Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30190000-7 - офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя (засіб для очищення фліп-чартів, затискувач для паперів (біндер), конверти, коректор, коректор-ручка, маркер, ніж канцелярський, олівці, олівець механічний, папка картонна, підставка пластикова, ручка гелева, ручка кулькова, скоби для стиплерів, скріпки, стержні графітні, стиплер, стругачка офісна, файл для документів, ручка кулькова з логотипом, календарі, щоденник, гумки для стирання (ластик), дестиплер (антистиплер), діркопробивач металевий, плівки, обкладинки O.Channel (або еквівалент)))
Очікувана вартість
406 850,00 UAH
UA-2019-11-14-001840-b 14ea456f9d9945f3aab14cd4975622d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:32
Очікувана вартість: 406 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярське приладдя (засіб для очищення фліп-чартів, затискувач для паперів (біндер), конверти, коректор, коректор-ручка, маркер, ніж канцелярський, олівці, олівець механічний, папка картонна, підставка пластикова, ручка гелева, ручка кулькова, скоби для стиплерів, скріпки, стержні графітні, стиплер, стругачка офісна, файл для документів, ручка кулькова з логотипом, календарі, щоденник, гумки для стирання (ластик), дестиплер (антистиплер), діркопробивач металевий, плівки, обкладинки O.Channel (або еквівалент)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87590 од.
Канцелярське приладдя (засіб для очищення фліп-чартів, затискувач для паперів (біндер), конверти, коректор, коректор-ручка, маркер, ніж канцелярський, олівці, олівець механічний, папка картонна, підставка пластикова, ручка гелева, ручка кулькова, скоби для стиплерів, скріпки, стержні графітні, стиплер, стругачка офісна, файл для документів, ручка кулькова з логотипом, календарі, щоденник, гумки для стирання (ластик), дестиплер (антистиплер), діркопробивач металевий, плівки, обкладинки O.Channel (або еквівалент))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська обл., Київ, Межигірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 14:30
Тендерна_документація_Канцелярське_приладдя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:18
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядатиме ті товари, які відповідатимуть вимогам тендерної документації. Тендерна документація, що оприлюднена в цьому оголошені, містить обґрунтоване посилання на торгову марку лише для 1 позиції товару. Таблиця №1 «Порівняння технічних, якісних характеристик запропонованого товару обов’язковим вимогам» додатку 3 тендерної документації містить вимогу щодо зазначення виробника та країни походження товару в тендерній пропозиції учасника.
Згідно з пунктом 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Вимоги до цінової пропозиції учасника наведені в додатку 1 тендерної документації. Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-001840-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 14 листопада 2019 16:03
Розмір бюджетного призначення за кошторисом за кожним окремим найменуванням предмету закупівлі
Доброго дня! Маємо намір прйняти участь у закупівлі. Просимо вас, з метою відповідності нашої пропозиції розмірам бюджетного призначення або очікуааної вартості, внести зміни в документацію та зазначити Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: за кожним окремим найменуванням предмету закупівлі, наприклад за позицією Затискувач для паперів (біндер). 15 мм (пак 12 шт.) - очікувана вартість закупівлі, припустимо 200 грн. і так далі. Оскільки у попередніх роках дана інформація була зазначена: UA-2016-08-31-000253-a, UA-2016-10-03-001543-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2019 17:02
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою не передбачено зазначення у тендерній документації інформації про розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікуваної вартість предмета закупівлі за кожним окремим найменуванням предмету закупівлі.
Вважаємо вимогу щодо зазначення такої інформації безпідставною, оскільки саме встановлення таких обмежень є дискримінаційним.
Зважаючи на викладене, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, вимогу не задоволено.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-001840-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 18 листопада 2019 17:19
уточнення
Чи правильно розуміти Вашу відповідь на вимогу, що учасник може запропонувати будь-яку ціну за одиницю товару і це не призведе до відхилення пропозиції Учасника?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 17:23
Підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги до цінової пропозиції учасника наведені в додатку 1 тендерної документації, а інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – у додатку 3 тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Отже, Замовник сподівається за результатами торгів отримати пропозицію, яка відповідатиме вимогам тендерної документації та міститиме не будь-яку, а конкурентну ціну за кожну одиницю товару відповідної якості.
Зважаючи на викладене, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, вимогу
№ UA-2019-11-14-001840-b.b2 відхилено.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-001840-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 09 грудня 2019 13:37
Оскарження визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрканцторг», в особі директора Житнікової Світлани Станіславівни, яка діє на підставі Статуту, прийняли участь в електронному аукціоні № UA-2019-11-14-001840-b, «Код ДК 021:2015: 30190000-7 - офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя (засіб для очищення фліп-чартів, затискувач для паперів (біндер), конверти, коректор, коректор-ручка, маркер, ніж канцелярський, олівці, олівець механічний, папка картонна, підставка пластикова, ручка гелева, ручка кулькова, скоби для стиплерів, скріпки, стержні графітні, стиплер, стругачка офісна, файл для документів, ручка кулькова з логотипом, календарі, щоденник, гумки для стирання (ластик), дестиплер (антистиплер), діркопробивач металевий, плівки, обкладинки O.Channel (або еквівалент))».
Протоколом № ТК-05-56/4 від 04.12.2019 учасника ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» було визнано переможцем закупівлі.
Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» було виявлено наступні порушення змісту подання документів ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ»
Просимо відхилити пропозицію ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» , як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 14:54
Підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги до цінової пропозиції учасника наведені в додатку 1 тендерної документації, а інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – у додатку 3 тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Вимог щодо підтвердження інформації про виробника та технічних характеристик кожної позиції запропонованого Товару вимогам Замовника тендерна документація не передбачає. За результатами розгляду пропозиції учасника-переможця ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» встановлено, що ним подано передбачені тендерною документацією усі документи з необхідною інформацією; розбіжності зазначених учасником технічних характеристик складових предмета закупівлі із вимогами тендерної документації – відсутні.
Закон не конкретизує способи визначення достовірності поданої інформації у тендерній пропозиції, а факт розміщення в мережі Інтернет певної інформації або її надання окремими імпортерами не підтверджує її достовірність. Відповідно до умов зазначених в проекті договору, Постачальник має передати передбачений цим Договором Товар, якість якого відповідає технічним характеристикам виробника. Товар має бути новим, повністю придатним до використання, та таким, що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. У разі невідповідності Товару умовам цього Договору щодо якості, асортименту або ціни Покупець має право не приймати такий Товар та вимагати його заміни за рахунок Постачальника на Товар відповідної якості, який відповідає вимогам цього Договору.

Документи подані скаржником

09 грудня 2019 13:36
191206165717_0001 (1).pdf
09 грудня 2019 13:37
191206165804_0001 (1).pdf
09 грудня 2019 13:37
scan_3-j_jetazh0062 (1).jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 267 372,00
UAH з ПДВ
267 372,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 291 614,10
UAH з ПДВ
291 614,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 310 515,60
UAH з ПДВ
310 515,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 357 696,00
UAH з ПДВ
357 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 385 865,70
UAH з ПДВ
385 865,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 11:24
Довідка МВС 02.12.2019.pdf
29 листопада 2019 13:20
Електронний підпис
29 листопада 2019 13:15
Електронний підпис
29 листопада 2019 13:15
Витяг ЄДР 12.09.2019.pdf
29 листопада 2019 13:15
Витяг ПДВ загальний.pdf
29 листопада 2019 13:15
Відгук Інститут рослин.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 17:58
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:45
Паспорт.pdf
29 листопада 2019 17:45
Лист про несертифікацію.pdf
29 листопада 2019 17:45
Лист про неліцензування.pdf
29 листопада 2019 17:45
ІПН.pdf
29 листопада 2019 17:45
згода з договором.pdf
29 листопада 2019 17:45
ЕКО5370_Договір.pdf
29 листопада 2019 17:45
Довідка щодо упаковки.pdf
29 листопада 2019 17:45
Довідка про субпідрядників.pdf
29 листопада 2019 17:45
Довідка про право підпису.pdf
29 листопада 2019 17:45
Гарантійний лист САНКЦІЇ.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 17:40
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:39
Цінова пропозиція (Дод. 1).pdf
28 листопада 2019 17:39
Тех. характеритсика.pdf
28 листопада 2019 17:39
Проект договору (Дод. 4).pdf
28 листопада 2019 17:39
Лист про санкнції.pdf
28 листопада 2019 17:39
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
28 листопада 2019 17:39
Довідка экологічні норми.pdf
28 листопада 2019 17:39
Довідка про печатку.pdf
28 листопада 2019 17:39
Довідка про банкруцтво 14.12.pdf
28 листопада 2019 17:39
Довідка по СТ_9п_9.pdf
28 листопада 2019 17:39
Довідка НАЗК 14.12.zip
28 листопада 2019 17:39
Довідка ДФС (02.11.19).pdf
28 листопада 2019 17:39
Браво_МВС 28.10.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:54
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:53
Статут.pdf
29 листопада 2019 16:53
Установчий договір.pdf
29 листопада 2019 16:53
Паспорт, код - директор.pdf
29 листопада 2019 16:53
Завірена копія - Статут.pdf
29 листопада 2019 16:53
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 16:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 листопада 2019 16:53
Витяг з ЄДРПОУ - 07.11.2019.pdf
29 листопада 2019 16:53
Довідка 4-ОПП.pdf
29 листопада 2019 16:53
Виписка з ЄДРПОУ - 10.08.2015.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 15:53
Статут, опис, рішення (о).pdf
26 листопада 2019 15:53
Відомості з ЄДРПОУ(о).pdf
26 листопада 2019 15:53
Витяг з реєстру ПДВ(о).pdf
26 листопада 2019 15:53
Витяг з ЄДР.pdf
26 листопада 2019 15:53
Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2019 15:53
Довідка щодо каналів O.Channel.pdf
26 листопада 2019 15:53
Довідка (гарантійний лист).pdf
26 листопада 2019 15:53
Довідки ст. 17.pdf
26 листопада 2019 15:53
ДПП договір+вн+завірений.pdf
26 листопада 2019 15:53
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 267 372,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
267 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:10
Договір 13010-05-251.pdf укладений
20 грудня 2019 12:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 267 372,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 562,00 UAH)