Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення, перевезення, захоронення твердих відходів))
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-11-14-000767-c 64bdac097f9c4e299c252cd10f27c0e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурда Дмитро Вікторович

380577660680 lawyerundergroundcity@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Підземне місто"
Код ЄДРПОУ: 39044307
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Суздальські ряди, буд.9
Контактна особа: Бурда Дмитро Вікторович
380577660680
lawyerundergroundcity@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:30
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення, перевезення, захоронення твердих відходів))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, райони м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Щомісяця, згідно з актами приймання-передачі Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 12:24
TD_Dod6.pdf
14 листопада 2019 12:24
TD_Dod7.pdf
14 листопада 2019 12:24
TD_Dod2.pdf
14 листопада 2019 12:24
TD_Dod5.pdf
14 листопада 2019 12:24
TD_Dod3.pdf
14 листопада 2019 12:24
TD_Dod1.pdf
14 листопада 2019 12:24
TD_Dod4.pdf
14 листопада 2019 12:24
TD.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-27-000066 ● 0a06344ea307441580749d062236394f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2023 20:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
27.02.2023 № 60
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.02.2023 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.02.2023 № 60
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2019-11-14-000767-c 14.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-01 21:25:34

Запит про надання пояснень

Керівнику
Комунального підприємства
«Підземне місто»



Запит про надання пояснень


У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-14-000767-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по договору від 26.12.2019 № 19/24-ПГ (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки, тощо).
2. Враховуючи, що термін дії за договором від 26.12.2019 № 19/24-ПГ (з урахуванням внесених змін) встановлено до 19.02.2021 документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для продовження терміну дії такого договору та документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки, тощо.
3. Просимо надати пояснення причин неоприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.


Головний державний фінансовий
інспектор відділу контролю
у галузі освіти, науки,
спорту та інформації
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Ольга СКРЕБЦОВА

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ" 2 915 629,20
UAH з ПДВ
2 864 297,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРКІВ ЕКОРЕСУРС" 2 956 694,40
UAH з ПДВ
2 895 096,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 10:39
Електронний підпис
13 грудня 2019 10:39
Розрахунок вартості.pdf
13 грудня 2019 10:39
Довідка_ДФС.pdf
13 грудня 2019 10:39
Довідка_МВС.pdf
29 листопада 2019 14:45
Електронний підпис
29 листопада 2019 14:33
Електронний підпис
29 листопада 2019 13:52
31_Довідка з банків_кредити.PDF
29 листопада 2019 13:52
30_Довідка з банків_рахунки.PDF
28 листопада 2019 18:11
28_Довідка_повноваження.PDF
28 листопада 2019 18:11
27_Наказ_признач.керівника.pdf
28 листопада 2019 18:11
25_Копія виписки з протоколу.pdf
28 листопада 2019 18:11
24_Витяг_ПДВ.PDF
28 листопада 2019 18:11
20_Довідка_розміщ.відходів.PDF
28 листопада 2019 18:11
17_Довідка_печатка.PDF
28 листопада 2019 18:11
16_Довідка_достовір.інф..PDF
28 листопада 2019 18:11
15_Довідка_санкціїї.PDF
28 листопада 2019 18:11
14_Лист-згода_персон.дані.PDF
28 листопада 2019 18:11
13_Письмова згода.PDF
28 листопада 2019 18:11
12_Щодо дозвілу та ліцензії.PDF
28 листопада 2019 18:11
11_Технічні документи.PDF
28 листопада 2019 18:11
10_Відомості про учасника.PDF
28 листопада 2019 18:11
9_Копія Статуту_опису.PDF
28 листопада 2019 18:11
8_Документи_ст.17.PDF
28 листопада 2019 18:11
7_Копія_1ДФ.PDF
28 листопада 2019 18:11
6_Копія штатного розпису.PDF
28 листопада 2019 18:11
5_Довідка_працівники.PDF
28 листопада 2019 18:11
4_Копія дог.стоянка.PDF
28 листопада 2019 18:11
3_Копії_св-в про реєстр.ТЗ.PDF
28 листопада 2019 18:11
2_Копія дог.оренди авто.PDF
28 листопада 2019 18:11
1_Довідка_МТБ.PDF
28 листопада 2019 18:11
Лист_банк_гарант.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 19:30
Електронний підпис
28 листопада 2019 19:28
Штатний розпис.pdf
28 листопада 2019 19:28
Статут.pdf
28 листопада 2019 19:28
Рішення щодо повноваж дир.pdf
28 листопада 2019 19:28
Пропозиція-документи.pdf
28 листопада 2019 19:28
Пропозиція документи.pdf
28 листопада 2019 19:28
Наказ про печатку.pdf
28 листопада 2019 19:28
Копії договорів.pdf
28 листопада 2019 19:28
Згода.pdf
28 листопада 2019 19:28
Договори оренди техніки-26-38.pdf
28 листопада 2019 19:28
Договори оренди техніки-21-25.pdf
28 листопада 2019 19:28
Договори оренди техніки-15-20.pdf
28 листопада 2019 19:28
Договори оренди техніки-1-14.pdf
28 листопада 2019 19:28
Довідки банк.pdf
28 листопада 2019 19:28
Довідка банк.pdf
28 листопада 2019 19:28
1-ДФ 3кв. 2019р.+квит.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ"

ТОВ "ХАРКІВ ЕКОРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ"
#40442258
Переможець 2 864 297,70
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ"
#40442258
2 864 297,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 15:32
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:20
ДОД,УГОДА _20%jpg.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:19
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:17
Dogovir_dodatky.pdf укладений
27 грудня 2019 12:15
Dogovir.pdf укладений
27 грудня 2019 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020), та відповідно пункту 11.2 Договору сторони домовились продовжити дію договору про закупівлю до 14 березня 2021 року - на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі 4095, 3 м. куб на суму 571294,35 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 19/24-ПГ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 631, ч.2 ст.632, ч.1 ст.651, ст. ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», та пунктом 2.5. Договору, Сторони прийшли до згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичних видатків Замовника. У зв’язку з цим Сторони прийшли до згоди щодо кількості послуг – 20320,3 м. куб. та ціни договору з урахуванням розміщення відходів для захоронення, а саме: 2834681,85 грн. (два мільйони вісімсот тридцять чотири тисячі шістсот вісімдесят одна гривня 85 копійок), у т.ч. ПДВ- 472446,98 грн. (чотириста сімдесят дві тисячі чотириста сорок шість гривень 98 копійок).
Номер договору про закупівлю: 19/24-ПГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML