Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій ( принтер, сканер, копір) Canon i-SENSYS MF 3010
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-11-14-000692-b ● 32b78f0f1c8a4223b6bc110cf94f2a1d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Глухівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40898533 |
Місцезнаходження: | 41400, Україна , Сумська обл., місто Глухів, вул. Києво-Московська,47 |
Контактна особа: |
Коваль Сніжана Олександрівна +380544422030 Gtspmsp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 10:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 10:59 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 12:55 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Багатофункціональний пристрій ( принтер, сканер, копір) Canon i-SENSYS MF 3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41400, Україна, Відповідно до документації, Глухів, вул. Києво-Московська,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 10:54 |
dodatok_3_do_ogoloshennya на принтер.doc | |
14 листопада 2019 10:54 |
dodatok_2 proekt dogovoru на принтер.doc | |
14 листопада 2019 10:54 |
dodatok_1_do_ogoloshennya на принтер.doc | |
14 листопада 2019 10:54 |
ogoloshennya принтер.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 12:34
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Просимо надавати пропозиції тільки для конкретної моделі МФУ що зазначена в тендерній документації: Canon MF 3010.
2. Так мы допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, ціна розглядається як остаточна.
2. Так мы допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, ціна розглядається як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-14-000692-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2499113588
Дата подання: 26 листопада 2019 13:35
Прохання видхилити пропозицію ФОП Коршунова Людмила Володимирівна
Прохання видхилити пропозицію ФОП Коршунова Людмила Володимирівна через те, що участник подав цінову не згідно оголошення, як написано у ТЗ - "“Комерційну пропозицію” запропонованого товару, за формою згідно додатку № 3 до цього оголошення;"
Скасована
Дата: 27 листопада 2019 08:20
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-11-14-000692-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Коршунова Людмила Володимирівна, Код ЄДРПОУ:1862203461
Дата подання: 26 листопада 2019 17:56
Необгрунтоване відхілення пропозиції
Нагадуємо, що один із шести принципів Закону про публічні закупівлі статті 3 та статті 5 п.3 закону є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників. Тому просимо надати більш обґрунтовану відповідь стосовно дискваліфікації ФОП Коршунової Л.В. Згідно додатку 1 п 5 оголошення учасник повинен надати наступні документи:
5. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- “Комерційну пропозицію” запропонованого товару, за формою згідно додатку № 3 до цього оголошення;
- копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником;
- копія довідки, виписки або витягу Державної реєстраційної служби України з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців, який включає останню інформацію щодо реєстрації/діяльності контрагента (для юридичних осіб);
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ, або копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку.
Всі ці документи було підкріплено до моменту проведення торгів а саме 20.11.2019р. о 16:30 . Також додаткова інформація стосовно учасника було підкріплено у файлі Інформація про учасника.PDF. Вважаємо що несуттєва відмінність додатку 3 не може бути аргументацією для відхилення цінової пропозиції. Окрім того у «Додатку 1» не було вказано що учасник повинен був чітко притримуватись форми «Додатку №3». Цитуємо також причини дискваліфікації замовника вказаного у «Додатку 1 тендернох документації»: У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником, на момент проведення оцінки (яка відбувається одразу після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника. Які саме документи були відсутні на момент проведення розгляду тендерної закупівлі у ФОП Коршунової Л.В.?
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, відповідно до їх компетенції. У випадку наявності факту зазначення у пропозиції будь – якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. - З Вашого боку не було жодного звернення в усному або за допомого електронного листування.
Просимо ще раз більш детально передивитись документи, прийняти скаргу до розгляду та повернути пропозицію у статус «На розгліді» ФОП Коршунової Л.В. яка також є біль економічно вигідною.
Розгорнути
Згорнути
5. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- “Комерційну пропозицію” запропонованого товару, за формою згідно додатку № 3 до цього оголошення;
- копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником;
- копія довідки, виписки або витягу Державної реєстраційної служби України з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців, який включає останню інформацію щодо реєстрації/діяльності контрагента (для юридичних осіб);
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ, або копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку.
Всі ці документи було підкріплено до моменту проведення торгів а саме 20.11.2019р. о 16:30 . Також додаткова інформація стосовно учасника було підкріплено у файлі Інформація про учасника.PDF. Вважаємо що несуттєва відмінність додатку 3 не може бути аргументацією для відхилення цінової пропозиції. Окрім того у «Додатку 1» не було вказано що учасник повинен був чітко притримуватись форми «Додатку №3». Цитуємо також причини дискваліфікації замовника вказаного у «Додатку 1 тендернох документації»: У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником, на момент проведення оцінки (яка відбувається одразу після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника. Які саме документи були відсутні на момент проведення розгляду тендерної закупівлі у ФОП Коршунової Л.В.?
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, відповідно до їх компетенції. У випадку наявності факту зазначення у пропозиції будь – якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. - З Вашого боку не було жодного звернення в усному або за допомого електронного листування.
Просимо ще раз більш детально передивитись документи, прийняти скаргу до розгляду та повернути пропозицію у статус «На розгліді» ФОП Коршунової Л.В. яка також є біль економічно вигідною.
Скасована
Дата: 27 листопада 2019 08:20
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-11-14-000692-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2499113588
Дата подання: 27 листопада 2019 13:24
Прохання видхилити пропозицію ФОП Коршунова Людмила Володимирівна
Прохання видхилити пропозицію ФОП Коршунова Людмила Володимирівна через те, що участник подав цінову не згідно оголошення, як написано у ТЗ - "“Комерційну пропозицію” запропонованого товару, за формою згідно додатку № 3 до цього оголошення;". Це є недотримання участником критеріїв подання пропозиції, Замовник повинен дисквіліфікувати пропозицію ФОП Коршунова Людмила Володимирівна.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 13:43
Відсутність повної інформації про учасника торгів у формі цінової пропозиції не є достатньою причиною для відхилення пропозиції. До того ж дана інформація може бути знайдена у документі «Інформація про учасника» що також завірений печаткою та підписом керівника організації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Коршунова Людмила Володимирівна |
57 000,00
UAH з ПДВ
|
56 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
58 900,00
UAH з ПДВ
|
56 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ |
58 629,00
UAH з ПДВ
|
58 629,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
59 340,00
UAH з ПДВ
|
59 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коршунова Людмила Володимирівна #1862203461 |
Рішення скасоване |
56 200,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 08:20
|
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" #2499113588 |
Рішення скасоване |
56 999,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 08:20
|
ФОП Коршунова Людмила Володимирівна #1862203461 |
Переможець |
56 200,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 08:20
|
1 (18).jpeg | зміни до договору |
03 грудня 2019 08:41
|
5 (1).jpeg | укладений |
02 грудня 2019 15:30
|
4 (2).jpeg | укладений |
02 грудня 2019 15:30
|
3 (2).jpeg | укладений |
02 грудня 2019 15:30
|
2 (2).jpeg | укладений |
02 грудня 2019 15:30
|
1 (17).jpeg | укладений |
02 грудня 2019 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відсутність номеру договору |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №72 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |