Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери (Системні блоки в зборі)
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-11-14-000841-c 75e5397cbed64129aeebe57022f56343
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кириленко Марина Вікторівна

380963626043 bvl.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня №8"
Код ЄДРПОУ: 03096897
Вебсайт: http://bvl8.ucoz.ua
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Левченко, буд. 4
Контактна особа: Кириленко Марина Вікторівна
380963626043
bvl.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 15:30
Початок аукціону: 22 листопада 2019 15:59
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Вся інформація знаходиться у прикріпленій документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Персональні комп’ютери (Системні блоки в зборі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Левченко, б.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару до 05.12.2019 р. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:25
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Оголошенні про проведення закупівлі зазначено щодо яких компонентів персонального комп’ютера допускаються еквіваленти.
П. 9 Оголошення «Вимоги до кваліфікації Учасників» містить речення «У пропозиції Учасника повинні бути зазначені торгові марки та моделі кожного компоненту персонального комп’ютера.», тому вимогу щодо «зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях» вважаємо недоречною.
Згідно абзацу 6 п.3 розділу І Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою завартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 р.: «Учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією.».
Згідно абзацу 1 п.11 розділу ІІ Інструкції «На етапі розгляду пропозицій ЕСЗ автоматично ... формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни…». ЄСЗ автоматично ранжує пропозиції учасників від найнижчої до найвищої і Замовник зобов’язаний розглядати пропозиції лише в цьому порядку. Отже, фізичні особи-підприємці допускаються до участі у закупівлі, такі учасники повинні надати ту суму пропозиції, яка буде сумою укладеного договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 28 870,00
UAH з ПДВ
27 624,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 29 625,00
UAH з ПДВ
27 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 30 420,00
UAH з ПДВ
28 686,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна 32 750,00
UAH з ПДВ
32 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 13:20
Авторизаційний лист.pdf
21 листопада 2019 13:20
Досвід 2000.rar
21 листопада 2019 13:20
Документы Компаком 2000_1.rar
21 листопада 2019 13:20
Пропозиція.pdf
21 листопада 2019 13:20
Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2019 13:20
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 11:58
Цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2019 11:58
Уст.док ФОП Кошлак Л.А..PDF
21 листопада 2019 11:58
Сертифікат Відповідності.pdf
21 листопада 2019 11:58
Наказ про директора.pdf
21 листопада 2019 11:58
Довідка про підприємство.pdf
21 листопада 2019 11:58
Витяг з ЄДР 15.10.2019.rtf
21 листопада 2019 11:58
Висновок СЕС.pdf
21 листопада 2019 11:58
Авторизаційний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП Кошлак Лариса Андріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
Переможець 27 624,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
27 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 70 від 29.11.2019 + специфікація.pdf укладений
29 листопада 2019 13:27