Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тени електричні в асортименті
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001475-b ● 58ed7a21e0f64a0288b9593e4384f623
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління |
Код ЄДРПОУ: | 03328310 |
Вебсайт: | http://ttu.zt.ua |
Місцезнаходження: | 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Вітрука,11 |
Контактна особа: |
Затолюк Віктор Борисович +380933426774 vidd_snab_zttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 13:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 13:30 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 43 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 шт
Тени електричні в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Власні кошти підприємства | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 13:26 |
проект договору.odt | |
14 листопада 2019 13:26 |
Оголошення.odt |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:22
Дата відповіді: 18 листопада 2019 09:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Щодо першого питання: повідомляємо Вам, що жодної торгової марки нами не зазначено, зазначено лише вид самого товару.Тому, марка товару може бути різна, головне щоб товар був якісний та відповідав вимогам Замовник.Просимо Вас уважно ознайомлюватись з документацією Замовника.
2.Щодо другого питання: хочемо зауважити Вам, щоб ви уважно читали наші вимоги.Замовник надає Додаток 2 згідно яким має формуватись пропозиція, і там чітко вказано що Учасник має зазначити найменування та виробника.
3.Щодо третього питання: Згідно положень роз’яснення Мінекономрозвитку найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників.Отже, проаналізувавши положення даної позиції Уповноваженого органу щодо питання участі постачальників, які не є платниками податку на додану вартість, можна зробити висновок, що тендерний комітет замовника не може оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері державних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші.Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то замовник акцептує дану пропозицію.
2.Щодо другого питання: хочемо зауважити Вам, щоб ви уважно читали наші вимоги.Замовник надає Додаток 2 згідно яким має формуватись пропозиція, і там чітко вказано що Учасник має зазначити найменування та виробника.
3.Щодо третього питання: Згідно положень роз’яснення Мінекономрозвитку найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників.Отже, проаналізувавши положення даної позиції Уповноваженого органу щодо питання участі постачальників, які не є платниками податку на додану вартість, можна зробити висновок, що тендерний комітет замовника не може оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері державних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші.Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то замовник акцептує дану пропозицію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СЛУЦЬКА КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА" #2932712062 |
Переможець |
23 760,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 11:25
|
Підписаний договір | укладений |
03 грудня 2019 11:20
|