Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
41 900,00 UAH
UA-2019-11-14-001738-b bd563da4720e4816b7f8551528e54707
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 14:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 14:19
Очікувана вартість: 41 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
стіл з тумбою 1200*600*750 мм (тумба права)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
4 шт
стіл з тумбою 1200*600*750 мм (тумба ліва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
шафа книжкова напівзакрита, 2х дверна 740*370*1490 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
10 шт
стіл кутовий заокруглений 600*600*750 мм (елем. кутовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
стіл приставний заокруглений ДСП (нога з хромованим покриттям) 900*800*750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресами, які зазначені в Дислокації поставки Товару (Додаток 3 до цього Договору) і згідно наданих Продавцем відповідних видаткових накладних документів за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 14:15
Оголошення столи шафа книж. 41900.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 21 660,00
UAH з ПДВ
21 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 15:16
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:01
Цінова.pdf
19 листопада 2019 14:37
Виписка ЕДРПОУ.PDF
19 листопада 2019 14:37
Цінова.pdf
19 листопада 2019 14:37
Тех. характерист..pdf
19 листопада 2019 14:37
Сертифікат копія.pdf
19 листопада 2019 14:37
Протоколи, накази.pdf
19 листопада 2019 14:37
Коп. Статуту.pdf
19 листопада 2019 14:37
Документція.pdf
19 листопада 2019 14:37
Витяг ПДВ.pdf
19 листопада 2019 14:37
Висновок ДСЕЕ на товар.pdf
19 листопада 2019 14:37
Висновки ДСЕЕ на матеріали.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 21 660,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 17:37

Документи

28 листопада 2019 17:37
862.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
21 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 17:37
862.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:53
Дод.Уг. 1 дог. 62.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 15:50
Дог. 62 столи_ шафи.pdf укладений
06 грудня 2019 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до пункту 3.1..1 Договору та викласти його в наступній редакції:"Передати Товар, що визначений в специфікації, належної якості, за адресами, які зазначені у Дислокації поставки Товару до 24 грудня 2019 року з документами, які підтверджують якість Товару відповідно до вимог чинного законодавства.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Передати Товар, що визначений в специфікації, належної якості, за адресами, які зазначені у Дислокації поставки Товару до 24 грудня 2019 року з документами, які підтверджують якість Товару відповідно до вимог чинного законодавства.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML