ДК 021:2015 - 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 - 11407 Електрокардіограф основного призначення) 1 одиниця
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001837-c 7016313e1d6f4a4d8f0ca6266c47c7e2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт замовника: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження замовника: 76018, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа замовника: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Електрокардіограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Відповідно до документації, Івано-Франківська обл., Богородчанський район, селище міського типу Богородчани, вулиця Шевченка, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 11407 — Електрокардіограф основного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник зобов'язується поставити Покупцеві Товар зазначений в специфікації, яка містить вказівку на найменування, одиницю виміру, кількість, ціну за одиницю та загальну суму і є невід'ємною частиною Договору, провести встановлення та пусконалагоджувальні роботи та забезпечити проведення інструктажу персоналу по користуванню запропонованим Товаром, а Покупець - прийняти і оплатити такий Товар. Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товарно-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 листопада 2019 16:55
Електронний цифровий підпис
14 листопада 2019 16:52
Додаток_5_Проект_договору.docx
14 листопада 2019 16:51
Медико-технiчнi_вимоги.doc
14 листопада 2019 16:48
Тендерна_документацiя_.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
02 грудня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку