Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Примірники програмного забезпечення для віртуалізації робочих місць та серверів
Очікувана вартість
2 481 994,00 UAH
UA-2019-11-14-001552-c 2cb0017e27ed4cb39dab248a30c5cb31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Тетяна Миколаївна

380577253120 depreestr_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40214227
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан КонституціїЇ , будинок 7
Контактна особа: Ільченко Тетяна Миколаївна
380577253120
depreestr_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:35
Очікувана вартість: 2 481 994,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48780000-9: Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 штуки
Примірники програмного забезпечення для віртуалізації робочих місць та серверів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 48780000-9 — Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату по факту поставки на підставі видаткових накладних або акту приймання-передачі протягом 15-ти банківських днів на умовах 100% післяоплати з моменту надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України. У разі відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата вартості поставленого Програмного забезпечення здійснюється після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 17:04
21.11.2019 Перелік змін ТД 48780000-9.PDF
21 листопада 2019 17:04
ред.21.11.2019 48780000-9 Примірники ПЗ для віртуалізації (нова редакція).docx
18 листопада 2019 10:21
ред.14.11.2019 48780000-9 Примірники ПЗ для віртуалізації.docx
21 листопада 2019 17:04
21.11.2019 48780000-9 ТД (нова редакція) част.2.PDF
14 листопада 2019 15:58
14.11.2019 ТД_ПЗ 48780000-9 ч.2.PDF
21 листопада 2019 17:03
21.11.2019 48780000-9 ТД (нова редакція) част.1.PDF
14 листопада 2019 15:57
14.11.2019 ТД_ПЗ 48780000-9 ч.1.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерная документация
Дата подання: 15 листопада 2019 12:52
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:19
Шановний Замовник, чи є можливість надати тендернудокументацію у форматі Word. Дуже погана якість отсканованої, та наданої тендерної документації. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення розглянуто тендерним комітетом Замовника та прийняте рішення додатково розмістити тендерну документацію до закупівлі у форматі Word.
Технічне завдання.
Дата подання: 15 листопада 2019 14:08
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:28
Щановний Замовник, просимо Вас внести правки у технічне завдання, а самє: 1) В пункті вимог до програмного забезпечення вказано що програмне забезпечення повинно відповідати наступним вимогам: «Підтримувати ОС Win 2008/2012 R2 та більш нові версії ОС для розгортання інфраструктури.» Звертаемо увагу, що операційна система Win 2008 (Windows Server 2008) не підтримується поточною версією VMWare Horizon 7 та іншими виробниками, наприклад Citrix, для розгортання інфраструктури VDI. Крім того підтримка самої Windows Server 2008 завершується 14.01.2020. Просимо вилучити вимогу, або вказати версії ОС Windows Server не нижче 2012 2) У пункті вимог до програмного забезпечення вказано що «Рішення повинно підтримувати доступ до інфраструктури VDI з будь-якого розташування, по мережі або в автономному режимі, за допомогою різних платформ, включаючи (але не обмежуючись цим) настільні комп'ютери і мобільні пристрої.» Звертаемо уваги, що у VMware автономний режим роботи забезпечується рішенням Horizon FLEX, яке вже не доступне для продажу з 2018 року. Підтвердження за посиланнями: https://kb.vmware.com/s/article/56447 https://kb.vmware.com/s/article/2097619 Просимо вилучити вимогу 3) У пункті вимог до програмного забезпечення вказаний функціонал «Обов'язкова підтримка змін із збереженням параметрів комп'ютерів користувачів.» Просимо конкретизувати вимогу, а саме описати що мається на увазі під термінами “змін та параметрів комп'ютерів користувачів”? 4) У пункті вимог у вимогах до програмного забезпечення вимагається «Гіпервізор і рішення у віртуалізації робочих місць повинно бути від одного вендора для спрощення інтеграції між компонентами» Звертаємо увагу, що інтеграція між компонентами гіпервізору і віртуалізації робочих місць від різних виробників ПЗ досягається за рахунок використання рішень які є сумісними та підтримуються виробниками ПЗ. Таким чином, вимога не надає переваг, а лише звужує коло учасників до одного виробника – VMware, що не дає можливість надати пропозиції від лідерів рішень по віртуалізації робочих місць, наприклад компанії Citrix, Huawei FusionAccess та іншими. Просимо вилучити вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідаючи на Ваші запитання, хочемо зауважити, що судячи з інформації, яка доступна в загальному доступі у мережі Інтернет, на ринку віртуалізації робочих місць та серверів дуже багато виробників, кожний із яких має у своєму програмному забезпеченні необхідний функціонал.
