Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Маньківському району, Черкаська область
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Mankivka district, Cherkasy region
Очікувана вартість
8 889 772,00 UAH
UA-2019-11-14-002055-c c2aa6f66ffd14d738502b12dd6429034
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бечко Ярослав Євгенович

380633320060 dp_smad_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бечко Ярослав Євгенович
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION"
National ID: 42009566
Contact point: Becko Yaroslav Yevgenovich
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 11:24
Очікувана вартість: 8 889 772,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 889,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88000 UAH
Publication date: 14 листопада 2019 18:13
Enquiries until: 30 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 05 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 січня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 8 889 772 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 890 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Згідно технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет
According to the terms of reference. The source of financing for the procurement is the local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Маньківському району, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20100, Україна, Черкаська область, Маньківський район, автомобільні дороги загального користування місцевого значення та штучні споруди на них
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Mankivka district, Cherkasy region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Вид предмета закупівлі - послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 18:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МАНЬКІВСЬКИЙ РАЙОН 5.docx
28 грудня 2019 18:57
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ Маньківський РАЙОН 5.docx
23 грудня 2019 11:55
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МАНЬКІВСЬКИЙ РАЙОН 4.docx
16 грудня 2019 15:30
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МАНЬКІВСЬКИЙ РАЙОН 3.docx
25 листопада 2019 16:11
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МАНЬКІВСЬКИЙ РАЙОН 2.docx
18 листопада 2019 19:29
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МАНЬКІВСЬКИЙ РАЙОН.docx
14 листопада 2019 18:37
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МАНЬКІВСЬКИЙ РАЙОН.docx
23 грудня 2019 11:55
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МАНЬКІВСЬКИЙ РАЙОН 4.docx
16 грудня 2019 15:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МАНЬКІВСЬКИЙ РАЙОН 3.docx
25 листопада 2019 16:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МАНЬКІВСЬКИЙ РАЙОН 2.docx
18 листопада 2019 19:29
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МАНЬКІВСЬКИЙ РАЙОН.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 05 грудня 2019 11:01
Дата відповіді: 05 грудня 2019 14:42
Для більш детального обрахунку вартості тендерної пропозиції, просимо Вас уточнити з яким процентом вмісту солі передбачено використання протиожеледних матеріалів.
Відповідь: Вітаємо! Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію.
Кошторисною документацією по даному предмету закупівлі передбачено використання протиожеледних матеріалів з 10-ти відсотковим вмістом солі. Норми витрат протиожеледних матеріалів необхідно приймати згідно СОУ42.1-37641918-071:2018. Група 4-26 Розподілення протиожеледних матеріалів, за таблицею 3.2.
Дякуємо за звернення!
Тендерна документація
Дата подання: 23 грудня 2019 15:25
Дата відповіді: 23 грудня 2019 19:13
Просимо надати роз’яснення стосовно п.1.5 Розділа V «Оцінка тендерної пропозиції» . Що Ви маєте на увазі під словом «етапу» - це один раунд чи це три раунди? Адже за один раунд не можливо понизитися більше ніж один раз. Якщо це мається на увазі три раунди – то просимо вказати згідно яких чинних законодавчих актів це вимагається з посиланням на ст. Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію.
Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922 (зі змінами, далі - Закон) електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Крім того, згідно абз. 4 ч.1 ст. 29 Закону учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну / приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни / приведеної ціни.
Дякуємо за звернення!

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 січня 2020
UA-2019-11-14-002055-cc2aa6f66ffd14d738502b12dd6429034
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Учасник Документи Рішення
ТОВ АВТОДОР Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 20:26
Електронний підпис
08 січня 2020 20:26
Електронний підпис
08 січня 2020 17:41
Інші документи.pdf
08 січня 2020 17:41
Банк. гарант.rar

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 20:35
Електронний підпис
08 січня 2020 20:35
Електронний підпис
08 січня 2020 20:33
5. Інші документи.rar

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТОДОР

ТОВ ШРБУ-48

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ШРБУ-48 8 445 280,00
UAH з ПДВ
8 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВТОДОР 8 689 772,00
UAH з ПДВ
8 444 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 8 700 000,00
UAH з ПДВ
8 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 20:35
Електронний підпис
08 січня 2020 20:35
Електронний підпис
08 січня 2020 20:33
5. Інші документи.rar

Публічні документи

08 січня 2020 20:26
Електронний підпис
08 січня 2020 20:26
Електронний підпис
08 січня 2020 17:41
Інші документи.pdf
08 січня 2020 17:41
Банк. гарант.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ШРБУ-48

ТОВ АВТОДОР

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ШРБУ-48
#39835082
Переможець 8 430 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ШРБУ-48
#39835082
8 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 21:36
ДУ №7 до Договору №10.pdf укладений
02 квітня 2021 21:35
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 21:33
ДУ №7 до Договору №10.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 21:31
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 18:36
ДУ № 6 до ДОГ 10 від 12.02.2020 Маньківка.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 18:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:58
ДУ № 5 про продовження Маньківка.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:54
ДУ № 4 до ДОГ № 10 Маньківка.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 16:28
д.у до дог 10-1-8.pdf зміни до договору
21 липня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 13:06
10 маньківка.jpg зміни до договору
28 квітня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 12:25
ДУ №1 до договору № 10 від 12.02.2020.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 12:24
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 12:08
Договір № 10.pdf укладений
13 лютого 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 10 від 12.02.2020 згідно змісту додаткової угоди № 1 від 12.02.2020. Сума договору після внесення змін - 5 874 996,14 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (згідно змісту додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору згідно вимог ч.6 ст.41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 10 від 12.02.2020 р. згідно змісту додаткової угоди № 6 від 16.02.2021 р.. Сума договору після внесення змін - 6 349 959,34 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (без змін).
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 10 від 12.02.2020 р. згідно змісту додаткової угоди № 7 від 31.03.2021 р. Зменшення загальної вартості Договору без зміни обсягу послуг. Сума договору після внесення змін – 4 593 234,00 грн з ПДВ. Сторони припиняють дію Договору з «31» березня 2021 року внаслідок повного виконання Сторонами свої зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 593 234,00
UAH (в тому числі ПДВ 765 539,00 UAH)