Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Примірники програмного забезпечення для віртуалізації робочих місць та серверів
Очікувана вартість
2 481 994,00 UAH
UA-2019-11-14-001552-c ● 2cb0017e27ed4cb39dab248a30c5cb31
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40214227 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан КонституціїЇ , будинок 7 |
Контактна особа: |
Ільченко Тетяна Миколаївна 380577253120 depreestr_zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 2 481 994,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48780000-9: Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 штуки
Примірники програмного забезпечення для віртуалізації робочих місць та серверів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 48780000-9 — Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату по факту поставки на підставі видаткових накладних або акту приймання-передачі протягом 15-ти банківських днів на умовах 100% післяоплати з моменту надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України. У разі відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата вартості поставленого Програмного забезпечення здійснюється після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 17:04 |
21.11.2019 Перелік змін ТД 48780000-9.PDF | |
21 листопада 2019 17:04 |
ред.21.11.2019 48780000-9 Примірники ПЗ для віртуалізації (нова редакція).docx | |
21 листопада 2019 17:04 |
21.11.2019 48780000-9 ТД (нова редакція) част.2.PDF | |
21 листопада 2019 17:03 |
21.11.2019 48780000-9 ТД (нова редакція) част.1.PDF |
21 листопада 2019 17:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 листопада 2019 17:04 |
21.11.2019 Перелік змін ТД 48780000-9.PDF
|
||||||
21 листопада 2019 17:04 |
ред.21.11.2019 48780000-9 Примірники ПЗ для віртуалізації (нова редакція).docx
|
||||||
21 листопада 2019 17:04 |
21.11.2019 48780000-9 ТД (нова редакція) част.2.PDF
|
||||||
21 листопада 2019 17:03 |
21.11.2019 48780000-9 ТД (нова редакція) част.1.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерная документация
Дата подання: 15 листопада 2019 12:52
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:19
Шановний Замовник, чи є можливість надати тендернудокументацію у форматі Word. Дуже погана якість отсканованої, та наданої тендерної документації. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення розглянуто тендерним комітетом Замовника та прийняте рішення додатково розмістити тендерну документацію до закупівлі у форматі Word.
Технічне завдання.
Дата подання: 15 листопада 2019 14:08
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:28
Щановний Замовник, просимо Вас внести правки у технічне завдання, а самє:
1) В пункті вимог до програмного забезпечення вказано що програмне забезпечення повинно відповідати наступним вимогам: «Підтримувати ОС Win 2008/2012 R2 та більш нові версії ОС для розгортання інфраструктури.»
Звертаемо увагу, що операційна система Win 2008 (Windows Server 2008) не підтримується поточною версією VMWare Horizon 7 та іншими виробниками, наприклад Citrix, для розгортання інфраструктури VDI. Крім того підтримка самої Windows Server 2008 завершується 14.01.2020.
Просимо вилучити вимогу, або вказати версії ОС Windows Server не нижче 2012
2) У пункті вимог до програмного забезпечення вказано що «Рішення повинно підтримувати доступ до інфраструктури VDI з будь-якого розташування, по мережі або в автономному режимі, за допомогою різних платформ, включаючи (але не обмежуючись цим) настільні комп'ютери і мобільні пристрої.»
Звертаемо уваги, що у VMware автономний режим роботи забезпечується рішенням Horizon FLEX, яке вже не доступне для продажу з 2018 року. Підтвердження за посиланнями:
https://kb.vmware.com/s/article/56447
https://kb.vmware.com/s/article/2097619
Просимо вилучити вимогу
3) У пункті вимог до програмного забезпечення вказаний функціонал «Обов'язкова підтримка змін із збереженням параметрів комп'ютерів користувачів.» Просимо конкретизувати вимогу, а саме описати що мається на увазі під термінами “змін та параметрів комп'ютерів користувачів”?
4) У пункті вимог у вимогах до програмного забезпечення вимагається «Гіпервізор і рішення у віртуалізації робочих місць повинно бути від одного вендора для спрощення інтеграції між компонентами»
Звертаємо увагу, що інтеграція між компонентами гіпервізору і віртуалізації робочих місць від різних виробників ПЗ досягається за рахунок використання рішень які є сумісними та підтримуються виробниками ПЗ. Таким чином, вимога не надає переваг, а лише звужує коло учасників до одного виробника – VMware, що не дає можливість надати пропозиції від лідерів рішень по віртуалізації робочих місць, наприклад компанії Citrix, Huawei FusionAccess та іншими.
Просимо вилучити вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідаючи на Ваші запитання, хочемо зауважити, що судячи з інформації, яка доступна в загальному доступі у мережі Інтернет, на ринку віртуалізації робочих місць та серверів дуже багато виробників, кожний із яких має у своєму програмному забезпеченні необхідний функціонал.
Переходячи до відповідей на Ваші запитання та прохання:
1) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації до Програмного забезпечення VDI для 370 користувачів на базі системи віртуалізації, а саме «Підтримувати ОС Win 2008/2012 R2 для розгортання інфраструктури.». Мається на увазі, що пропоноване Учасниками програмне забезпечення повинно підтримувати ОС Windows Server версії 2008R2 та 2012R2 та більш нові версії ОС для розгортання інфраструктури. Для підвищення зрозумілості вимоги для всіх учасників закупівлі нами будуть внесені зміни до тендерної документації в порядку та строки, визначені чинним законодавством України.
2) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації «Рішення повинно підтримувати доступ до інфраструктури VDI з будь-якого розташування, по мережі або в автономному режимі, за допомогою різних платформ, включаючи (але не обмежуючись цим) настільні комп'ютери і мобільні пристрої». Ця вимога є важливою для нас, як Замовника, який вимагає від пропонованого Учасниками рішення по віртуалізації робочих столів уніфікованості, керованості та легкості використання та керування на різних пристроях. Дана технічна вимога не має посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та дає змогу Учасникам запропонувати реалізацію цього вбудованого функціоналу від виробників рішень віртуалізації робочих столів.
3) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації «Обов'язкова підтримка змін і збереження параметрів комп'ютерів користувачів з цими змінами для різних сеансів і пристроїв.». Ви у своєму запитанні не повністю сформулювали вимогу наведену у тендерній документації, а саме не вказали фразу з Додатку 1 до тендерної документації «з цими змінами для різних сеансів і пристроїв.» - саме це несе в собі головний зміст цієї вимоги. Пропоноване рішення з віртуалізації повинно бути уніфікованим, зручним для використання користувачами.
4) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації «Гіпервізор і рішення у віртуалізації робочих місць повинно бути від одного вендора для спрощення інтеграції між компонентами». Дана вимога ні яким чином не може звужувати кількість учасників, оскільки у багатьох виробників рішень по віртуалізації робочих місць наявна єдина платформа для реалізації комплексного рішення з віртуалізації робочих місць. Наприклад, виробник Citrix, до якого ви посилаєтесь, може працювати у своїй віртуальній інфраструктурі на базі гіпервізора XenServer (https://support.citrix.com/article/CTX131239)
Переходячи до відповідей на Ваші запитання та прохання:
1) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації до Програмного забезпечення VDI для 370 користувачів на базі системи віртуалізації, а саме «Підтримувати ОС Win 2008/2012 R2 для розгортання інфраструктури.». Мається на увазі, що пропоноване Учасниками програмне забезпечення повинно підтримувати ОС Windows Server версії 2008R2 та 2012R2 та більш нові версії ОС для розгортання інфраструктури. Для підвищення зрозумілості вимоги для всіх учасників закупівлі нами будуть внесені зміни до тендерної документації в порядку та строки, визначені чинним законодавством України.
2) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації «Рішення повинно підтримувати доступ до інфраструктури VDI з будь-якого розташування, по мережі або в автономному режимі, за допомогою різних платформ, включаючи (але не обмежуючись цим) настільні комп'ютери і мобільні пристрої». Ця вимога є важливою для нас, як Замовника, який вимагає від пропонованого Учасниками рішення по віртуалізації робочих столів уніфікованості, керованості та легкості використання та керування на різних пристроях. Дана технічна вимога не має посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та дає змогу Учасникам запропонувати реалізацію цього вбудованого функціоналу від виробників рішень віртуалізації робочих столів.
3) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації «Обов'язкова підтримка змін і збереження параметрів комп'ютерів користувачів з цими змінами для різних сеансів і пристроїв.». Ви у своєму запитанні не повністю сформулювали вимогу наведену у тендерній документації, а саме не вказали фразу з Додатку 1 до тендерної документації «з цими змінами для різних сеансів і пристроїв.» - саме це несе в собі головний зміст цієї вимоги. Пропоноване рішення з віртуалізації повинно бути уніфікованим, зручним для використання користувачами.
4) Стосовно Вашого питання про вимогу, яка викладена в Додатку 1 до тендерної документації «Гіпервізор і рішення у віртуалізації робочих місць повинно бути від одного вендора для спрощення інтеграції між компонентами». Дана вимога ні яким чином не може звужувати кількість учасників, оскільки у багатьох виробників рішень по віртуалізації робочих місць наявна єдина платформа для реалізації комплексного рішення з віртуалізації робочих місць. Наприклад, виробник Citrix, до якого ви посилаєтесь, може працювати у своїй віртуальній інфраструктурі на базі гіпервізора XenServer (https://support.citrix.com/article/CTX131239)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Віннком Україна |
2 419 854,40
UAH
|
2 096 700,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" |
2 273 501,00
UAH
|
2 261 001,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "САЙНТІС" |
2 481 022,80
UAH
|
2 481 022,80
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Віннком Україна #36942282 |
Переможець |
2 096 700,00
UAH
|
06 грудня 2019 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2020 17:55
|
Дод.угода №2 від 05.03.2020.PDF | зміни до договору |
05 березня 2020 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2020 09:52
|
Дод.угода №1 від 20.01.2020.PDF | зміни до договору |
20 січня 2020 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 14:16
|
Договір №76 від 17.12.2019.PDF | укладений |
17 грудня 2019 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у розділ 12 Договору, у зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 10.1. Договору № 76 від 17.12.2019 р. та у зв’язку із перейменуванням Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни преамбули Договору та до розділу 12 Договору «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН» в частині зміни назви Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |