Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Малиновський ринок" |
Код ЄДРПОУ: | 33659062 |
Місцезнаходження: | 65017, Україна , Одеська обл., Одесса, ул. М. Бабаджаняна, 40-в |
Контактна особа: |
Сергей Романча 0675568705 kp.malinovskiy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 12:59 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 12:59 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Охорона будівель, приміщень та території ринку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Щомісяця на підставі Акту прийому – передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 15:13 |
Оголошення скан 14.11.2019.pdf | |
14 листопада 2019 15:07 |
Додатки до тендерної документації 14.11.2019.docx | |
14 листопада 2019 15:07 |
Тендерна документація 14.11.2019 Малиновский.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-11-000017 ● b853b2359e364047aff7ce6b434be6e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 12:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.12.2019 Одеса № 435
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 11.12.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 435
Витяг
з переліку процедур закупівель
2. UA-2019-11-14-000620-a 14.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-11 15:08:07
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника приватного підприємства «ОЛІМП-ЮГ» вимогам підпункту 1.2 пункту 1 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано свідоцтво про присвоєння Осадчому Павлу Вікторовичу робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче 3 кваліфікаційного розряду?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-12 12:56:32
Надання пояснення на запит моніторингу UA-M-2019-11-000017
Обґрунтування рішення щодо відповідності пропозицій учасника ПП "ОЛІМП-ЮГ" вимогам тендерної документації
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
"СББ" (ТОВ) #21033558 |
Відхилено |
2 375 816,32
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 11:29
|
ПП "ОЛІМП-ЮГ" #33933584 |
Переможець |
2 387 491,20
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 22:42
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 12:54
|
Договор ОлимпЮг скан.pdf | укладений |
17 грудня 2019 12:53
|