Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Миючі засоби (7 найменувань)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001063-b ● b61ee0058bab40e4a07d3fae0412f4ae
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26211473 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, буд. 25 |
Контактна особа: |
Марина Какадьор +380936245821,+380462679674 fahivets_z_pz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 12:27 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Детальна інформація у документації закупівель, що додається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Миючі засоби (7 найменувань) (згідно з документацією закупівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 11:53 |
ОУД_ТоварР.doc | |
14 листопада 2019 11:53 |
Оголошення миючі засоби.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 15 листопада 2019 11:41
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:20
Чи розглядаєте ви аналоги?
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до п. 1.1.6. документації закупівель будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі. Враховуючи вищенаведене та відповідно до п. 1.2. документації закупівель у випадку, якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, такий учасник для підтвердження відповідності запропонованого товару якісних характеристик у складі своєї пропозиції надає копії інструкцій (або сертифікатів, або специфікацій, технічних описів, або каталогів виробника товару), в яких зазначені технічні характеристики товару. копії документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару, що є предметом закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:28
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:41
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно з п. 1.1.6 документації закупівель будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі. Відповідно до п. 1.2. документації закупівель у випадку, якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, такий учасник подає копії документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару товару, що є предметом закупівлі (порівняльну характеристику). Таким чином, учасники мають право подавати аналоги (еквіваленти) товару, що є предметом закупівлі з дотриманням вимог документації закупівель. При цьому під час розгляду пропозиції учасника замовником будуть враховуватись технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність технічними вимогам до предмету закупівлі, викладеним у документації закупівель. Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція), затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами), передбачено, що учасник закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі у закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Таким чином, будь-яка фізична особа-підприємець або юридична особа, яка подала пропозицію, є учасником закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до п. 1.1.7 документації закупівель учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Виходячи з наведеного вище, визначена при поданні пропозиції ціна товару є остаточною і з метою дотримання принципу недискримінації вважається такою, що включає ПДВ (за наявності). Форма тендерної пропозиції наведена у документації закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" |
13 061,70
UAH з ПДВ
|
12 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
13 132,44
UAH з ПДВ
|
12 982,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
КУЛИКОВСЬКИЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ |
14 382,45
UAH з ПДВ
|
14 382,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Чернігівторг |
14 994,00
UAH з ПДВ
|
14 844,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АКСІО" |
14 938,20
UAH з ПДВ
|
14 938,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" #40240094 |
Відхилено |
12 500,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 14:34
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
12 982,44
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 14:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
КУЛИКОВСЬКИЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ #2418809694 |
Відхилено |
14 382,45
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 14:42
|
|
ТОВ Чернігівторг #35687180 |
Відхилено |
14 844,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 14:43
|
|
ТОВ "АКСІО" #41753727 |
Відхилено |
14 938,20
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 14:45
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій