Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 26200529 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 31-Б |
Контактна особа: |
Блізнюкова Анна Анатоліївна +380445234014 a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 3 273 995,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 369,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 98000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | власні кошти | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 15:57 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція цінова ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
25 листопада 2019 15:55 |
перелік ЗТД -1.doc | |
25 листопада 2019 15:55 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція цінова НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
25 листопада 2019 15:55 |
ТД Поточний ремонт Г Сталінграда 64 65 ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
14 листопада 2019 14:33 |
Витяг 59.pdf | |
14 листопада 2019 14:33 |
Додаток 4 до ТД - Досвід аналогічні договори.docx | |
14 листопада 2019 14:33 |
Додаток 3 до ТД - Проект договору.pdf | |
14 листопада 2019 14:33 |
Додаток 3 до ТД - Проект договору.doc | |
14 листопада 2019 14:33 |
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги.pdf |
25 листопада 2019 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 листопада 2019 15:57 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція цінова ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
||||||
25 листопада 2019 15:55 |
перелік ЗТД -1.doc
|
||||||
25 листопада 2019 15:55 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція цінова НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
25 листопада 2019 15:55 |
ТД Поточний ремонт Г Сталінграда 64 65 ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
||||||
14 листопада 2019 14:33 |
Витяг 59.pdf
|
||||||
14 листопада 2019 14:33 |
Додаток 4 до ТД - Досвід аналогічні договори.docx
|
||||||
14 листопада 2019 14:33 |
Додаток 3 до ТД - Проект договору.pdf
|
||||||
14 листопада 2019 14:33 |
Додаток 3 до ТД - Проект договору.doc
|
||||||
14 листопада 2019 14:33 |
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Матеріали та устаткування, які будуть використовуватись при наданні послуг, повинні відповідати специфікації матеріалів та устаткування (або їх еквівалентів, не гіршої якості), які зазначені в дефектних актах № 1-4 та Відомості ресурсів. Всі матеріали повинні бути новими (не бути такими, що вживалися чи експлуатувалися).
Вимоги про усунення порушення
Згідно з пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 зі змінами та доповненнями (далі - Порядок) передбачено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Подати декларацію з охорони праці роботодавець зобов'язаний не пізніше ніж за 5 р.д. до моменту початку виконання робіт та/або експлуатації машин і механізмів підвищеної небезпеки.Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р. передбачено бланк декларації відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці містить графу «місце виконання робіт підвищеної небезпеки та / або експлуатації (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Таким чином територією дії декларації слід вважати місце виконання робіт і експлуатації механізмів. Отже, декларація відповідності видається на кожне місце виконання робіт окремо, не пізніше ніж за 5 робочих днів до початку виконання робіт.
Не зрозуміло, з якою метою Замовник вимагає надання Декларації у тендерній пропозиції учасника. Адже, немає впевненості, що той чи інший учасник стане переможцем закупівлі. Тому, доцільно буде поставити вимогу, що переможець надасть замовнику Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази до моменту підписання договору.
Перелік робіт до тендерної документації передбачає виконання спектру робіт, які необхідно виконати на об’єкті. А саме: демонтажні роботи, загальнобудівельні роботи, опалення, водопостачання та каналізація. Частина робіт виконується на висоті більше ніж 1.3 метра.
Тому при формуванні вимог до тендерної документації враховано підбір учасників, які мають досвід та декларацію що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Згідно закону України «Про охорону праці» ст.21
«…Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці.
Що стосується вимоги Замовника до переможця отримання декларації після проведення тендеру.
Замовник немає гарантій щодо виконання зобов’язань переможцем на отримання декларації, що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці. Так як переможець може отримати рішення про відмову у видачі дозволу.
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 не містить жодних обмежень стосовно банку, який у встановленому порядку отримав ліцензію на здійснення банківської діяльності, не містить вимог про те, чи повинен банк входити у ТОП-20 банків України.
Аналогічних вимог не містить і Закон України "Про публічні закупівлі".
Зокрема, як свідчить практика розгляду скарг АМКУ, будь-які обмеження, встановлені Замовником у Тендерній документації стосовно банківських гарантій, є дискримінаційними. Зверніть увагу на Рішення № 2655-р/пк-пз від 11.03.2019 року.
Підсумовуючи вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації, скасувавши дискримінаційну вимогу стосовно банківської гарантії - первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків.
закупівель товарів» робіт і послуг тендерним комітетом ДП «НАЕК «Енергоатом» за
процедурою відкритих торгів» ІН-Д.0.10.684-19” (п. 3.7.1) а саме:
3.7.1 Банківська гарантія повинна бути надана тільки банком (за винятком тих, до
яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи
(санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України,
введеним у дію Указом Президента України), що на останню звітну дату: входить у ТОП-
20 банків (у разі якщо розмір забезпечення тендерної пропозиції становить до 50,0 млн
грн (включно)) або до ТОП-10 банків (у разі якщо розмір забезпечення тендерної
пропозиції перевищує 50,0 млн грн). Перебування банку у ТОП-20 або ТОП-10
підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з
офіційним сайтом Національного банку України.
Банківська гарантія надається з обов’язковим накладанням кваліфікованого
електронного підпису (далі - КЕП) або електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП).
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про
порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах,
затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004
№ 639.
Банківська гарантія може бути надана в будь-якій іноземній валюті та
перераховується у гривнях за офіційним курсом Національного банку України на дату
видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або
унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від
гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська
гарантія повинна набирати чинності виключно з дня її видачі банком без будь-яких
застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та
безумовною.
Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-
нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOIN STOCK COMPANY "THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE" SWIFT: EXBSUAUX), AT "ОЩАДБАНК
(Public Joint Stock Company "State Saving Bank of Ukraine" SWIFT: COSBUAUK) та АБ "УКРГАЗБАНК" (PUBLIC JOINT STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK "UKRGASBANK" SWIFT: UGASUAUK)
Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з
обов’язковим накладанням КЕП або ЕЦП, уповноваженої особи авізуючого банку.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000021 ● a7770e9b64534288896c40758bc8c95f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2019-11-14-001170-c 14.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівля знаходиться в стадії - кваліфікація , тому внести зміни до тендерної документації неможливо. У подальшому буде враховано вказані порушення.
2019-12-26 17:15:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОФТ" |
3 050 857,76
UAH з ПДВ
|
2 749 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК Девелопмент" |
3 053 939,00
UAH з ПДВ
|
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК КБР" |
3 207 055,00
UAH з ПДВ
|
2 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОФТ" #40710017 |
Очікує рішення |
2 749 900,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 13:03
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 03 січня 2020 15:48 |
Коментар щодо відміни: | Визнати торги такими, що не відбулися (на підставі п.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» («скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг»). |
03 січня 2020 15:48
|
Витяг 1.pdf |