Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне, код за ДК 021:2015 - 30190000-7 (канцтовари).
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001426-c 85712382eeec456d91fc7fa5358e7f55
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Головко Олександр Олексійович

380444188888 ubaz-orda@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445400
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Головко Олександр Олексійович
380444188888
ubaz-orda@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Технічні та якісні вимоги викладені в додатку 1 Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
616 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне, код за ДК 021:2015 - 30190000-7 (канцтовари).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, Київська область, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться після його постачання шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дати переходу права власності на товар до Замовника за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 15:24
ОГОЛОШЕННЯ канцтовари-2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! 1. Вся інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, зазначена в оголошенні та додатках до нього. 2.Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників після проведення аукціону здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 13 000,00
UAH з ПДВ
13 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 09:42
Електронний підпис
19 листопада 2019 09:39
Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2019 09:39
Лист-відгук.pdf
19 листопада 2019 09:39
Лист-відгук ФОП.pdf
19 листопада 2019 09:39
Договір.pdf
19 листопада 2019 09:39
Договір №178 від 07.08.2018 р..pdf
19 листопада 2019 09:39
Договір №144.pdf
19 листопада 2019 09:39
Лист - згода.pdf
19 листопада 2019 09:39
Комерційна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 09:39
Довідка.pdf
19 листопада 2019 09:39
Довідка про виконання.pdf
19 листопада 2019 09:39
Довідка працівники.pdf
19 листопада 2019 09:39
Довідка обладнання.pdf
19 листопада 2019 09:39
Паспорт і код згідно.pdf
19 листопада 2019 09:39
Лист -згода з.pdf
19 листопада 2019 09:39
згода з умовами договору.pdf
19 листопада 2019 09:39
Довідка на підписання.pdf
19 листопада 2019 09:39
Довідка ліцензіі.jpeg
19 листопада 2019 09:39
Довідка захист довкілля.pdf
19 листопада 2019 09:39
Довідка з банку.pdf
19 листопада 2019 09:39
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3363203857
Відхилено 13 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:39

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій