Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для дітей з особливими потребами
Очікувана вартість
277 727,00 UAH
UA-2019-11-14-001500-b 60fa1eafdc5548f8bcfcc8f0fab28400
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Мартинова

+380500702479 zdpl2015@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Західно-Донбаський професійний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02541355
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Промислова, 11
Контактна особа: Анна Мартинова
+380500702479
zdpl2015@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:50
Очікувана вартість: 277 727,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 388,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Ноутбуки для дітей з особливими потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул, Дніпровська, 571
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 29 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 13:32
договор комп обл.docx
14 листопада 2019 13:32
тендер комп обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 14 листопада 2019 17:13
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:47
Шановний Замовник! 1) З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2) Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч.4 ст. 28 З.У. "Про публічні закупівлі" строк розгляду замовником тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів. Якщо замовник самостійно буде звертатися до представництва за підтвердженням, він не зможе вчасно розглядати тендерні пропозиції. Замовнику потрібні поставка товару і введення в експлуатацію.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:22
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком № 5 тендерної документації назв торгових марок або моделей не передбачено, обов'язкове дотримання технічних вимог предмета закупівлі. Фізичних осіб-підприємців до участі в закупівлі длпускаємо. Ціну розглядатимемо як остаточну. Додатком № 1 тендерної документації передбачено якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається ціна без ПДВ.
Документація
Дата подання: 16 листопада 2019 17:30
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:51
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Замовнику потрібні поставка товару і введення в експлуатацію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 270 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 275 400,00
UAH з ПДВ
275 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2019 16:49
ДФС 29.11.zip
08 грудня 2019 16:49
МВС 04.12.zip
29 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
29 листопада 2019 13:28
Гарантійний лист на товар.pdf
29 листопада 2019 13:28
AEPCertificate.pdf
29 листопада 2019 13:28
Сертифікат Lenovo IdeaPad.rar
29 листопада 2019 13:28
Сертификат - Diawest Corp..pdf
29 листопада 2019 13:28
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
29 листопада 2019 13:28
Істотні умови договору.pdf
29 листопада 2019 13:28
ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 270 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 10:49
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:57
5.jpeg укладений
17 грудня 2019 09:56
4.jpeg укладений
17 грудня 2019 09:56
2.jpeg укладений
17 грудня 2019 09:56
3.jpeg укладений
17 грудня 2019 09:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 270 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 000,00 UAH)