Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари та папір)( джерело фінансування - кошти міжнародної технічної допомоги)
Очікувана вартість
62 640,00 UAH
UA-2019-11-14-002046-c 3affbb6d8b424d43968d496af5088610
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Олександр

380444824615 o.soroka@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Сорока Олександр
380444824615
o.soroka@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 19:00
Очікувана вартість: 62 640,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 Одиниця
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари та папір)( джерело фінансування - кошти міжнародної технічної допомоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ярославська 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації вказано, що в разі наявності в даному документі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», який за всіма технічними характеристиками не гірший від товару, який замовляється. До участі допускаються учасники будь якої організаційно-правової власності .Сума тендеру вказана без ПДВ . Участь у тендері можуть приймати як платники ПДВ так і не платники ПДВ. Відповідно до умов тендеру до очікуваної вартості закупівлі НЕ включено податок на додану вартість (ПДВ),оскільки операції за кошти проекту МТД звільняються від опдаткування на підставі ст. 197.11 Податкового кодексу України. Таким чином, якщо участь у закупівлі бере учасник, в т.ч. платник ПДВ, він повинен указати суму без ПДВ.Договір укладається з ціної без ПДВ, оскільки операції за кошти проекту МТД звільняються від опдаткування на підставі ст. 197.11 Податкового кодексу України. Дякую за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 38 030,85
UAH
38 030,85
UAH
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 10:28
Електронний підпис
29 листопада 2019 10:27
Цінова пропозиція (Дод. 5).pdf
29 листопада 2019 10:27
Тех. характеристика (Дод. 3).pdf
29 листопада 2019 10:27
Таблиця відповідності.pdf
29 листопада 2019 10:27
Лист-гарантія зменшеня цін.pdf
29 листопада 2019 10:27
Лист про санкнції.pdf
29 листопада 2019 10:27
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
29 листопада 2019 10:27
Довідка экологічні норми.pdf
29 листопада 2019 10:27
Довідка про печатку.pdf
29 листопада 2019 10:27
Довідка про банкруцтво 14.12.pdf
29 листопада 2019 10:27
Довідка НАЗК 14.12.zip
29 листопада 2019 10:27
Довідка ДФС (02.11.19).pdf
29 листопада 2019 10:27
Браво_МВС 28.10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 листопада 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій