Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне, код за ДК 021:2015 - 30190000-7 (канцтовари).
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001426-c ● 85712382eeec456d91fc7fa5358e7f55
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445400 |
Вебсайт: | http://obolon.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16 |
Контактна особа: |
Головко Олександр Олексійович 380444188888 ubaz-orda@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 17 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Технічні та якісні вимоги викладені в додатку 1 Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
616 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне, код за ДК 021:2015 - 30190000-7 (канцтовари).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04205, Україна, Київська область, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
—
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться після його постачання шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дати переходу права власності на товар до Замовника за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 15:24 |
ОГОЛОШЕННЯ канцтовари-2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 15 листопада 2019 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! 1. Вся інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, зазначена в оголошенні та додатках до нього. 2.Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників після проведення аукціону здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" #3363203857 |
Відхилено |
13 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 16:39
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій