учасник бере на себе відповідальність за доставку, завантаження і розвантаження товару, а установка це додаткові витрати, які не завжди враховуються при запропонавнному товарі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! В даному випадку такої потреби не має, замовник підтвердив що установки не потребує.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 46 881,00
UAH з ПДВ
46 881,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Європа-Схід" 52 968,00
UAH з ПДВ
52 227,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "27" 54 769,80
UAH з ПДВ
52 228,02
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БЕСТ-М" 57 493,00
UAH з ПДВ
54 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 13:31
Податкова довідка.pdf
03 грудня 2019 13:31
довідка.pdf
03 грудня 2019 13:31
Довідка податкова.pdf
03 грудня 2019 13:31
Довідка корупц.pdf
03 грудня 2019 13:31
Довідка дир.pdf
03 грудня 2019 13:31
Dovidka_MBC.pdf
03 грудня 2019 13:31
банкрутство.pdf
29 листопада 2019 17:12
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:11
Рішення№1.PDF
29 листопада 2019 17:11
технічні характеристики.PDF
29 листопада 2019 17:11
Паспорт+ИНН.PDF
29 листопада 2019 17:11
Наказ про призначення.PDF
29 листопада 2019 17:11
КМАТ ім.С.Лифаря.PDF
29 листопада 2019 17:11
інформація ст 16 транспорт.PDF
29 листопада 2019 17:11
лист гарантія ст 17.PDF
29 листопада 2019 17:11
Лифарія Лист відгук.pdf
29 листопада 2019 17:11
проект договору0001.PDF
29 листопада 2019 17:11
ПисьмоФГ_УПП_транспорт.PDF
29 листопада 2019 17:11
тендерна пропозиція.PDF
29 листопада 2019 17:11
Статут.PDF
29 листопада 2019 17:11
Договор_автоуслуги.PDF
29 листопада 2019 17:11
довідка санкції.PDF
29 листопада 2019 17:11
довідка підпис.PDF
29 листопада 2019 17:11
Витяг ПДВ.PDF
29 листопада 2019 17:11
гарант лист поставка.PDF
29 листопада 2019 17:11
відомості про учасника.PDF
29 листопада 2019 17:11
витяг.PDF
29 листопада 2019 17:11
гарант лист гарант обслуг.PDF
29 листопада 2019 17:11
Документи підтв.якості.PDF
29 листопада 2019 17:11
Виписка.PDF
29 листопада 2019 17:11
довідка захист довкілля.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 13:47
_16_проект договору.pdf
29 листопада 2019 13:47
_12_довідка захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 13:47
_10_документи якості (1).pdf
29 листопада 2019 13:47
_7_Копія витягу ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 13:47
_6_Статут.pdf
29 листопада 2019 13:47
_5_довідка санкції.pdf
29 листопада 2019 13:47
_4_ст.17 Закону.pdf
29 листопада 2019 13:47
_3.3_відгук.PDF
29 листопада 2019 13:47
_3.2_аналогічний договір.pdf
29 листопада 2019 13:47
_2.1_Довідка_мат.техн.база.pdf
29 листопада 2019 13:47
_1_відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 13:47
_0_цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:11
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:56
Стартова цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2019 15:56
Порівняльна таблиця.pdf
19 листопада 2019 15:56
Технічні вимоги.pdf
19 листопада 2019 15:56
Сертифікати якості.pdf
19 листопада 2019 15:56
Проект договору.pdf
19 листопада 2019 15:56
Копія витягу платника ПДВ.pdf
19 листопада 2019 15:56
Копія Витягу з ЄДР.pdf
19 листопада 2019 15:56
Копія Статуту.pdf
19 листопада 2019 15:56
Лист гарантія по ст. 17.pdf
19 листопада 2019 15:56
Лист-відгук.pdf
19 листопада 2019 15:56
КП УРЕА від 04.01.2019.pdf
19 листопада 2019 15:56
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:18
оренда автотранспорту.pdf
21 листопада 2019 12:42
статут.pdf
21 листопада 2019 12:42
Сertificate_Round_Classic_OproP_Opro__Hor12.pdf
21 листопада 2019 12:42
проект договору.pdf
21 листопада 2019 12:42
призначення на посаду.pdf
21 листопада 2019 12:42
право на підпис.pdf
21 листопада 2019 12:42
паспорт индиф.pdf
21 листопада 2019 12:42
не визнання банкрутом.pdf
21 листопада 2019 12:42
лист про санкції.pdf
21 листопада 2019 12:42
дод 2 цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2019 12:42
дод 1 технічний опис.pdf
21 листопада 2019 12:42
довідка про ЄДР.pdf
21 листопада 2019 12:42
відомості про діяльністьПП.pdf
21 листопада 2019 12:42
відкриття рахунка.pdf
21 листопада 2019 12:42
витяг з ЄДРПО.pdf
21 листопада 2019 12:42
виписка з ЄДРПО.pdf
21 листопада 2019 12:42
анологічний договір _2.pdf
21 листопада 2019 12:42
аналог договір _1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ПП "Європа-Схід"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "27"

ПП "БЕСТ-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 46 881,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 09:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
46 881,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 09:08
договір №209 від 16.12.2019.pdf укладений
16 грудня 2019 09:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 46 881,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 813,50 UAH)