Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (джерело фінансуання - власні кошти підприємства) (код 30230000-0 згідно ДК 021:2015)
Очікувана вартість
249 000,00 UAH
UA-2019-11-14-000851-c ce2f48bf1d3444008a930cd69a1910d7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фещенко Тарас Валентинович

+380459351986 tarascotiz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Центр організаційно-технічного і інформаційного забезпечення управління зоною відчуження"
Код ЄДРПОУ: 38770852
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, Вул. Карла Лібкнехта, 10
Контактна особа: Фещенко Тарас Валентинович
+380459351986
tarascotiz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 12:00
Очікувана вартість: 249 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 245,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Комп'ютерне обладнання (джерело фінансуання - власні кошти підприємства) (код 30230000-0 згідно ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київська область, м. Київ, Бульвар Лесі Українки, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець здійснює оплату Товару шляхом 100% попередньої оплати на підставі рахунку-фактури протягом трьох банківських днів з моменту одержання рахунку-фактури. Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 12:55
Додаток 5.pdf
14 листопада 2019 12:55
Додаток 4.pdf
14 листопада 2019 12:55
Додаток 3.pdf
14 листопада 2019 12:55
Додаток 2.pdf
14 листопада 2019 12:55
Додаток 1.pdf
14 листопада 2019 12:55
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:25
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 3 тендерної документації зазначені умови щодо еквіваленту товару.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Відповідно до Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Отже, пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, буде оцінюватися на тих саме умовах, як і учасників платників податку на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ КООПЕРАТИВ "ПОЛІТЕРМ" 209 531,70
UAH з ПДВ
209 531,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 09:31
rishennya_director.jpg
30 листопада 2019 09:31
statut.pdf
30 листопада 2019 09:31
sv-vo pdv.JPG
30 листопада 2019 09:31
sv-vo reestracii.JPG
30 листопада 2019 09:31
vidguk_dogovir_0001.jpg
30 листопада 2019 09:31
Requsits.pdf
30 листопада 2019 09:31
dogovir project.pdf
30 листопада 2019 09:31
analog_dogovir_0001.jpg
30 листопада 2019 09:31
garlyst_0001.jpg
30 листопада 2019 09:31
dov podatky.pdf
30 листопада 2019 09:31
EDRPOU.pdf
30 листопада 2019 09:31
bankrut.pdf
30 листопада 2019 09:31
corruption.pdf
30 листопада 2019 09:31
corruption Puhovyi.pdf
30 листопада 2019 09:31
Prytagnennya Polytherm.pdf
30 листопада 2019 09:31
Sud Puhovyi.pdf
30 листопада 2019 09:31
Sanctions.pdf
30 листопада 2019 09:31
tender proposal.pdf
30 листопада 2019 09:31
reeestr documentiv.pdf
30 листопада 2019 09:31
tehnichni harakterystyky.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ КООПЕРАТИВ "ПОЛІТЕРМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 листопада 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій