Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
514 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001856-c 890a2607a8754a459328249ad89b2996
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копань Віктор Володимирович

380683792118 finance@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Вебсайт: http://www.onko.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Копань Віктор Володимирович
380683792118
finance@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 514 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

20 листопада 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:45
ПРОТОКОЛ внесення змін до ТД.pdf
20 листопада 2019 14:44
ТД зі змінами публікація.pdf
14 листопада 2019 16:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
14 листопада 2019 16:53
ТД публікація.pdf
20 листопада 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:45
ПРОТОКОЛ внесення змін до ТД.pdf
20 листопада 2019 14:44
ТД зі змінами публікація.pdf
14 листопада 2019 16:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
14 листопада 2019 16:53
ТД публікація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-001856-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 19 листопада 2019 10:38
Запобігання закупівлі нелегальної продукції!
Шановний Замовник! З метою запобігання закупівлі нелегальної продукції ,просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Якщо учасник не є виробником то надається авторизаційний лист від виробника або його
уповноваженого представника на території України із зазначенням найменування замовника,
номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який
підтверджує статус учасника як партнера виробник або його уповноваженого представника,
чинного на дату подання тендерних пропозицій".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 09:33
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Замовника розглянуто Вашу вимогу щодо запобігання закупівлі нелегальної продукції шляхом внесення запропонованих з Вашої сторони відповідних змін. За результатами розгляду повідомляємо про наступне: відповілдно до п.29 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Вимоги щодо змісту тендерної документації встановлюються ч.2 ст.22 цього Закону.
Замовником , з метою запобігання закупівлі нелегальної продукції, п. 1.2. та 2.1. Додатку 3 були встановлені наступні вимоги: «Усі компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на неоригінальні забороняється.»; «Учасник повинен надати у складі пропозиції «Копію сертифікату відповідності на кожну складову комп’ютерного обладнання (за наявності) або іншого документу, що підтверджує якість запропонованого товару.».
На думку тендерного комітету, встановлення у тендерній документації запропонованої Вами вимоги привиде до обмеження потенційного кола учасників закупівлі.
Враховуючи вище викладене, тендерний комітет відхиляє Вашу вимогу.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 414 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 570,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 грудня 2019 13:24
Закінчення: 02 грудня 2019 13:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

18 шт
30230000-0 Комп’ютерне обладнання
(Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 7
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:15
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерна документація розроблена із дотриманням принципів проведення публічних закупівель та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». У додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Крім того, у додатку 3 до тендерної документації міститься вимога наступного змісту: «У разі якщо учасник запропонує еквівалент товару, що є предметом закупівлі, то у складі пропозиції учасник обов’язково надає таблицю, де зазначає технічні характеристики товару, що є предметом закупівлі та технічні характеристики товару, що пропонується із відміткою про відповідність. ». Таким чином, учасники можуть пропонувати еквівалент товару, що за своїми якісними, кількісними, технічними та іншими вимогами є не гірший від товару, що накуповується учасником.
Стосовно питання другого інформуємо, що запропонований товар повинен відповідати мінімальним технічним характеристикам, що визначені у крім того, згідно вимог додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати документи, що посвідчують якість запропонованого товару, де вказуватиметься конкретна торгівельна марка запропонованого товару. Тому вимога щодо зазначення конкретної торгівельної марки чи моделі є не доречною.
Стосовно врахування ПДВ у ціні пропозиції. Критерії оцінки тендерних пропозицій визначені у п.1. Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, згідно із яким найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Тобто якщо учасник не є платником ПДВ відповідно до обраної системи оподаткування, він зазначає ціну без ПДВ, і якщо учасник являється платником ПДВ, то він зазначає ціну з ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д" 343 602,00
UAH з ПДВ
343 602,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 394 020,00
UAH з ПДВ
394 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 09:07
Електронний підпис
29 листопада 2019 09:04
СЕС Gamemax.pdf
29 листопада 2019 09:04
блоки живлення декларація 3.pdf
29 листопада 2019 09:04
блоки живлення декларація.pdf
29 листопада 2019 09:04
Технічні характеристики.pdf
29 листопада 2019 09:04
блоки живлення декларація 2.pdf
29 листопада 2019 09:04
Пропозиція.pdf
28 листопада 2019 16:30
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:22
Довідка працівники.pdf
28 листопада 2019 16:22
10. Паспорт.pdf
28 листопада 2019 16:22
Довідка про досвід ДК 3023.pdf
28 листопада 2019 16:22
14. Додаток.pdf
28 листопада 2019 16:22
11. ІПН.pdf
28 листопада 2019 16:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
28 листопада 2019 16:22
4. Витяг з ЄДР.pdf
28 листопада 2019 16:22
3. Виписка з реєстру.pdf
28 листопада 2019 16:22
Кваліфікація.pdf
28 листопада 2019 16:22
13.1. Настанова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"
#24613411
Переможець 343 602,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"
#24613411
343 602,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 19:00
ДОДАТКОВА №1.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 19:00
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 12:38
ДОГОВІР.pdf укладений
18 грудня 2019 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України та за взаємною згодою Сторони домовилися внести зміни до Договору № 17901/3110 від 16.12.2019 року та викласти п.3.1. даного Договору в наступній редакції: « Ціна Договору становить 343 602,00 грн. (Триста сорок три тисячі шістсот дві гривні 00 копійок) в тому числі ПДВ 57 267,00 грн, з них 208 913,06 грн. (Двісті вісім тисяч дев'ятсот тринадцять гривень 06 копійок) за рахунок коштів місцевого бюджету та 134 688,94 грн. (Сто тридцять чотири тисячі шістсот вісімдесят вісім гривень 94 копійки) за рахунок власних коштів».
Номер договору про закупівлю: 17901/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 343 602,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 267,00 UAH)