Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56
Очікувана вартість
3 273 995,00 UAH
UA-2019-11-14-001170-c d03492f45c0b40329e232c038c7ea70e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блізнюкова Анна Анатоліївна

+380445234014 a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 26200529
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 31-Б
Контактна особа: Блізнюкова Анна Анатоліївна
+380445234014
a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 12:36
Очікувана вартість: 3 273 995,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 369,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 98000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04213, Україна, Київська обл., Київ, пр. Героїв Сталінграду, 64/56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг власні кошти Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 15:57
Додаток 1 - Тендерна пропозиція цінова ЗІ ЗМІНАМИ.docx
25 листопада 2019 15:55
Додаток 1 - Тендерна пропозиція цінова ЗІ ЗМІНАМИ.docx
14 листопада 2019 14:33
Додаток 1 - Тендерна пропозиція цінова.docx
25 листопада 2019 15:55
перелік ЗТД -1.doc
25 листопада 2019 15:55
Додаток 1 - Тендерна пропозиція цінова НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
25 листопада 2019 15:55
ТД Поточний ремонт Г Сталінграда 64 65 ЗІ ЗМІНАМИ.doc
14 листопада 2019 14:33
ТД Поточний ремонт Г Сталінграда 64 65.doc
14 листопада 2019 14:33
Витяг 59.pdf
14 листопада 2019 14:33
Додаток 4 до ТД - Досвід аналогічні договори.docx
14 листопада 2019 14:33
Додаток 3 до ТД - Проект договору.pdf
14 листопада 2019 14:33
Додаток 3 до ТД - Проект договору.doc
14 листопада 2019 14:33
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матеріали у відомості ресурсів
Дата подання: 19 листопада 2019 13:46
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:24
Доброго дня. Прошу надати пояснення стосовно того, чи повинна Відомість ресурсів у кошторисі учасника повністю відповідати Відомості ресурсів, наданій Замовником у складі Тендерної документації?
Відповідь: Відповідь на питання роз'яснено в додатку 2 до ТД (п.2)
2. Матеріали та устаткування, які будуть використовуватись при наданні послуг, повинні відповідати специфікації матеріалів та устаткування (або їх еквівалентів, не гіршої якості), які зазначені в дефектних актах № 1-4 та Відомості ресурсів. Всі матеріали повинні бути новими (не бути такими, що вживалися чи експлуатувалися).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-001170-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 15 листопада 2019 12:15
Роботи на висоті понад 1,3 метра/ Декларація відповідності матеріально-технічної бази
Прошу Замовника надати пояснення, які саме роботи виконуватимуться на висоті понад 1,3 метра передбачені технічним завданням для яким вимагається надання наступного документу: - Чинну декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (включаючи роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра).

Згідно з пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 зі змінами та доповненнями (далі - Порядок) передбачено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Подати декларацію з охорони праці роботодавець зобов'язаний не пізніше ніж за 5 р.д. до моменту початку виконання робіт та/або експлуатації машин і механізмів підвищеної небезпеки.Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р. передбачено бланк декларації відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці містить графу «місце виконання робіт підвищеної небезпеки та / або експлуатації (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Таким чином територією дії декларації слід вважати місце виконання робіт і експлуатації механізмів. Отже, декларація відповідності видається на кожне місце виконання робіт окремо, не пізніше ніж за 5 робочих днів до початку виконання робіт.
Не зрозуміло, з якою метою Замовник вимагає надання Декларації у тендерній пропозиції учасника. Адже, немає впевненості, що той чи інший учасник стане переможцем закупівлі. Тому, доцільно буде поставити вимогу, що переможець надасть замовнику Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази до моменту підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 11:07

Перелік робіт до тендерної документації передбачає виконання спектру робіт, які необхідно виконати на об’єкті. А саме: демонтажні роботи, загальнобудівельні роботи, опалення, водопостачання та каналізація. Частина робіт виконується на висоті більше ніж 1.3 метра.
Тому при формуванні вимог до тендерної документації враховано підбір учасників, які мають досвід та декларацію що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Згідно закону України «Про охорону праці» ст.21
«…Роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці.

Що стосується вимоги Замовника до переможця отримання декларації після проведення тендеру.
Замовник немає гарантій щодо виконання зобов’язань переможцем на отримання декларації, що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці. Так як переможець може отримати рішення про відмову у видачі дозволу.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-001170-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 19 листопада 2019 15:12
Банківська гарантія (дискримінаційні вимоги)
Тендерною документацією передбачено, що Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ (https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=34661442&cat_id=34798593)

Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".

Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 не містить жодних обмежень стосовно банку, який у встановленому порядку отримав ліцензію на здійснення банківської діяльності, не містить вимог про те, чи повинен банк входити у ТОП-20 банків України.
Аналогічних вимог не містить і Закон України "Про публічні закупівлі".
Зокрема, як свідчить практика розгляду скарг АМКУ, будь-які обмеження, встановлені Замовником у Тендерній документації стосовно банківських гарантій, є дискримінаційними. Зверніть увагу на Рішення № 2655-р/пк-пз від 11.03.2019 року.

Підсумовуючи вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації, скасувавши дискримінаційну вимогу стосовно банківської гарантії - первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 11:34
Згідно з вимогами “Інструкції про порядок організації та проведення
закупівель товарів» робіт і послуг тендерним комітетом ДП «НАЕК «Енергоатом» за
процедурою відкритих торгів» ІН-Д.0.10.684-19” (п. 3.7.1) а саме:
3.7.1 Банківська гарантія повинна бути надана тільки банком (за винятком тих, до
яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи
(санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України,
введеним у дію Указом Президента України), що на останню звітну дату: входить у ТОП-
20 банків (у разі якщо розмір забезпечення тендерної пропозиції становить до 50,0 млн
грн (включно)) або до ТОП-10 банків (у разі якщо розмір забезпечення тендерної
пропозиції перевищує 50,0 млн грн). Перебування банку у ТОП-20 або ТОП-10
підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з
офіційним сайтом Національного банку України.
Банківська гарантія надається з обов’язковим накладанням кваліфікованого
електронного підпису (далі - КЕП) або електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП).
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про
порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах,
затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004
№ 639.
Банківська гарантія може бути надана в будь-якій іноземній валюті та
перераховується у гривнях за офіційним курсом Національного банку України на дату
видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або
унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від
гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська
гарантія повинна набирати чинності виключно з дня її видачі банком без будь-яких
застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та
безумовною.

Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-
нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOIN STOCK COMPANY "THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE" SWIFT: EXBSUAUX), AT "ОЩАДБАНК
(Public Joint Stock Company "State Saving Bank of Ukraine" SWIFT: COSBUAUK) та АБ "УКРГАЗБАНК" (PUBLIC JOINT STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK "UKRGASBANK" SWIFT: UGASUAUK)
Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з
обов’язковим накладанням КЕП або ЕЦП, уповноваженої особи авізуючого банку.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000021 ● a7770e9b64534288896c40758bc8c95f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2019-11-14-001170-c 14.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля знаходиться в стадії - кваліфікація , тому внести зміни до тендерної документації неможливо. У подальшому буде враховано вказані порушення.

2019-12-26 17:15:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОФТ" 3 050 857,76
UAH з ПДВ
2 749 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК Девелопмент" 3 053 939,00
UAH з ПДВ
2 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 3 207 055,00
UAH з ПДВ
2 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 15:18
Електронний підпис
03 грудня 2019 15:17
Кошторис.rar
03 грудня 2019 15:17
Презентація HOFT.pdf
03 грудня 2019 15:17
12. Проект договору.pdf
03 грудня 2019 15:17
11. Довідка про санкції.pdf
03 грудня 2019 15:17
7. Ліцензія ДАБІ.pdf
03 грудня 2019 15:17
3-1. Протокол ЗЗ_Хофт.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 23:40
Електронний підпис
02 грудня 2019 23:32
Додаток 2 .pdf
02 грудня 2019 23:32
ВитягПДВ.pdf
02 грудня 2019 23:32
дозвіл.pdf
02 грудня 2019 23:32
ліцензія.pdf
02 грудня 2019 23:32
Страхова гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОФТ"

ТОВ "СК ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "БК КБР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХОФТ"
#40710017
Очікує рішення 2 749 900,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 13:03

Документи

12 грудня 2019 09:01
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:03
Витяг 69.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 січня 2020 15:48
Коментар щодо відміни: Визнати торги такими, що не відбулися (на підставі п.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» («скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг»).
Документи:
03 січня 2020 15:48
Витяг 1.pdf