Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компютерна техніка
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001644-c 1976558de7804bbf9c941c9639594b8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Палій Лисецька ЦРЛ Лисецька

+380343641339 bukhgalteriya_2016@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИСЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТИСМЕНИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01993470
Місцезнаходження: 77455, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Лисець, Тисменицький район, ВУЛИЦЯ РАДЧАНСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Палій Лисецька ЦРЛ Лисецька
+380343641339
bukhgalteriya_2016@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:29
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Компютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77455, Україна, Івано-Франківська обл., смт. Лисець, Радчанська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на умовах відстрочки платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів по факту поставки Обладнання, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, відповідно видаткової накладної. Джерело фінансування закупівлі: Кошти медичної субвенції минулого року рахунку Замовник Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 16:05
ТД -Компютерне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:21
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наша тендерна дрокументація складена відповідно до Закону України 922, зокрема дотримано усіх вимог прописаних у ст.22 Закону.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 15 листопада 2019 16:59
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:18
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу ІІІ, п 6 даної тендерної документації, прописана дана вимога.
Документація
Дата подання: 15 листопада 2019 20:56
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:21
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі технічні вимоги прописані в додатку №4 даної тендерної документації.
Документація
Дата подання: 15 листопада 2019 21:11
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:22
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Усі вимоги, щодо проедмета закупівлі, прописані в тендерній документації Замовника.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-001644-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 09 грудня 2019 15:51
До уваги замовника
Шановний Замовнику!


Звертаємо увагу, що Учасником ФОП Боднар Геннадій Олександрович запропоновано до постачання комп’ютерну конфігурація, що є непрацездатною!!!!!! Процесор Intel Pentium G4600 та материнська плата ASRock H310CM-DVS несумісні між собою. При такому поєднанні комп’ютер не працюватиме.

Зверніть увагу, що на сайті виробника процесорів міститься перелік сумісних типів материнських плат, серед яких відсутня та, що пропонується Учасником. https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/97453/intel-pentium-processor-g4600-3m-cache-3-60-ghz.html

Просимо відхилити ФОП Боднар Геннадій Олександрович як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 13:17
ФОП Боднар Геннадій Олександрович у складі тендерної пропозиції надав гарантійні листи та довідки відповідно до яких, учасник відповідає за зміст своїх тендерних пропозицій та достовірність внесених до них даних та гарантує, що запропонована техніка є новою, працездатною, готовою до використання та відповідає діючим стандартам якості згідно з чинним законодавством України.
Крім того, пропозиція Учасника в частині технічне завдання відповідає умов тендерної документації Замовника. Відповідно до п.6.3.2 та п.7.1 договору Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів, якість та комплектність яких відповідає умовам, установленим Договором, а також вимогами, вказаними в тендерній документації. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Постачальник несе відповідальність, передбачену законом України та умовами Договору.
Після здійснення поставки товару від Постачальника, Замовник перевіряє його працездатність, що гарантує отримання якісного та робочого комп’ютерного обладнання.
Враховуючи вище зазначене у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Боднар Геннадій Олександрович 140 520,00
UAH з ПДВ
140 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Снік-Гал" 165 600,00
UAH з ПДВ
165 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 228 876,60
UAH з ПДВ
228 876,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 14:13
Довідка несудимість
10 грудня 2019 14:13
Довідка заборгованість
10 грудня 2019 14:13
Довідка корупція
10 грудня 2019 14:13
Гарантійний лист ст. 17
29 листопада 2019 16:43
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 16:43
Технічні вимоги.pdf
29 листопада 2019 16:43
Сан-епідем_висновки_ПК_Арма.pdf
29 листопада 2019 16:43
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 16:43
паспорт.pdf
29 листопада 2019 16:43
Листи_довідки_гарантійні.pdf
29 листопада 2019 16:43
Експертний_висновок_Windows10Pro.pdf
29 листопада 2019 16:43
Довідка сервісний центр.pdf
29 листопада 2019 16:43
Гарантійниий лист.pdf
29 листопада 2019 16:43
Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 16:43
Виписка.pdf
29 листопада 2019 16:43
Витяг2.pdf
29 листопада 2019 16:43
Аналог_договір.pdf
29 листопада 2019 16:43
Витяг1.pdf
29 листопада 2019 16:43
Альфа банк.pdf
29 листопада 2019 16:43
Автор лист.pdf
29 листопада 2019 16:43
Philips СЕС.pdf
29 листопада 2019 16:43
Philips Декларація.pdf
29 листопада 2019 16:43
Genius.pdf
29 листопада 2019 16:43
Canon СЕС.pdf
29 листопада 2019 16:43
Canon 6030.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 08:44
Електронний підпис
29 листопада 2019 08:44
6. СЕРТИФІКАТИ.rar
29 листопада 2019 08:44
4 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.rar
29 листопада 2019 08:44
2 ПОВНОВАЖЕННЯ ПІДПИСАНТА.rar
29 листопада 2019 08:44
1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ.rar
29 листопада 2019 08:44
0.4 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
29 листопада 2019 08:44
0.3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 листопада 2019 08:44
0.2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
29 листопада 2019 08:44
0.1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 11:13
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:11
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 11:11
Витяг з ЄДР від оригінал.pdf
29 листопада 2019 11:11
Відомості про Учасника.pdf
29 листопада 2019 11:11
Порівняльна таблиця.pdf
29 листопада 2019 11:11
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 листопада 2019 11:11
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Боднар Геннадій Олександрович

ПП "Снік-Гал"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
Переможець 140 520,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
140 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 10:18
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 14:52
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 15:41
Договір.pdf укладений
19 грудня 2019 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до поданого листа
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 140 520,00
UAH