Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна техніка: принтер, багатофункціональний пристрій, планшетний сканер
Очікувана вартість
455 500,00 UAH
UA-2019-11-14-002087-c 6ccfe2aa9ab34b95b003054ed487fbe3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джуринська Наталія Валеріївна

+380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 42098368
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Контактна особа: Джуринська Наталія Валеріївна
+380444863322
kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 455 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

14 листопада 2019 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-002087-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 03 грудня 2019 11:08
Дотримання принципів, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (дане повідомлення в жодному випадку не може тлумачитися, як тиск на замовника, проте є застереженням щодо недопущення порушення вимог законодавства та вимогою щодо дотримання принципів здійснення закупівель)
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання вимог чинного законодавства стосовно об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно (Інструкцiї з пiдготовки тендерної пропозицiї) пункта 4. Кваліфікаційні критерії, Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи:
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у вигляді довідки, складеної у довільній формі із зазначенням ПІБ особи, посади, освіти);

Суть вказаного кваліфікаційного критерію полягає в тому, що Замовник має стійке переконання, що учасник не зможе самостійно (особисто) виконати умови договору, а тому встановлює даний кваліфікаційний критерій, метою якого є підтвердження наявності в учасника трудових ресурсів (працівників), які мають необхідні знання (освіту) та досвід.
Вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на правову позицію АМК, викладену, зокрема, за наслідками розгляду скарг у закупівлях UA-2019-02-28-002236-a та UA-2019-05-02-001043-b, якою АМК визнає, що даний кваліфікаційний критерій передбачає наявність в учасника трудових ресурсів (не менше двох працівників), які, до того ж, мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи наведене, просимо перевірити пропозицію, зокрема у ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПЧІЙ ГАННА МИКОЛАЇВНА, на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію та надати належну оцінку довідці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2019 17:39
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві уважно розглянуло Вашу вимогу та ваші рекомендації, які обов’язково будуть враховані під час визначення переможця закупівлі.
Одночасно повідомляємо, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватись відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-11-14-002087-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 05 грудня 2019 17:02
Звернення до Замовника з приводу недостовірності наданої інформації учасником ТОВ "ВОРЛДВАЙД МАНУФАКЧУРІНГ, І.Д."
Шановне Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві, просимо Вас розглянути наше звернення та прийняти рішення про дискваліфікацію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.".
Наші технічні спеціалісти детально проаналізувавши Тендерну пропозицію учасника, дійшли до висновку: Учасник закупівлі "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." у складі своєї Тендерної пропозиції зазначив недостовірну інформацію, чим підтвердив свою невідповідність п. 4 Розділу 3 ТД Замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».

У своїй тендерній прозозиції учасник надав файл " ВВМ_лист оф.дистр..pdf" в якому зазначає, що ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурiнг, І.Д.» (ЄДРПОУ 20028213), є офiцiйними дистриб'ютором компанiї-виробника Canon Inc. Ця інформація є неправдивою та непідтвердженою, таким чином, згідно вимог Тендерної документації учасник не надав: «лист від виробника або офіційного достриб’ютора, в якому підтверджується повна відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що виробник бере на себе відповідальність за надання сервісного обслуговування».
Шановний Замовнику, просимо Вас переконатися в правдивості вищевказаних документів, оскільки саме Ви маєте ризик отримати неякісний товар без офіційного гарантійного обслуговування авторизованими сервісними центрами. Хотіли б нагадати, що згідно ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Вищевказану інформацію можна підтвердити, надіславши офіційний запит на представництво Canon Inc в Україні, а саме на електронну поштову скриньку post@canon.ua або через «Гарячу лінію» виробника – 0 (800) 501 456.
Просимо Вас переконатися в правдивості наших слів та дискваліфікувати Учасника на підставі п.4. ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2019 11:51
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві, детально розглянуло Вашу вимогу про дискваліфікацію Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» на підставі того, що в своїй тендерній пропозиції учасник надав файл "ВВМ_лист оф.дистр.pdf" в якому зазначає, що ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурiнг, І.Д.» (ЄДРПОУ 20028213), є офіційним дистриб'ютором
компанiї-виробника Canon Inc. та повідомляє наступне: відповідно до п. 4 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції подає лист від виробника або офіційного дистриб’ютора, в якому підтверджується повна відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що виробник бере на себе відповідальність за надання сервісного обслуговування. Згідно наявного листа, поданого Товариством з обмеженою відповідальністю «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.», зазначено, що останнє є офіційним дистриб'ютором компанії-виробника Canon Inc. і підтверджує повну відповідність обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу) та бере на себе відповідальність за надання сервісного обслуговування запропонованого товару.
Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи наведене, вимогу UA-2019-11-14-002087-c.c2 необхідно залишити без задоволення, оскільки, подана з порушенням порядку її подання.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Принтер
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 550,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 грудня 2019 15:59
Закінчення: 02 грудня 2019 16:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 шт
Принтер
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Принтер Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 18:50
ТД по техніці.docx

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 3 ЛОТ № 1 до Тендерної документації .
Щодо участі у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ, зазначаємо наступне: до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Розгляд пропозицій учасників буде здійснюватись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до розділу III та V Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 51 480,00
UAH з ПДВ
50 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПЧІЙ ГАННА МИКОЛАЇВНА 51 270,00
UAH з ПДВ
50 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 20:29
Електронний підпис
27 листопада 2019 19:39
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 19:39
Технічні вимоги.pdf
27 листопада 2019 19:39
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 19:39
отсутствие задолжености.pdf
27 листопада 2019 19:39
открытие счета.pdf
27 листопада 2019 19:39
Откритие счета копія.pdf
27 листопада 2019 19:39
Лист гарантія.pdf
27 листопада 2019 19:39
9.Витяг ПДВ копія 08.11.pdf
27 листопада 2019 19:39
9. витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 листопада 2019 19:39
8. Витяг ЄДР 04.11.2019 копія.pdf
27 листопада 2019 19:39
8. Витяг ЄДР 04.11..pdf
27 листопада 2019 19:39
6.5.Печерська ДА завірений.pdf
27 листопада 2019 19:39
6.1. Договір МОЗ.pdf
27 листопада 2019 19:38
26. Довідка санкції.pdf
27 листопада 2019 19:38
25. Довідка ціна.pdf
27 листопада 2019 19:38
22. Рішення_АСАП ДЕМО.pdf
27 листопада 2019 19:38
19.Статистика 19.11..pdf
27 листопада 2019 19:38
18.Паспорт + код Возний.pdf
27 листопада 2019 19:38
18. код.pdf
27 листопада 2019 19:38
17. Опис 2 новий 12.11.2019.pdf
27 листопада 2019 19:38
14.Рішення Єдиного учасника.pdf
27 листопада 2019 19:38
11.Статут АСАП ДЕМО.pdf
27 листопада 2019 19:38
11.Статут 08.11.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 13:42
Product brochure.pdf
28 листопада 2019 13:42
цінова принтери.pdf
28 листопада 2019 13:42
технічна, якісна, кількісна.pdf
28 листопада 2019 13:42
реквізити.pdf
28 листопада 2019 13:42
Проект Договору Лот 1.pdf
28 листопада 2019 13:42
принтер P2500.pdf
28 листопада 2019 13:42
паспорт код виписка.pdf
28 листопада 2019 13:41
керівництво коритсуувача.pdf
28 листопада 2019 13:41
Інф лист враховані витрати.pdf
28 листопада 2019 13:41
Згода на обробку.pdf
28 листопада 2019 13:41
Згода з проектом Лот 1.pdf
28 листопада 2019 13:41
Згода з проектом доовору.pdf
28 листопада 2019 13:41
Довідка ст.17.pdf
28 листопада 2019 13:41
Довідка про мат тех базу.pdf
28 листопада 2019 13:41
Довідка про кваліфікацію.pdf
28 листопада 2019 13:41
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПЧІЙ ГАННА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 50 280,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 10:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
50 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 09:55
Договір укладений
20 грудня 2019 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 50 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 380,00 UAH)