Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Лук`янівська» (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість
25 577 425,00 UAH
UA-2019-11-14-002025-c 3224b73574c04eff84ffc6fc27b6f762
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 11:32
Очікувана вартість: 25 577 425,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 127800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Лук’янівська»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поетапно, проміжними платежами - на підставі підписаного(-их) Сторонами Акту(-ів) №КБ-2в та Довідки(-ок) №КБ-3 за відповідним етапом, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати його (-їх) підписання Сторонами. У випадку відсутності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника для оплати робіт, Замовник здійснює розрахунок протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання ним бюджетних коштів для фінансування закупівлі робіт, передбачених договором. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 14:10
Повідомлення від 29.11.19 №2627-ТК.doc
29 листопада 2019 14:10
Додаток 4.doc
29 листопада 2019 14:10
ТД ст. Лук`янівська.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 1.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 3.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 6.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 5.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 7.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 8.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 2.doc
29 листопада 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 14:10
Повідомлення від 29.11.19 №2627-ТК.doc
29 листопада 2019 14:10
Додаток 4.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 4.doc
29 листопада 2019 14:10
ТД ст. Лук`янівська.doc
14 листопада 2019 17:47
ТД ст. Лук`янівська.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 1.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 3.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 6.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 5.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 7.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 8.doc
14 листопада 2019 17:47
Додаток 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КМ БУД" 25 530 000,00
UAH з ПДВ
25 402 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОДАРБУДМЕХАНІЗАЦІЯ 25 567 470,00
UAH з ПДВ
25 439 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Теплоенергоавтоматика" 25 577 425,00
UAH з ПДВ
25 449 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КМ БУД"

ТОВ ЕНЕРГОДАРБУДМЕХАНІЗАЦІЯ

ПП "Теплоенергоавтоматика"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КМ БУД"
#41751672
Переможець 25 402 200,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КМ БУД"
#41751672
25 402 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:12
912-ДБМ-19-звіт.pdf укладений
04 січня 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:01
912-ДБМ-19 від 28.12.2019_ТОВ КМ БУД - Угода (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 12:04
912-ДБМ-19 від 28.12.2019_ТОВ КМ БУД - ДУ7 від 14.12.2020 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:04
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 15:37
912-ДБМ-19 від 28.12.2019_ТОВ КМ БУД - ДУ6 від 11.11.2020 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 15:01
912-ДБМ-19 від 28.12.2019_ТОВ КМ БУД - ДУ5 від 22.10.2020 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 14:22
912-ДБМ-19 від 28.12.2019_ТОВ КМ БУД - ДУ4 від 07.09.2020 (1).pdf зміни до договору
08 вересня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 14:14
912-ДБМ-19 від 28.12.2019_ТОВ КМ БУД - ДУ3 від 20.08.2020 (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 10:00
912-ДБМ-19 від 28.12.2019 - КМ БУД - ДУ2 - обгрунтування (1).pdf зміни до договору
16 липня 2020 10:00
912-ДБМ-19 від 28.12.2019 - КМ БУД - ДУ2 (1).pdf зміни до договору
16 липня 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:50
912-ДБМ-19 від 28.12.2019_ТОВ КМ БУД - ДУ1 від 25.06.2020.pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:47
912-ДБМ-19 від 28.12.2019_ТОВ КМ БУД-ST.pdf укладений
28 грудня 2019 18:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв'язку з початком нового бюджетного періоду і визначенням цільових бюджетних фінансових зов'язань на поточний бюджетний період та в зв'язку зі зміною реєстраційного рахунку Замовника, керуючись пунктами 12.1, 12.2 прийшли до згоди внести зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін - 25 402 200,00 грн з ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 912-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін та в зв'язку з виробничою необхідністю здійснено коригування календарного плану виконання та фінансування робіт (Додаток 2 до Договору). Сума Договору після внесення змін 25 402 200,00 грн, в тому числі ПДВ - 4233700,00грн; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 912-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю виконання додаткових обсягів будівельних робіт в рамках реалізації проєкту «Капітальний ремонт станції метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція «Лук’янівська» та керуючись пунктами 12.1, 12.2 Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін - 25 402 200,00 з ПДВ. Обсяг виконання робіт - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 912-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника та керуючись п.п. 12.1, 12.2 Договору Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін – 25 402 200.00 грн з ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 912-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік, Сторони дійшли згоди збільшити суму зобов'язань на 2020 рік на 680485,08 грн з ПДВ та викласти Додаток 2 в новій редакції. Таким чином сума зобов'язань на 2020 рік становить 17086570,00 грн, в тому числі ПДВ (20%) - 2847761,67 грн. (Сума договору після внесення змін - 25402200,00грн з ПДВ;обсяг робіт після внесення змін - 1 робота.)
Номер договору про закупівлю: 912-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання вимог ГУДКСУ у м. Києві (лист від 29.10.2020 №08-11/10769) та за згодою Сторін розірвано Додаткову угоду №5 від 22.10.2020, викладено в новій редакціїї Календарний план (Додаток 2) (сума Договору після внесення змін - 25402200,00грн, в тому числі ПДВ (20%) - 4233700,00трн; обсяг після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 912-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Розпорядження КМР (КМДА) від 08.12.2020 №1919 збільшено суму зобов'язань на 2020 рік в розмірі 669603.44грн., що становить 17075688,36грн та відкориговано календарний план (додаток 2) (сума договору після внесення змін - 25402200,0грн, в тому числі ПДВ(20%) -4233700,0грн.; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 912-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з відсутністю затвердженого адресного переліку об'єктів капітального ремонту на 2021 рік з метою недопущення порушення бюджетного законодавства в частині взяття зобов'язань без відповідних бюджетних асигнувань та відсутністю на відповідний бюджетний період видатків у Замовника розірвано договір з 30.12.2020 (сума договору після внесення змін - 25402200,0грн з ПДВ; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 912-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2019 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 075 688,36
UAH (в тому числі ПДВ 2 845 948,06 UAH)
Причини розірвання договору: В зв'язку з відсутністю затвердженого адресного переліку об'єктів капітального ремонту на 2021 рік та відсутністю на відповідний бюджетний період видатків у Замовника