Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція (модернізація) Великоцепцевицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул.Лесі Українки, 120 в с. Великі Цепцевичі Володимирецького району Рівненської області (влаштування санвузлів)»
Очікувана вартість
2 198 994,00 UAH
UA-2019-11-14-001319-b ● ba41dfbdddc34ff39b61b3942593739e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Великоцепцевицька загальоосвітня школа І-ІІІ ступенів Володимирецької районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 22567960 |
Місцезнаходження: | 34341, Україна , Рівненська обл., Великі Цепцевичі, 120, вул. Лесі Українки, с. Великі Цепцевичі, Володимирецького району, Рівненської області |
Контактна особа: |
Ярута Олександр Володимирович +380967692775 cheep-school@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 2 198 994,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 219,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція (модернізація) Великоцепцевицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул.Лесі Українки, 120 в с. Великі Цепцевичі Володимирецького району Рівненської області (влаштування санвузлів)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34341, Україна, Рівненська область, с. Великі Цепцевичі, вул.Лесі Українки, 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | здійснення попередньої оплати за кошти місцевих бюджетів | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | подальші платежі за виконані роботи за кошти місцевих бюджетів | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 12:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 12:49 |
ТД_кап_рем_проект.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-14-001319-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Західметал, Код ЄДРПОУ:32646801
Дата подання: 05 грудня 2019 11:03
Не дотримання вимог тендерної документації
Шановнйи тендерний комітет.
Враховуючи те, що 04.12.2019 року було прийнято рішення щодо наміру укласти договір з ПП "Досвід Буд" по даній закупівлі, хочемо уточнити деякі моменти. Згідно вимог Тендерної документації, затвердженої 14.11.2019 року, відповідно до п. 3.5.6 розділу ІІІ, учасник має надати оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. У вище зазначеного учасника в переліку наданих документів даного документа немає і розяснення щодо відсутності дозволів немає. Також згідно п 3.6.3 розділу ІІІ, учасник на протязі одного робочого дня повинен додатково подати договірну ціну та підсумкову відомість ресурсів відповідно до поданої ним кінцевої ціни. Як видно з документів, що загружалися ПП "Досвід Буд" надав їх 03.12.2019 року, проте на розгляді Підприємство перебувало у статусі "На розгляді" з 02.12.2019 року, чим порушив строки передбачені Тендерною документацією. Відповідно до ст 30 ч 3 ЗУ "Про пубічні закупівлі", просимо надати розяснення щодо даних питань. Оскільки Ваше рішення про намір укласти договір з даним учасником являється дискримінацією учасників. У випадку невияснення даної ситуації будемо змушені оскаржувати прийняте вами рішення у відповідні органи.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи те, що 04.12.2019 року було прийнято рішення щодо наміру укласти договір з ПП "Досвід Буд" по даній закупівлі, хочемо уточнити деякі моменти. Згідно вимог Тендерної документації, затвердженої 14.11.2019 року, відповідно до п. 3.5.6 розділу ІІІ, учасник має надати оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. У вище зазначеного учасника в переліку наданих документів даного документа немає і розяснення щодо відсутності дозволів немає. Також згідно п 3.6.3 розділу ІІІ, учасник на протязі одного робочого дня повинен додатково подати договірну ціну та підсумкову відомість ресурсів відповідно до поданої ним кінцевої ціни. Як видно з документів, що загружалися ПП "Досвід Буд" надав їх 03.12.2019 року, проте на розгляді Підприємство перебувало у статусі "На розгляді" з 02.12.2019 року, чим порушив строки передбачені Тендерною документацією. Відповідно до ст 30 ч 3 ЗУ "Про пубічні закупівлі", просимо надати розяснення щодо даних питань. Оскільки Ваше рішення про намір укласти договір з даним учасником являється дискримінацією учасників. У випадку невияснення даної ситуації будемо змушені оскаржувати прийняте вами рішення у відповідні органи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2019 11:27
1. Тендерним комітетом Вашу вимогу щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
Доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Разом з тим, Згідно п. 21. Порядку, Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Тобто, на момент подання тендерної пропозиції в учасника може і не бути вищевказаних декларацій, так як не відомо чи учасник буде виконувати роботи по «Реконструкція (модернізація) Великоцепцевицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул.Лесі Українки, 120 в с. Великі Цепцевичі Володимирецького району Рівненської області (влаштування санвузлів)» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт).
Згідно п. 3.5.12. ТД, документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, відповідно п.3.5.6 ТД, у разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Роботи які зазначаються скаржником у вимозі становлять менше 20 % відсотків від запропонованої кінцевої суми тендерної пропозиції, тобто надавати в складі пропозиції документи про залучення субпідрядної організації з відповідними дозвільними документами на право здійснення господарської діяльності немає необхідності.
Відповідно розділу 5 п.3.7.2 У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників).
Учасником надано довідку у довільній формі про те, що ним не буде залучатися субпідрядна організація з вартістю робіт 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю, а також надано копію ліцензії на право ведення господарської діяльності з будівництва об»єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об»єктів з середніми та значними наслідками чим повністю виконано вимогу тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати в складі пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволу відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
2. Згідно п. 3.6.3. ТД Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші):
- договірну ціну;
- підсумкову відомість ресурсів.
Відповідно до ст. 253 ЦКУ Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Враховуючи вищевикладене, завантаження вищевказаних документів 03 грудня 2019 року, тобто на наступний день з дня розкриття тендерних пропозицій - 02 грудня 2019 року, цілком відповідає п. 3.6.3. Тендерної документації.
Доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Разом з тим, Згідно п. 21. Порядку, Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Тобто, на момент подання тендерної пропозиції в учасника може і не бути вищевказаних декларацій, так як не відомо чи учасник буде виконувати роботи по «Реконструкція (модернізація) Великоцепцевицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул.Лесі Українки, 120 в с. Великі Цепцевичі Володимирецького району Рівненської області (влаштування санвузлів)» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт).
Згідно п. 3.5.12. ТД, документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, відповідно п.3.5.6 ТД, у разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Роботи які зазначаються скаржником у вимозі становлять менше 20 % відсотків від запропонованої кінцевої суми тендерної пропозиції, тобто надавати в складі пропозиції документи про залучення субпідрядної організації з відповідними дозвільними документами на право здійснення господарської діяльності немає необхідності.
Відповідно розділу 5 п.3.7.2 У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників).
Учасником надано довідку у довільній формі про те, що ним не буде залучатися субпідрядна організація з вартістю робіт 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю, а також надано копію ліцензії на право ведення господарської діяльності з будівництва об»єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об»єктів з середніми та значними наслідками чим повністю виконано вимогу тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати в складі пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволу відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
2. Згідно п. 3.6.3. ТД Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші):
- договірну ціну;
- підсумкову відомість ресурсів.
Відповідно до ст. 253 ЦКУ Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Враховуючи вищевикладене, завантаження вищевказаних документів 03 грудня 2019 року, тобто на наступний день з дня розкриття тендерних пропозицій - 02 грудня 2019 року, цілком відповідає п. 3.6.3. Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Досвід-Буд |
1 680 200,00
UAH з ПДВ
|
1 594 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК"ЗахідБудГарант" |
1 996 193,64
UAH з ПДВ
|
1 595 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Західметал |
1 709 717,00
UAH з ПДВ
|
1 709 717,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Досвід-Буд #35665963 |
Переможець |
1 594 500,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 20:42
|
ДУ 30.12.2020.zip | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 15:35
|
Договір з додатками | укладений |
18 грудня 2019 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |