Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби (7 найменувань)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001063-b b61ee0058bab40e4a07d3fae0412f4ae
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Какадьор

+380936245821
+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26211473
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, буд. 25
Контактна особа: Марина Какадьор
+380936245821,+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 12:27
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Детальна інформація у документації закупівель, що додається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Миючі засоби (7 найменувань) (згідно з документацією закупівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 11:53
ОУД_ТоварР.doc
14 листопада 2019 11:53
Оголошення миючі засоби.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 15 листопада 2019 11:41
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:20
Чи розглядаєте ви аналоги?
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до п. 1.1.6. документації закупівель будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі. Враховуючи вищенаведене та відповідно до п. 1.2. документації закупівель у випадку, якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, такий учасник для підтвердження відповідності запропонованого товару якісних характеристик у складі своєї пропозиції надає копії інструкцій (або сертифікатів, або специфікацій, технічних описів, або каталогів виробника товару), в яких зазначені технічні характеристики товару. копії документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару, що є предметом закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:28
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:41
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно з п. 1.1.6 документації закупівель будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі. Відповідно до п. 1.2. документації закупівель у випадку, якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, такий учасник подає копії документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару товару, що є предметом закупівлі (порівняльну характеристику). Таким чином, учасники мають право подавати аналоги (еквіваленти) товару, що є предметом закупівлі з дотриманням вимог документації закупівель. При цьому під час розгляду пропозиції учасника замовником будуть враховуватись технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність технічними вимогам до предмету закупівлі, викладеним у документації закупівель. Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція), затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами), передбачено, що учасник закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі у закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Таким чином, будь-яка фізична особа-підприємець або юридична особа, яка подала пропозицію, є учасником закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до п. 1.1.7 документації закупівель учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Виходячи з наведеного вище, визначена при поданні пропозиції ціна товару є остаточною і з метою дотримання принципу недискримінації вважається такою, що включає ПДВ (за наявності). Форма тендерної пропозиції наведена у документації закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" 13 061,70
UAH з ПДВ
12 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 13 132,44
UAH з ПДВ
12 982,44
UAH з ПДВ
Документи
КУЛИКОВСЬКИЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 14 382,45
UAH з ПДВ
14 382,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Чернігівторг 14 994,00
UAH з ПДВ
14 844,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКСІО" 14 938,20
UAH з ПДВ
14 938,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 17:58
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:58
пропозиція.jpeg
19 листопада 2019 17:58
договір.pdf
19 листопада 2019 17:57
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:57
Лист Гарантія1.jpeg
19 листопада 2019 17:49
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:48
Сан Гиг Белизна 1л.jpeg
19 листопада 2019 17:48
Висновок_Теза_155136_с02.jpg
19 листопада 2019 17:48
Висновок_Теза_155136_с01.jpg
19 листопада 2019 17:48
паспорт якости Сантри.jpg
19 листопада 2019 17:48
Сан Гиг 2018 2.jpg
19 листопада 2019 17:48
Сан Гиг 2018 1.jpg
19 листопада 2019 17:48
Фінансовий звіт 3 квартал.pdf
19 листопада 2019 17:48
Статут МСУ.pdf
19 листопада 2019 17:48
СТАТИСТИКА.pdf
19 листопада 2019 17:48
Сведетельство НДС.jpg
19 листопада 2019 17:48
Протокол загальни зборів4.jpg
19 листопада 2019 17:48
Протокол загальни зборів3.jpg
19 листопада 2019 17:48
Протокол загальни зборів2.jpg
19 листопада 2019 17:48
Протокол загальни зборів1.jpg
19 листопада 2019 17:48
Протокол загальни зборів.jpg
19 листопада 2019 17:48
Відомість з ЄДРПОУ 2019 2.jpeg
19 листопада 2019 17:48
Відомість з ЄДРПОУ 2019 1.jpeg

Публічні документи

18 листопада 2019 15:57
НДС.pdf
18 листопада 2019 15:57
Витяг новий 2018.pdf
18 листопада 2019 15:57
виписка 14.12 (1).pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 16:31
то госпіталь.jpeg
19 листопада 2019 16:31
цп госпіталь.jpeg
19 листопада 2019 16:06
гарантійний лист.jpeg
19 листопада 2019 16:06
Скло 2 файв.jpg
19 листопада 2019 16:06
Скло файв .jpg
19 листопада 2019 16:06
Гигиен-висновок новий теза.jpg
19 листопада 2019 16:06
Гигиен-висновок новий теза.jpg
19 листопада 2019 16:06
1190_Gala порошок чистка.pdf
19 листопада 2019 16:06
паспорт 3.код.jpg
19 листопада 2019 16:06
паспорт2.jpg
19 листопада 2019 16:06
паспорт 1.jpg
19 листопада 2019 16:06
витяг з ЄДР 3.jpeg
19 листопада 2019 16:06
витяг з ЄДР 2.jpeg
19 листопада 2019 16:06
витяг з ЄДР 1.jpeg

Публічні документи

18 листопада 2019 08:32
Гарантійний лист .pdf
18 листопада 2019 08:32
Пропозиція .pdf
18 листопада 2019 08:32
Документи якості.pdf
18 листопада 2019 08:32
Інформація про учасникаК.pdf
18 листопада 2019 08:32
Витяг з ЄДР.pdf
18 листопада 2019 08:32
Виписка з ЄДР.pdf
18 листопада 2019 08:32
Статут ТОВ ЧЕРНІГІВТОРГ.pdf

Публічні документи

16 листопада 2019 10:43
Електронний підпис
16 листопада 2019 10:42
Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2019 10:42
Техничні характеристики.pdf
16 листопада 2019 10:42
Лист якість товару.pdf
16 листопада 2019 10:42
качество.rar
16 листопада 2019 10:42
документы.rar
16 листопада 2019 10:42
Договір +специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

КУЛИКОВСЬКИЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ Чернігівторг

ТОВ "АКСІО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"
#40240094
Відхилено 12 500,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:34
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 12 982,44
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 14:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
КУЛИКОВСЬКИЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2418809694
Відхилено 14 382,45
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 14:42
ТОВ Чернігівторг
#35687180
Відхилено 14 844,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 14:43
ТОВ "АКСІО"
#41753727
Відхилено 14 938,20
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 14:45

Документи

25 листопада 2019 14:34
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:12
ришення34.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

26 листопада 2019 14:40
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:38
ришення38.pdf

Документи

26 листопада 2019 14:42
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:41
ришення39.pdf

Документи

26 листопада 2019 14:43
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:43
ришення40.pdf

Документи

26 листопада 2019 14:45
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:44
ришення41.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій