Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер ноутбук для реалізації заходів, спрямованих на підвищення якості освіти
Очікувана вартість
81 248,00 UAH
UA-2019-11-14-001310-c e80f497add9641d4952439b36f56d754
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івченко Володимир Іванович

+380463321897 ichniaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти Ічнянської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 42016568
Місцезнаходження: 16703, Україна , Чернігівська обл., місто Ічня, вулиця Героїв Майдану, 6
Контактна особа: Івченко Володимир Іванович
+380463321897
ichniaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:46
Очікувана вартість: 81 248,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Персональний комп’ютер ноутбук для реалізації заходів, спрямованих на підвищення якості освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16703, Україна, Чернігівська область, м. Ічня, вул. Героїв Майдану, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти Пiсляоплата 10 Робочі 90
Поставка товару місцевий бюджет Ічнянської міської ради Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 14:56
тендерна документація ноутбуки (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:14
Дата відповіді: 15 листопада 2019 15:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно пункта запитання: «- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?»
Відповідно до тендерної документації до даної закупівлі зокрема розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» де висвітлено наступне: «…У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»» в відповідності до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно пункта запитання: «-Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі»
Відповідно до інформації опублікованій в п. 2.1Додатку 4 тендерної документації до даного оголошення про закупівлю чітко вказано, що учасник обов’язково повинен надати Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.
Стосовно пункта запитання: «- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?»
Відповідно до визначення учасника зазначеного в Законі України «Про публічні закупівлі» відповідно до якого складена тендерна документація до даного оголошення, учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись відповідно до п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до даного оголошення закупівлі Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ]. Оцінку тендерних пропозицій електронна система закупівель проводить автоматично шляхом застосування електронного аукціону, що відповідає умовам поставленим в ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" 79 800,00
UAH з ПДВ
79 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Штурма Сергій Вікторович 81 200,00
UAH з ПДВ
81 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 10:30
Електронний підпис
04 грудня 2019 10:28
Довідка ст. 17.pdf
04 грудня 2019 10:28
Dovidka_підпис.pdf.p7s
04 грудня 2019 10:28
Dovidka_МВС.pdf
29 листопада 2019 19:44
Електронний підпис
29 листопада 2019 19:43
28. Сертиф. МТІ_партнерство.pdf
29 листопада 2019 19:43
26. Авторизація Леново.pdf
29 листопада 2019 19:43
24. Проект договору.pdf
29 листопада 2019 19:43
22. Моза гриф ЮА.pdf
29 листопада 2019 19:43
19. Лист - Довкілля.pdf
29 листопада 2019 19:43
17. інструкція Леново.pdf
29 листопада 2019 19:43
16. Згода на ОПД Рогоза В.В..pdf
29 листопада 2019 19:43
9. ГЛ- зразок.pdf
29 листопада 2019 19:43
8. ГЛ- загальний.pdf
29 листопада 2019 19:43
7. ГЛ- 12 місяців..pdf
29 листопада 2019 19:43
5. Таблиця відповідності.pdf
29 листопада 2019 19:43
4. v130-15 ikb відповідність.pdf
29 листопада 2019 19:43
3. Гриф МОН мозабук.pdf
29 листопада 2019 19:43
2. Лист ст. 17.pdf
29 листопада 2019 19:43
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 17:39
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:38
3. ГЛ - 12 місяців (1).pdf
29 листопада 2019 17:38
4. Довідка - погодженння (1).pdf
29 листопада 2019 17:38
5. Довідка ст. 17_ (1).pdf
29 листопада 2019 17:38
1. Цінова пропозиція (1).pdf
29 листопада 2019 17:38
6. Довкілля (1).pdf
29 листопада 2019 17:38
10. Сетрифікати. (1).pdf
29 листопада 2019 17:38
8. КВАЛІФІКАЦІЯ (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"

ФОП Штурма Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
Переможець 79 800,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
79 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 18:01
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:15
договір укладений
16 грудня 2019 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 79 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 300,00 UAH)