Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
32 652,00 UAH
UA-2019-11-14-000916-b ● e5c4a39ebe434f3f9f13919ddcb755b6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 02141779 |
Вебсайт: | http://st-lg-osvita.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 93600, Україна , Луганська обл., смт Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 А |
Контактна особа: |
Олена Кєнюк +380508471646 st_roop2@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 32 652,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,92% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Монітори за проектом «Сучасний комп’ютерний клас-запорука якісної освіти»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93600, Україна, Луганська область, пгт Станица Луганская, Центральная 17 "А"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 11:31 |
ТД проект Сучасний комп'ютерний клас - запорука якісної освіти.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:31
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Замовником будуть розглядатися товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмету закупівлі, якщо якісні та технічні характеристики будуть не гірше ніж вимагає Замовник, які зазначені в Додатку № 3 до тендерної документації. До участі в закупівлі допускаються як фізичні так і юридичні особи не платники ПДВ, для яких надається перелік документів в тендерній документації. Ціна в пропозиції буде розглядатися як остаточна без додавання до неї ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-14-000916-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЦСО НІКРОН", Код ЄДРПОУ:32213386
Дата подання: 03 грудня 2019 15:21
Шановний Замовник!
Шановний Замовник! Просимо Вас звернути увагу щодо невідповідності першого Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" тендерним вимогам, а саме:
1. у складі пропозиції відсутня Довідка (Гарантійний лист) про те, що зауваження з якості та укомплектованості повинні бути усунені постачальником протягом 10 (десяти) днів.
2. відсутні санітарні книжки на машини, або довідка-пояснення щодо їх відстності;
3. фотографії чи зображення запропонованого товару;
4. копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015);
5. документ (сертифікат), в якому зазначена інформація про виробника обладнання: назва, країна, адреса;
Просимо Вас дискваліфікувати цього Учасника за невідповідність умовам тендеру та перейти до розгляду наступного.
Розгорнути
Згорнути
1. у складі пропозиції відсутня Довідка (Гарантійний лист) про те, що зауваження з якості та укомплектованості повинні бути усунені постачальником протягом 10 (десяти) днів.
2. відсутні санітарні книжки на машини, або довідка-пояснення щодо їх відстності;
3. фотографії чи зображення запропонованого товару;
4. копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015);
5. документ (сертифікат), в якому зазначена інформація про виробника обладнання: назва, країна, адреса;
Просимо Вас дискваліфікувати цього Учасника за невідповідність умовам тендеру та перейти до розгляду наступного.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2019 09:32
Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу, та прийнято рішення тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", відхилити згідно п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
27 675,00
UAH з ПДВ
|
27 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦСО НІКРОН" |
27 900,00
UAH з ПДВ
|
27 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ |
29 925,00
UAH з ПДВ
|
29 925,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
31 500,00
UAH з ПДВ
|
31 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
27 375,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 09:31
|
ТОВ "ЦСО НІКРОН" #32213386 |
Переможець |
27 600,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 08:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 08:42
|
дог. 480 від 20.12.2019.pdf | укладений |
21 грудня 2019 08:38
|