Переходячи до відповідей на Ваші запитання та прохання:
1) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації до Програмного забезпечення VDI для 370 користувачів на базі системи віртуалізації, а саме «Підтримувати ОС Win 2008/2012 R2 для розгортання інфраструктури.». Мається на увазі, що пропоноване Учасниками програмне забезпечення повинно підтримувати ОС Windows Server версії 2008R2 та 2012R2 та більш нові версії ОС для розгортання інфраструктури. Для підвищення зрозумілості вимоги для всіх учасників закупівлі нами будуть внесені зміни до тендерної документації в порядку та строки, визначені чинним законодавством України.
2) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації «Рішення повинно підтримувати доступ до інфраструктури VDI з будь-якого розташування, по мережі або в автономному режимі, за допомогою різних платформ, включаючи (але не обмежуючись цим) настільні комп'ютери і мобільні пристрої». Ця вимога є важливою для нас, як Замовника, який вимагає від пропонованого Учасниками рішення по віртуалізації робочих столів уніфікованості, керованості та легкості використання та керування на різних пристроях. Дана технічна вимога не має посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та дає змогу Учасникам запропонувати реалізацію цього вбудованого функціоналу від виробників рішень віртуалізації робочих столів.
3) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації «Обов'язкова підтримка змін і збереження параметрів комп'ютерів користувачів з цими змінами для різних сеансів і пристроїв.». Ви у своєму запитанні не повністю сформулювали вимогу наведену у тендерній документації, а саме не вказали фразу з Додатку 1 до тендерної документації «з цими змінами для різних сеансів і пристроїв.» - саме це несе в собі головний зміст цієї вимоги. Пропоноване рішення з віртуалізації повинно бути уніфікованим, зручним для використання користувачами.
4) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації «Гіпервізор і рішення у віртуалізації робочих місць повинно бути від одного вендора для спрощення інтеграції між компонентами». Дана вимога ні яким чином не може звужувати кількість учасників, оскільки у багатьох виробників рішень по віртуалізації робочих місць наявна єдина платформа для реалізації комплексного рішення з віртуалізації робочих місць. Наприклад, виробник Citrix, до якого ви посилаєтесь, може працювати у своїй віртуальній інфраструктурі на базі гіпервізора XenServer (https://support.citrix.com/article/CTX131239)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Віннком Україна 2 419 854,40
UAH
2 096 700,00
UAH
Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 2 273 501,00
UAH
2 261 001,00
UAH
Документи
ТОВ "САЙНТІС" 2 481 022,80
UAH
2 481 022,80
UAH
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 13:42
Електронний підпис
09 грудня 2019 12:03
Довідка з ДПІ
09 грудня 2019 12:03
Довідка з МВС
28 листопада 2019 19:37
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:02
БГ.zip
28 листопада 2019 18:02
інші документи дод 4.pdf
28 листопада 2019 18:02
інші документи.pdf
28 листопада 2019 18:02
Заява учасника.pdf
28 листопада 2019 18:02
Технічні частина.pdf
28 листопада 2019 18:02
ст 17.pdf
28 листопада 2019 18:02
Кваліфікаційні критерії.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:45
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:42
інші документи.rar
29 листопада 2019 15:42
Гарантія 2692-19.zip
29 листопада 2019 15:42
Форма Заявка Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Віннком Україна

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ "САЙНТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Віннком Україна
#36942282
Переможець 2 096 700,00
UAH
06 грудня 2019 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Віннком Україна
#36942282
2 096 700,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 17:55
Дод.угода №2 від 05.03.2020.PDF зміни до договору
05 березня 2020 17:55
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 09:52
Дод.угода №1 від 20.01.2020.PDF зміни до договору
20 січня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 14:16
Договір №76 від 17.12.2019.PDF укладений
17 грудня 2019 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у розділ 12 Договору, у зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 10.1. Договору № 76 від 17.12.2019 р. та у зв’язку із перейменуванням Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни преамбули Договору та до розділу 12 Договору «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН» в частині зміни назви Замовника.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 096 700,00
UAH