Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (головних фасадів) будівлі навчального корпусу №1 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Володимира вернадського, 9, м. Дніпро»
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001110-c ● b9db72634a7e4177b6124903d7f5e60e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" |
Код ЄДРПОУ: | 02010681 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
Контактна особа: |
Євтушенко Світлана Миколаївна +380567440726 vzalubovskaya@dma.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 14:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 14:22 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (головних фасадів) будівлі навчального корпусу №1 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Володимира вернадського, 9, м. Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 13:29 |
ІНФОРМАЦІЯ на закупівлю проекту на капремонт (головних фасадів) н.к. _1 (3).docx |
19 листопада 2019 13:29 |
ІНФОРМАЦІЯ на закупівлю проекту на капремонт (головних фасадів) н.к. _1 (3).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-14-001110-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ГІП «ГІПРОПРОМ БУД», Код ЄДРПОУ:38839386
Дата подання: 15 листопада 2019 15:36
Вимога про усунення порушення
Згідно п. 6 ІНФОРМАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Замовник вимагає надати окремо документи:
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який датовано не раніше дати публікації закупівлі ;
- копію відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до Закону України “ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань “ відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються згідно у вигляді:
– виписки з Єдиного державного реєстру;
– довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується;
– витягу з Єдиного державного реєстру.
Отже надання копії виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і є надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Отже, зважаючи на вищезазначене, вимагаємо відкоригувати документацію Замовника (ІНФОРМАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель) та видалити вимогу до Учасників надати копію відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або прописати конкретну назву документу для надання відомостей, окрім виписки та витягу, з посиланням до чинної законодавчої бази України.
Розгорнути
Згорнути
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який датовано не раніше дати публікації закупівлі ;
- копію відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до Закону України “ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань “ відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються згідно у вигляді:
– виписки з Єдиного державного реєстру;
– довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується;
– витягу з Єдиного державного реєстру.
Отже надання копії виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і є надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Отже, зважаючи на вищезазначене, вимагаємо відкоригувати документацію Замовника (ІНФОРМАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель) та видалити вимогу до Учасників надати копію відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або прописати конкретну назву документу для надання відомостей, окрім виписки та витягу, з посиланням до чинної законодавчої бази України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2019 14:16
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-11-14-001110-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВБК ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:33806480
Дата подання: 18 листопада 2019 15:30
Вимога привести вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження і технічне завдання до норм чинного законодавства України.
Вимога привести вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження і технічне завдання до норм чинного законодавства України. Вимога додається
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2019 13:26
По П.1.: Шановний учаснику, зазначена вами вимога щодо документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах відноситься до процедури відкритих торгів, які регулюються Законом України «Про публічні закупівлі». Проте, необхідно зазначити, що закупівля є «допороговою», тобто такі закупівлі регламентуються Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель, що затверджена Наказом ДП "ПРОЗОРРО" №10 від 19.03.2019 (зі змінами). В технічному завданні Замовником запропоновано надати документи в сканованому вигляді.
По П.2. Згідно Технічного завдання Учасник повинен надати копії експертного звіту щодо розгляду проектної документації (з позитивним висновком) зі всіма додатками у складі надання інформації про виконання аналогічних робіт для підтвердження своєї кваліфікації.
П.3. Внесено зміни до тендерної документації.
Щодо вимог про наявність спеціалізованої лабораторії з визначення складу та якості будівельних робіт до тендерної документації внесено зміни.
По П.4. Шановний учаснику, уважно читайте технічне завдання. В п.15 «Технічні характеристики до предмета закупівлі (додаток №2) написано : «Повний супровід проектно-кошторисної документації в експертній організації, яка має право здійснювати відповідні експертизи, супроводження проходження експертизи, отримання позитивного експертного звіту (рекомендований до затвердження) щодо її розгляду.»Тобто, Виконавець повинен передати до експертної організації, яка має право здійснювати відповідні експертизи, виконану ним проектно-кошторисну документацію, одержати позитивний експертний звіт, сплатити за вартість експертизи, і цю суму включити в зведений кошторисний розрахунок для сплати її Замовником. Про це йдеться і в проекті договору(Додаток №3) до тендерної документації: «П.4.10 Виконавець зобов'язаний:
- передати проектно-кошторисну документацію до експертної організації, яка має право здійснювати відповідні експертизи, супроводити проходження експертизи, отримати експертний звіт щодо її розгляду та провести оплату за проведення експертизи. Вартість експертизи ПКД, сплачується Виконавцем самостійно». Що тут не зрозуміло?
По П.2. Згідно Технічного завдання Учасник повинен надати копії експертного звіту щодо розгляду проектної документації (з позитивним висновком) зі всіма додатками у складі надання інформації про виконання аналогічних робіт для підтвердження своєї кваліфікації.
П.3. Внесено зміни до тендерної документації.
Щодо вимог про наявність спеціалізованої лабораторії з визначення складу та якості будівельних робіт до тендерної документації внесено зміни.
По П.4. Шановний учаснику, уважно читайте технічне завдання. В п.15 «Технічні характеристики до предмета закупівлі (додаток №2) написано : «Повний супровід проектно-кошторисної документації в експертній організації, яка має право здійснювати відповідні експертизи, супроводження проходження експертизи, отримання позитивного експертного звіту (рекомендований до затвердження) щодо її розгляду.»Тобто, Виконавець повинен передати до експертної організації, яка має право здійснювати відповідні експертизи, виконану ним проектно-кошторисну документацію, одержати позитивний експертний звіт, сплатити за вартість експертизи, і цю суму включити в зведений кошторисний розрахунок для сплати її Замовником. Про це йдеться і в проекті договору(Додаток №3) до тендерної документації: «П.4.10 Виконавець зобов'язаний:
- передати проектно-кошторисну документацію до експертної організації, яка має право здійснювати відповідні експертизи, супроводити проходження експертизи, отримати експертний звіт щодо її розгляду та провести оплату за проведення експертизи. Вартість експертизи ПКД, сплачується Виконавцем самостійно». Що тут не зрозуміло?
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГЕЗЕНЦВЕЙ ІГОР ЮХИМОВИЧ" #2981201899 |
Переможець |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Epson_0652.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 16:39
|
Epson_0621.pdf | укладений |
05 грудня 2019 14:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Авторський нагляд |
Номер договору про закупівлю: | 312 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |