Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30230000-0–Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання , устаткування та приладдя з доставкою)
Очікувана вартість
473 300,00 UAH
UA-2019-11-14-002085-c 664184b1f6aa4d23910aff3c278bb170
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Донець Олена Валеріївна

380442796637 lenadon049@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Код ЄДРПОУ: 03359836
Вебсайт: http://bti.com.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, Трьохсвятительська,4в
Контактна особа: Донець Олена Валеріївна
380442796637
lenadon049@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 18:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:15
Очікувана вартість: 473 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 366,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30230000-0–Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання , устаткування та приладдя з доставкою)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 Одиниця
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30230000-0–Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання , устаткування та приладдя з доставкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Трьохсвятительська, 4-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 18:48
ТД-КОМП-14.11.2019.pdf
28 листопада 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 18:48
ТД-КОМП-14.11.2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 10:39
Дата відповіді: 28 листопада 2019 13:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Конкретниі торгови марки не вказані в тендерній документації, адже це вважається дискримінаційною вимогою. Зазвичай учасники пропонують свій товар, вказуючи торгову марку, яку пропонують для продажу. Будемо сподіватись на порядність і чесність з боку Учасників даних торгів. Дякуємо за запитання.
Просьба уточнить параметры тендера
Дата подання: 20 листопада 2019 21:18
Дата відповіді: 28 листопада 2019 13:43
Добрый день в третьем пункте тех документации описано следующие:Автоматизоване робоче місце включаюче в себе монітор та системний блок Діагональ дисплея - 21.5", Тип матриці: - IPS; Максимальна роздільна здатність: 1920 х 1080, Частота оновлення: 75 Гц; тип процесора: Socket 1151; Назва процесора: Intel Corei 5; 18 Покоління: 7; Кількість ядер: 4; Інтегрована графіка: Intel HD Graphics 630; Максимальна частота: 3.5 ГГц; тип упаковки: BOX; Сокет материнської плати: Socket 1151; слоти розширення: 2 x PCI-Eх 2.0 x1, 1 x PCI-Eх 3.0 x16; Виробник чіпсета: Intel; Тип пам'яті: DDR 4; Об'єм пам'яті: 8; Частота пам'яті: 2133MHz; Оптична миша USB; Мембранная клавіатура USB При этом нет требования к материнской плате, корпусу мощности блока питания и наличия жесткого диска либо SSD
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! дякуємо за запитання! Материнська плата: сокет - Socket 1151, процесорна сумісність - 6-е покоління Intel Core i7/Core i5/Core i3/Pentium/Celeron, слоти розширення - 2 x PCI-Eх 2.0 x1, 1 x PCI-Eх 3.0 x16, виробник чіпсета - Intel, модель чіпсета - Intel H110, тип оперативної пам’яті - DDR4, 32 GB, внутрішні раз’єми та порти - 4 x Sata 6.0 Gb/s, 2-х USB 2.0, 1 x USB 3.1, Форм-фактор - Micro-ATX, BOX;
Блок живлення: Стандарт БП - ATX, Потужність - 500Вт, Модуль PFC - активный, Підключення материнської плати - 20+4 pin, Підключення відеокарти - 1x6+2 pin, Кількість раз’ємів SATA - 3, Кількість раз’ємів Peripheral - 3, Тип охолодження - вентилятор, Діаметр вентиляторів - 1x120 мм;
Жорсткий диск: внутрішній SSD Тип флеш-пам’яті - TLC, SATA 6Gb/s, 500Mb/s, 320Mb/s, 1м. ч.
Корпус: звичайний корпус який здатний вмістити в себе перераховане в ТД

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000039 ● d3df0f95069649ddab316cbe86c16b32
  • Статус: вирішено ● Дата: 17 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 14:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 217
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-11-14-002085-c
14.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП КМР «КМ БТІ» - Замовником торгів, 14.11.2019 було оприлюднене оголошення (Закупівля: UA-2019-11-14-002085-c) про проведення відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30230000-0–Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання , устаткування та приладдя з доставкою)» на майданчику https://e-tender.biz/ в системі «PROZORRO». Автоматично система визначила кінцевий строк надання тендерних пропозицій 02.12.2019 10-00, та дату і час проведення електронного аукціону 03.12.2019 0 14-31 (копія цього оголошення – в форматі pdf додається) Але, 15-11-2019 о 10:39 на сторінку Замовника надійшло запитання з проханням уточнити параметри торгів, а 20-11-2019 о 21:18 на сторінку Замовника надійшло запитання з приводу аналогів, еквівалентів предмета закупівлі та участі ФОП. Голова тендерного комітету, яка відповідає за оприлюднення інформації в системі «PROZORRO» та має право електронного підпису, в цей час у була відпустці, а замінити її на цей період ніхто не міг. Побачивши питання по даній закупівлі і те, що термін відповіді на них вичерпано, з метою уникнення порушень, Замовник скористався абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону, в якій сказано, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Тому Замовником відповідно до ст. 10 Закону зазначена в цій частині інформація була оприлюднена в системі «PROZORRO» та кінцевий строк подачі тендерних пропозицій було продовжено на 7 днів (з 02.12.2019 10-00 год. по 09.12.2019 року 15-00 годин). Після цього електронна система автоматично була розблокована і Замовник отримав можливість надати вичерпні відповіді Учасникам торгів. Жодних запитань та оскаржень (термін яких також було продовжено до 05.12.2019) з боку Учасників торгів до Замовника більше не надходило. Враховуючи викладене, виявлені Північним офісом Держаудитслужби порушення Замовником були усунені.

2019-12-11 14:08:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.) • не усунуто

-

2020-01-17 13:12:02

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 369 976,00
UAH з ПДВ
369 976,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 429 575,10
UAH з ПДВ
429 575,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 18:39
Електронний підпис
16 грудня 2019 16:27
Документи переможця.pdf
09 грудня 2019 14:49
Електронний підпис
09 грудня 2019 14:48
Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2019 14:44
Лист про постачання.pdf
09 грудня 2019 14:44
Інформаційна довідка.pdf
09 грудня 2019 14:44
Додаток №5 ст. 17.pdf
09 грудня 2019 14:44
Довідка-пояснення.pdf
09 грудня 2019 14:44
Довідка резидент.pdf
09 грудня 2019 14:44
Довідка ліцензування.pdf
09 грудня 2019 14:44
Гарантійні листи.pdf
09 грудня 2019 14:44
Витяг з реєстру пдв.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 14:24
Електронний підпис
09 грудня 2019 14:22
Специфікація Товару.pdf
09 грудня 2019 14:22
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 369 976,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
369 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:34
Дод.2 до Дог19-Юдитрейд-23.12.2019 _1_.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:33
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 18:38
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:36
Дод.2 до Дог19-Юдитрейд-23.12.2019 _1_.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 18:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:17
Дод Угода 2 до Дог19-23.12.2019.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 18:13
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:10
Дод Угода 1 до Дог.19-23.12.2019.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 18:10
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:14
ДОГОВОР-23.12.2019.pdf укладений
23 грудня 2019 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились внести зміни до Договору про закупівлю за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних технічних характеристик до предмета закупівлі. При цьому сторони погодились замінити блок живлення GameMax GE-500 на кращий за технічними характеристиками блок живлення Frime GLARE-600 APFC COLOR BOX та погодились замінити клавіатуру Esperanza TK101UA Black USB на кращу за технічними характеристика клавіатуру Esperanza Titanium Standart TK103 UKR Black USB.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились внести зміни до Договору про закупівлю за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних технічних характеристик до предмета закупівлі. При цьому сторони погодились викласти Додаток 1 до Договору (Специфікація) в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони узгодили зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). При цьому сторони погодились викласти Додаток 1 до Договору (Специфікація) в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 369 974,00
UAH (в тому числі ПДВ 61 660,34 UAH)