Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор Komatsu PC210LC-7K або аналог
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001429-b b798ad6a824c4b7284947290d761e5ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Савчук

+380326542392 zol.yvg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Золочівське управління водного господарства
Код ЄДРПОУ: 22420694
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., Золочівський р-н, м. Золочів, вул. Закарпатська, 1
Контактна особа: Ігор Савчук
+380326542392
zol.yvg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:55
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Екскаватор Komatsu PC210LC-7K або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, м. Золочів, вул. Закарпатська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється за кошти державного бюджету з фонду розвитку водного господарства. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 19:20
Технічне завдання остання редакція 21.11.docx
21 листопада 2019 19:20
ВТ Екскаватор нова редакція 21.11..doc
21 листопада 2019 19:20
Проект договору зміни 21.11..docx
21 листопада 2019 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 19:20
Технічне завдання остання редакція 21.11.docx
14 листопада 2019 13:16
Технічне завдання нова редакція.docx
21 листопада 2019 19:20
ВТ Екскаватор нова редакція 21.11..doc
14 листопада 2019 13:16
ВТ Екскаватор.doc
21 листопада 2019 19:20
Проект договору зміни 21.11..docx
14 листопада 2019 13:16
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 19 листопада 2019 15:10
Дата відповіді: 21 листопада 2019 19:26
ВИМОГА (в порядку ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі») В системі публічних закупівель Prozorro товариство ознайомилось з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару по предмету «ДК 021:2015 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка») (Екскаватор Komatsu PC210LC-7K або аналог)». Проаналізувавши зміст вимог ТД, вважаю, що наявні підстави для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, усунення дискримінаційних вимог, обґрунтуванням чого є наступне. 1. Згідно п.4.4. Інструкції ТД визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – «До кінця грудня 2019 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань». Разом з тим, проект договору, що є невід’ємною частиною ТД в п.5.1. визначає строк (термін) поставки (передачі) товару в 3-х денний термін оплати замовлення, що суперечить положенням Інструкції. В Додатку 2 технічні вимоги до ТД передбачено строк поставки товару «Протягом 30 (тридцяти) робочих днів від дати укладання Договору до 31.12.2019». Таким чином, різні положення документів ТД визначають різні строки та умови поставки товару, що є підставами для надання замовником роз’яснень та приведення умов ТД у відповідність для однозначного розуміння. 2. Згідно розділу ІІІ Інструкції передбачено вимоги щодо подання пропозицій для участі в закупівлі для юридичних осіб та для фізичних осіб-підприємців. При цьому положення ТД не містять застережень щодо можливості прийняття участі в закупівлі учасниками, які не володіють статусом суб’єкта господарювання у вигляді юридичної особи або підприємця. При цьому ряд вимог замовника передбачають надання учасником документів, які можуть мати виключно юридичні особи або підприємці. Дані обставини підлягають роз’ясненню зі сторони замовника щодо можливості як такої та правових підстав участі у закупівлі учасниками, які не володіють статусом суб’єкта господарювання. 3. Згідно п.4. ТД передбачено, що учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. При цьому замовником не конкретизовано про який саме дозвіл або ліцензію на провадження виду господарської діяльності розуміється та вимагається від учасників. 4. На титульній сторінці закупівлі передбачено застосування нецінових критеріїв, а саме наявність власного товару, що є предметом закупівлі, та застосування коефіцієнту приведення ціни. Вимогу надання підтвердження наявності власного товару вважаємо дискримінаційною та антиконкурентною. Також у пункті 5 тендерної документації вказано, що єдиним критерієм оцінки є лише ціна тендерної пропозиції. 5. Предмет закупівлі є ідентичним з предметом закупівлі, що вже оголошена замовником (UA-2019-09-30-001393-b). Не зважаючи на рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України № 16474-р/пк-пз від 12.11.2019, замовником оголошено повторну та ідентичну за своїм предметом закупівлю (без прийняття вмотивованого рішення по попередній закупівлі). Вказане є підставами для роз’яснення зі сторони замовника чи оголошена закупівля є ідентичною за своїм предметом із іншою закупівлею замовника (UA-2019-09-30-001393-b). У випадку ідентичності даних закупівель та відсутності вмотивованого рішення замовника щодо відміни закупівлі (UA-2019-09-30-001393-b), наявні підстави для відміни саме закупівлі UA-2019-11-14-001429-b. Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вимог ст.5 вказаного Закону передбачено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право на отримання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Враховуючи викладене, прошу: 1. Надати роз’яснення щодо умов тендерної документації та усунути суперечності в умовах, а саме: - щодо строків поставки товару та його оплати; - щодо можливості участі в закупівлі особою без наявності статусу суб’єкта господарювання; - роз’яснити який саме дозвіл або ліцензію на провадження виду господарської діяльності, з огляду на предмет закупівлі, розуміється замовником та вимагається від учасників; - щодо критерію оцінки тендерної пропозиції; - чи є предмет закупівлі ідентичним з предметом закупівлі, що оголошена замовником (UA-2019-09-30-001393-b). 2. Внести зміни до тендерної документації шляхом оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог чинного законодавства України шляхом приведення її умов у відповідність, а саме виключити нецінові критерії оцінки тендерної документації. 3. Внести зміни до тендерної документації шляхом оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог чинного законодавства України шляхом приведення її умов у відповідність; у випадку ідентичності предмету закупівлі із закупівлею UA-2019-09-30-001393-b, відмінити закупівлю UA-2019-11-14-001429-b.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником враховано Ваші вимоги та внесено зміни до Тендерної документації.
Повідомляємо, що у закупівлі UA-2019-09-30-001393-b відхилено всіх учасників закупівлі та вона автоматично перейде в статус "торги не відбулися" після 10 календарних днів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-001429-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Спецкомунтех, Код ЄДРПОУ:41898871
Дата подання: 19 листопада 2019 15:09
Вимога усунення порушень
Вимога замовнику усунути порушення
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2019 19:27
Внесено зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-14-001429-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Спецкомунтех, Код ЄДРПОУ:41898871
Дата подання: 13 грудня 2019 17:05
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Просимо прийняти скаргу до розгляду.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 грудня 2019 22:04
рішення від 17.12.2019 № 18716.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 22:03
рішення про перенесення розгляду скарги № 214.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 22:38
рішення від 09.01.2020 № 345.pdf
Дата публікації: 13 січня 2020 20:37

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 17:05
скарга золочів.pdf
13 грудня 2019 17:05
платіжне доручення.pdf
09 січня 2020 08:47
пояснення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спецкомунтех 1 480 000,00
UAH з ПДВ
1 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЕАНДА" 1 485 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АНДРУЩАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ" 1 492 500,00
UAH з ПДВ
1 492 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 16:49
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:47
відгук.pdf
28 листопада 2019 08:52
Електронний підпис
28 листопада 2019 08:35
цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 08:35
технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 08:35
Статут.pdf
28 листопада 2019 08:35
протокол зборів.pdf
28 листопада 2019 08:35
проект договору.pdf
28 листопада 2019 08:35
погодження з договором.pdf
28 листопада 2019 08:35
персональні дані.pdf
28 листопада 2019 08:35
паспорт.pdf
28 листопада 2019 08:34
наказ призначення.pdf
28 листопада 2019 08:34
інд код.pdf
28 листопада 2019 08:34
захист довкілля.pdf
28 листопада 2019 08:34
додаток 2.pdf
28 листопада 2019 08:34
додаток 1_3.pdf
28 листопада 2019 08:34
додаток 1_2.pdf
28 листопада 2019 08:34
додаток 1_1.pdf
28 листопада 2019 08:34
договір.pdf
28 листопада 2019 08:34
довідка 4.pdf
28 листопада 2019 08:34
довідка 3.pdf
28 листопада 2019 08:34
довідка 2.pdf
28 листопада 2019 08:34
довідка 1.pdf
28 листопада 2019 08:34
гарантія санкції.pdf
28 листопада 2019 08:34
відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 08:34
витяг ПДВ.pdf
28 листопада 2019 08:34
витяг ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 08:34
видаткова.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 13:20
Електронний підпис
07 грудня 2019 13:20
Довідка з МВС.pdf
07 грудня 2019 13:20
Довідка з ДФС.pdf
29 листопада 2019 16:03
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:02
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 16:02
ТЧ.pdf
29 листопада 2019 16:02
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 16:02
КК.pdf
29 листопада 2019 16:02
ІД.pdf
29 листопада 2019 16:02
ВПВ17.pdf
29 листопада 2019 16:02
2.1. Лист-відгук.pdf
29 листопада 2019 16:02
2. Аналогічний договір.pdf
29 листопада 2019 16:02
1.1. Лист-відгук.pdf
29 листопада 2019 16:02
1. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:43
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 16:43
Установчі документи.pdf
29 листопада 2019 16:43
Технічні вимоги.pdf
29 листопада 2019 16:43
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 16:43
Довідки та листи -гарантії.pdf
29 листопада 2019 16:43
Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спецкомунтех

ТОВ "АЛЕАНДА"

ФОП "АНДРУЩАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Спецкомунтех
#41898871
Відхилено 1 199 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:23
ТОВ "АЛЕАНДА"
#38701862
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 11:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

03 грудня 2019 11:23
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:19
jpg2pdf.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АЛЕАНДА" #38701862

№ рішення у справі

60/38-р/к

Дата рішення у справі

25.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЕАНДА"
#38701862
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 10:05
Договір 2..pdf укладений
22 січня 2020 10:03