Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір кольоровий, білий (для друку))
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-11-14-000879-b 5e1bda60744042a48b2d089363dcc2a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Борисович Панасюк

+380674334426 kryghopol-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА
Код ЄДРПОУ: 02141360
Місцезнаходження: 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41
Контактна особа: Володимир Борисович Панасюк
+380674334426
kryghopol-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 12:20
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 пачка
папір кольоровий, білий (для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24600, Україна, Вінницька область, смт. Крижопіль, вул. Героїв України, буд 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 11:24
ПроектДогов.docx
14 листопада 2019 11:24
ТД_Папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:31
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги та еквіваленти допускаються до участі та будуть розглянуті (принципи описано в документації).
Торгова марка (модель) запропонованого товару мають бути вказані та ідентифіковані.
Фізичні особи неплатники ПДВ допускаються до участі на загальних засадах.
Пропозиції усіх учасників будуть оцінюватись як остаточні з врахуванням усіх податків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 36 877,20
UAH з ПДВ
28 387,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 30 933,00
UAH з ПДВ
30 141,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" 39 950,00
UAH з ПДВ
39 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 15:48
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:48
Документи.rar

Публічні документи

19 листопада 2019 12:07
Crystal PRO80-Гигиена 15.08.2017-15.08.2022.jpg
19 листопада 2019 12:07
PRO80.jpg
19 листопада 2019 12:07
Sertificate Spectra.pdf
19 листопада 2019 12:07
пропозиція.pdf
19 листопада 2019 12:07
лист_гарантія.pdf
19 листопада 2019 12:07
згода_опд.pdf
19 листопада 2019 12:07
згода_з_тех_умовами.pdf
19 листопада 2019 12:07
довідка_мтб.pdf
19 листопада 2019 12:07
довідка_додаток_1.pdf
19 листопада 2019 12:07
відомості_про_учасника.pdf
19 листопада 2019 12:07
витяг_рпєп.pdf
19 листопада 2019 12:07
виписка_єдрпоу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 28 387,80
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 11:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

21 листопада 2019 11:34
Рішення_54_211119.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
28 387,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2019 11:34
Рішення_54_211119.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_217_261119.pdf укладений
26 листопада 2019 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 387,80
UAH (в тому числі ПДВ 4 731,30 UAH)