Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні матеріали
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001861-c ● b4663dc8643a4ba3a90b8917728c5a2e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Щербина Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 14:31 |
Очікувана вартість: | 102 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,протягом 2-х робочих днів з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ); свідоцтво про сплату єдиного податку - у разі, якщо учасник є платником такого податку.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару.
9. Документи виробника, які підтверджують, що Учасник є офіційним дилером матеріалів на території України.
*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Розгорнути
Згорнути
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,протягом 2-х робочих днів з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ); свідоцтво про сплату єдиного податку - у разі, якщо учасник є платником такого податку.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару.
9. Документи виробника, які підтверджують, що Учасник є офіційним дилером матеріалів на території України.
*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Мастильні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Електриків,19-К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24951100-6 — Мастильні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 16:59 |
Договір.docx |
14 листопада 2019 16:54 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:15
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перевага надається учаснику пропозиція якого відповідає вимогам закупівлі.
Документація
Дата подання: 15 листопада 2019 12:46
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:52
День добрий.Просимо вас опублікувати в складі ДТ перелік необхідних документів для участі в торгах.
Відповідь: Доброго дня. В документації вказано. Будьте уважні
Кваліфікаційні документи
Дата подання: 15 листопада 2019 14:18
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:26
Файл "Документація.docx" не містить переліку необхідних кваліфікаційних документів,а лише "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" та форму "Цінової пропозиції".
P.S.Зазначений в оголошенні перелік -не є частиною тендерної документації.
Відповідь: Всі вимоги прописано в закупівлі
Технические характеристики
Дата подання: 15 листопада 2019 15:03
Дата відповіді: 18 листопада 2019 15:55
Добрый день! Прошу предоставить дополнительную информацию (API или год выпуска автомобилей, ) по позиции 15w40 и 10w40.
Відповідь: Добрый день! Год выпуска автомобилей с 2000-2014
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-14-001861-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Нова Формула, Код ЄДРПОУ:37582601
Дата подання: 26 листопада 2019 17:37
Роз’яснення
Просимо обґрунтувати відхилення пропозиції, яким саме вимогам не відповідає пропозиція?
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 листопада 2019 13:42
Доброго дня
- зазначена стартова цінова пропозиція на 7 тисяч нижче остаточної пропозиції
- невідповідність поданої документації
- зазначена стартова цінова пропозиція на 7 тисяч нижче остаточної пропозиції
- невідповідність поданої документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Нова Формула |
90 849,20
UAH з ПДВ
|
90 849,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕММ" |
92 670,00
UAH з ПДВ
|
92 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ" |
101 605,50
UAH з ПДВ
|
101 605,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Нова Формула #37582601 |
Відхилено |
90 849,20
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 11:55
|
ТОВ "ЕММ" #40674367 |
Переможець |
92 670,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 218 від 27.11.2019 року.pdf | укладений |
28 листопада 2019 13:43
|