Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дивани та пуфи
Очікувана вартість
56 680,00 UAH
UA-2019-11-14-001567-c ● c1c3321c588c4381a7deef442dd08af6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський Палац дітей та юнацтва |
Код ЄДРПОУ: | 02141207 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Контактна особа: |
Ландіна Ірина Миколаївна +380442808492 kpdu_eks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 11:16 |
Очікувана вартість: | 56 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
дивани та пуфи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 10 календарних днів з дня підписання вказаного документу за умов наявності відповідних бюджетних асигнувань Замовника та в їх межах | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 16:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (20.11.2019).docx | |
20 листопада 2019 16:21 |
ДОДАТОК 2 до ТД 20.11.2019 (зі змінами).doc | |
20 листопада 2019 16:21 |
ДОДАТОК_1_ДО_ТД 20.11.2019.docx | |
20 листопада 2019 16:21 |
ТД 20.11.2019 (зі змінами).doc | |
14 листопада 2019 15:49 |
ДОДАТОК 2 до ТД 14.11.2019.doc | |
14 листопада 2019 15:49 |
ДОДАТОК_1_ДО_ТД 14.11.2019.docx | |
14 листопада 2019 15:49 |
ТД 14.11.2019.doc |
20 листопада 2019 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2019 16:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (20.11.2019).docx
|
|||
20 листопада 2019 16:21 |
ДОДАТОК 2 до ТД 20.11.2019 (зі змінами).doc
|
|||
20 листопада 2019 16:21 |
ДОДАТОК_1_ДО_ТД 20.11.2019.docx
|
|||
20 листопада 2019 16:21 |
ТД 20.11.2019 (зі змінами).doc
|
|||
14 листопада 2019 15:49 |
ДОДАТОК 2 до ТД 14.11.2019.doc
|
|||
14 листопада 2019 15:49 |
ДОДАТОК_1_ДО_ТД 14.11.2019.docx
|
|||
14 листопада 2019 15:49 |
ТД 14.11.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:22
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно приміток додатку 2 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати у значенні „або еквівалент”.
2. Згідно абзацу 1 зазначеного додатку Всі найменування товарів повинні поставлятися згідно технічних вимог, визначених в Таблиці №1 до цього додатку. Отже, учасник має право запропонувати згідно умов своєї тендерної пропозиції еквівалентне найменування товару визначеному згідно додатку 2 до тендерної документації за умов повної відповідності технічних характеристик такого еквіваленту вимогам тендерної документації. У п. 6.1. розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» частини «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник найменування номенклатурної одиниці товару вказує із зазначенням конкретної моделі товару, його виробника.
3. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, до оцінки приймається загальна вартість тендерної пропозиції учасника, з урахуванням всіх податків та зборів, що в залежності від статусу платника податків повинен сплатити відповідний учасник, та без вчинення тендерним комітетом будь-яких перерахунків вартості тендерної пропозиції учасника. В той же час, а ні тендерною документацією, а ні Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено будь-яких обмежень для участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців, що не є платниками ПДВ.
2. Згідно абзацу 1 зазначеного додатку Всі найменування товарів повинні поставлятися згідно технічних вимог, визначених в Таблиці №1 до цього додатку. Отже, учасник має право запропонувати згідно умов своєї тендерної пропозиції еквівалентне найменування товару визначеному згідно додатку 2 до тендерної документації за умов повної відповідності технічних характеристик такого еквіваленту вимогам тендерної документації. У п. 6.1. розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» частини «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник найменування номенклатурної одиниці товару вказує із зазначенням конкретної моделі товару, його виробника.
3. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, до оцінки приймається загальна вартість тендерної пропозиції учасника, з урахуванням всіх податків та зборів, що в залежності від статусу платника податків повинен сплатити відповідний учасник, та без вчинення тендерним комітетом будь-яких перерахунків вартості тендерної пропозиції учасника. В той же час, а ні тендерною документацією, а ні Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено будь-яких обмежень для участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців, що не є платниками ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-14-001567-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3386306118
Дата подання: 04 грудня 2019 18:05
Ну хоть бы постарались.
Ну хоть бы постарались. Пусть ответственное лицо перечитает причины дисквалификации... Можем предоставить Вам своего экономиста на пол ставки по совместительству. На самом деле, все понимаю. Завтра сделаю пару звонков и приму решение, что с Вами делать.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2019 14:57
Пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" |
43 710,00
UAH з ПДВ
|
43 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕХСЕРВІС ЛТД" |
56 440,00
UAH з ПДВ
|
56 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СНАЙТ ЛТД" |
56 680,00
UAH з ПДВ
|
56 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" #3386306118 |
Відхилено |
43 710,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 17:46
|
ТОВ "ІНТЕХСЕРВІС ЛТД" #24918903 |
Переможець |
56 440,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 12:11
|
підписаний договір | укладений |
16 грудня 2019 12:09
|