Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монохромні струменеві принтери EPSON M105 в кількості 4 штуки
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-11-14-000669-a ● b226f76044984a708239481b1ee26751
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УСЗН Василівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 03193117 |
Місцезнаходження: | 71600, Україна , Запорожская обл., Васильевка, 71600, м. Василівка Запорізької обл., б-р Центральний, 6 |
Контактна особа: |
Андрей Корнеев 0617572858 sobes2308@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 08:00 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Монохромні струменеві принтери EPSON M105 в кількості 4 штуки. Принтери повинні мати повну комплектацію від виробника (в тому числі 2 ємності з оригінальними чорнилами EPSON T774) та гарантійні талони виробника, дія яких розповсюджується на територію України. Оплата впродовж 30 днів з дня отримання товару. Доставка товару – за рахунок постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Монохромні струменеві принтери EPSON M105 в кількості 4 штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
—
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 15:25 |
проект Договор принтери.doc | |
14 листопада 2019 15:25 |
Вимоги до квалiфiкацii учасникiв_.doc | |
14 листопада 2019 15:25 |
оголошення принтеры.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 15 листопада 2019 09:28
Дата відповіді: 15 листопада 2019 09:48
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звісно, ми будемо дискваліфікувати тих постачальників, які будуть пропонувати НЕ ТУ МОДЕЛЬ ПРИНТЕРА, яка чітко вказана у нашій об'яві про тендер. Нам потрібна ЛИШЕ ЦЯ МОДЕЛЬ принтерів, про що чітко і однозначно вказано у документах закупки. Також доставка повинна бути за рахунок постачальника.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:26
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Ми придбаємо ЛИШЕ ВИКЛЮЧНО струменеві принтери EPSON M105, як це вказано в документації.
2. Так, ФОП-не платник ПДВ може подавати пропозицію ля участі в торгах. Ціну розглядатимемо як остаточну. Ціни без врахування ПДВ порівнювати не будемо. Переможцем визначаємо учасника, пропозиція якого відповідає всім умовам закупівлі.
2. Так, ФОП-не платник ПДВ може подавати пропозицію ля участі в торгах. Ціну розглядатимемо як остаточну. Ціни без врахування ПДВ порівнювати не будемо. Переможцем визначаємо учасника, пропозиція якого відповідає всім умовам закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. #3558900510 |
Відхилено |
17 900,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 08:31
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій