Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари та папір)( джерело фінансування - кошти міжнародної технічної допомоги)
Очікувана вартість
62 640,00 UAH
UA-2019-11-14-002046-c ● 3affbb6d8b424d43968d496af5088610
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 40524109 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41 |
Контактна особа: |
Сорока Олександр 380444824615 o.soroka@phc.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 19:00 |
Очікувана вартість: | 62 640,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 Одиниця
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари та папір)( джерело фінансування - кошти міжнародної технічної допомоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ярославська 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 16:04 |
Додаток 6 до тендерної документації канцтовари.docx | |
15 листопада 2019 16:04 |
Додаток 5 до тендерної документації канцтовари.docx | |
15 листопада 2019 16:03 |
Додаток 4 до тендерної документації канцтовари.docx | |
15 листопада 2019 16:03 |
Додаток 1 до тендерної документації канцтовари.docx | |
15 листопада 2019 16:03 |
Додаток 2 до тендерної документації канцтовари.docx | |
15 листопада 2019 16:03 |
Додаток 3 до тендерної документації канцтовари.docx | |
15 листопада 2019 16:02 |
тендерна документація канцтовари.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації вказано, що в разі наявності в даному документі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», який за всіма технічними характеристиками не гірший від товару, який замовляється. До участі допускаються учасники будь якої організаційно-правової власності .Сума тендеру вказана без ПДВ . Участь у тендері можуть приймати як платники ПДВ так і не платники ПДВ. Відповідно до умов тендеру до очікуваної вартості закупівлі НЕ включено податок на додану вартість (ПДВ),оскільки операції за кошти проекту МТД звільняються від опдаткування на підставі ст. 197.11 Податкового кодексу України. Таким чином, якщо участь у закупівлі бере учасник, в т.ч. платник ПДВ, він повинен указати суму без ПДВ.Договір укладається з ціної без ПДВ, оскільки операції за кошти проекту МТД звільняються від опдаткування на підставі ст. 197.11 Податкового кодексу України. Дякую за запитання.
Інформація про відміну
Дата відміни
29 листопада 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій